خانه آزمون استخدامی زمان برگزاری آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده

زمان برگزاری آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده

تاریخ برگزاری آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده 99
زمان برگزاری آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده 99

مرکز امور مشاوران، وکلا و کارشناسان رسمی قوه قضائیه با هدف اعطای پروانه مشاوره خانواده، آزمون جامعی را در طی دو مرحله برگزار می نماید. داوطلبان واجد شرایط آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده 99 که در موعد مقرر نسبت به نام نویسی خود در سایت ثبت نام آزمون پروانه مشاوره خانواده 99 اقدام نموده اند، می توانند در صورت موفقیت در دو مرحله آزمون کتبی و مصاحبه حضوری، مجوز تاسیس مرکز مشاوره خانواده خود را دریافت نمایند. این مجوز تنها به نام یک نفر صادر می گردد و انتقال آن به دیگر اشخاص حقیقی و حقوقی امکان پذیر نمی باشد.

آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده، در روز جمعه مورخ 4 مهر ماه 99، در 31 شهرستان کشور برگزار می گردد.

زمان برگزاری آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده 99

پس از پایان زمان ثبت نام آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده 99 داوطلبان می بایست خود را برای شرکت در آزمون آماده نمایند. مطابق با اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، این آزمون در روز جمعه مورخ 4 مهر ماه سال جاری، با توجه به آمار ثبت نام کنندگان در تهران و برخی از مراکز استان ها، برگزار خواهد شد.

داوطلبان می توانند تا روز برگزاری آزمون، با مطالعه منابع آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده 99، خود را برای شرکت و موفقیت در آزمون مربوطه، به طور کامل آماده نمایند. پس از اعلام نتایج اولیه آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده 99، اسامی پذیرفته شدگان آزمون کتبی بر روی سایت مرکز سنجش قرار داده می شود و این افراد به میزان دو برابر ظرفیت، به مصاحبه حضوری دعوت خواهند شد.

زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده 99

عمدتا چند روز پیش از برگزاری تمامی آزمون ها، سازمان های مربوطه اقدام به انتشار و ارائه کارت ورود به جلسه آن می نمایند. آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده نیز از این قاعده مستثنی نیست و کارت مربوط به شرکت در این آزمون، در روز 1 مهر ماه 99 در دسترس تمامی داوطلبان قرار گرفت.

با انتشار کارت ورود به جلسه آزمون مذکور، متقاضیان می بایست جهت مشاهده و دریافت آن، با مراجعه به سایت رسمی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org، اقدامات لازم را به عمل آورند.

توجه داشته باشید که تمامی شرکت کنندگان این آزمون لازم است از روز چهارشنبه مورخ 99/07/02 به سامانه خوداظهاری بیماری کرونا به آدرس salamat.gov.ir مراجعه نموده و نسبت به تکمیل فرم خوداظهاری، اقدام کنند.

از این رو داوطلبانی که در حال حاضر با توجه به مدارک پزشکی مبتلا به ویروس کرونا هستند، می‌بایست در تاریخ 99/07/03 با مراجعه به باجه رفع نقص گواهی دریافتی از بیمارستان را به مسئول باجه ارائه نمایند تا اقدامات مورد نیاز جهت برگزاری آزمون آن ها به عمل آید.

نکات برگزاری آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده 99

  • داوطلبان می بایست پیش از شرکت در آزمون، کارت ورود به جلسه آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده 99 را از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org، پرینت نمایند. ارائه این کارت برای حضور در جلسه آزمون الزامی است و در صورت عدم به همراه داشتن آن، متقاضی اجازه شرکت در آزمون را نخواهد داشت.
  • ساعت و محل برگزاری آزمون بر روی کارت ورود به جلسه داوطلبان درج می شود.
  • از پذیرفته شدگان آزمون کتبی برای حضور در مصاحبه علمی و بررسی سلامت روانی دعوت به عمل می آید.

همان طور که می دانید، این آزمون مانند بسیاری از آزمون های دیگر در طی دو مرحله برگزار می گردد. داوطلبانی که بتوانند مرحله اول را با کسب نمره قبولی پشت سر بگذارند به مصاحبه آزمون پروانه مشاوره خانواده 99 دعوت می شوند. این مرحله از آزمون تنها محدود به مصاحبه علمی نمی باشد و سلامت روانی پذیرفته شدگان نیز توسط کمیته مصاحبه مورد بررسی قرار می گیرد. چنانچه پذیرفته شدگان آزمون کتبی موفق به کسب نمره قبولی در مصاحبه علمی نشوند و یا با تشخیص متخصصین امور روانپزشکی و روانشناسی دارای شرایط روانی مورد نظر نباشند، مردود تلقی می شوند و نتایج اعلام شده نیز قابل اعتراض نمی باشد.

 

سوالات متداول

1- آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده در چه تاریخ برگزار می گردد؟

این آزمون در تاریخ 4 مهر ماه 99 برگزار می شود که جزئیات برگزاری آن در متن این مقاله ارائه گردیده است.

2- چه زمانی کارت ورود به جلسه این آزمون منتشر خواهد شد؟

کارت شرکت در آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده از تاریخ 1 مهر ماه 99 برای تمامی داوطلبان قابل دسترسی می باشد.

3- از چه طریقی می توانم کارت شرکت در آزمون خود را دریافت نمایم؟

این امر به صورت اینترنتی و با مراجعه به سایت رسمی سازمان سنجش آموزش کشور امکان پذیر می باشد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره استخدامی پیج استخدامی