خانه آزمون استخدامی کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی 1403

کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی 1403

کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی تامین اجتماعی ۱۴۰۳

متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی تامین اجتماعی، می بایست برای دریافت کارت ورود به جلسه اقدام نمایند چرا که به همراه داشتن آن از الزامات حضور در جلسه آزمون محسوب می شود. همچنین بهتر است که شرکت کنندگان در همان ساعات اولیه پرینت کارت را خود دریافت نموده و از صحت اطلاعات هویتی مندرج در کارت اطمینان حاصل کنند تا در صورت وجود مغایرت یا خطا در اطلاعات آن، فرصت لازم جهت تحصیح موارد مورد نیاز را داشته باشند.

کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی تامین اجتماعی به صورت اینترنتی از طریق سایت جهاد دانشگاهی از تاریخ 28 فروردین ماه 1403 قابل دریافت می باشد.

زمان دریافت کارت شرکت در آزمون استخدامی تامین اجتماعی ۱۴۰۳

متقاضیانی که ثبت نام آزمون استخدامی متمرکز سازمان تامین اجتماعی را انجام داده اند، موظف هستند برای حضور در حوزه امتحانی خود، کارت ورود به جلسه را به همراه داشته باشند. لینک دریافت کارت مذکور از روز سه شنبه مورخ 28 فروردین ماه 1403 در سایت جهاد دانشگاهی به نشانی hrtc.ir فعال می گردد.

 

همچنین لازم است بدانید که این آزمون در تاریخ 31 فروردین ماه ۱۴۰۳ در مراکز استان ها برگزار می شود که اطلاعات مربوط به ساعت شروع و محل برگزاری آن بر روی کارت درج می شود. داوطلبان توجه داشته باشند که همراه داشتن پرینت کارت ورود به جلسه الزامی می باشد و در صورت فراموشی، امکان شرکت در آزمون از آن ها صلب خواهد شد.

نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون استخدامی تامین اجتماعی 1403

تمامی داوطلبان واجد شرایط ثبت نام آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی می بایست جهت حضور در جلسه آزمون اقدام به دریافت کارت خود نمایند که در ادامه توضیح روند مراحل مشاهده و دریافت آن از طریق سایت مرکز جهاد دانشگاهی درج شده است:

  • ابتدا در مرورگر خود سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی hrtc.ir را جستجو نمایید.
  • از منوی موجود، لینک آزمون استخدام پیمانی متمرکز سازمان تامین اجتماعی را انتخاب نمایید.
  • سپس بر روی گزینه “ورود به پروفایل” کلیک نمایید.
  • اکنون می توانید با تکمیل اطلاعات مورد نیاز که شامل کدملی، کد رهگیری و عبارت امنیتی می باشد، نسبت به مشاهده کارت ورود به جلسه خود اقدام کنید.
  • سپس با کلیک بر روی قسمتی که به عنوان “چاپ کارت” قرار گرفته است، می توانید پرینت کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایید.

رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون سازمان تامین اجتماعی 1403

متقاضیان آزمون استخدامی تامین اجتماعی توجه داشته باشند که صدور کارت به منزله تایید اطلاعات می باشد و افراد می بایست قبل از آزمون حتما از صحت اطلاعات هویتی مندرج بر روی کارت خود اطمینان حاصل کنند تا در صورت مشاهده هرگونه خطا و نقصی در اسرع وقت نسبت به رفع مشکل اقدام نمایند. همچنین لازم است بدانید که ویرایش اطلاعات پس از انتشار کارت امکان پذیر نمی باشد بنابراین به هنگام ثبت نام و تکمیل فرم، دقت لازم را داشته باشید.

 

سوالات متداول

1- کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی تامین اجتماعی ۱۴۰۳ در چه تاریخی قابل دریافت می باشد؟

این کارت در روز سه شنبه مورخ 28 فروردین ماه ۱۴۰۳ منتشر می گردد.

2- دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی تامین اجتماعی از طریق چه سایتی انجام می شود ؟

بدین منظور می بایست به سایت جهاد دانشگاهی به نشانی hrtc.ir مراجعه نمایید.

3- در صورت مغایرت اطلاعات مندرج بر روی کارت آزمون تامین اجتماعی، چه اقدامی باید کرد؟

شما می توانید به به دو روش اینترنتی و مراجعه حضوری به باجه های رفع نقص، نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایید.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره استخدامی پیج استخدامی