خانه آزمون استخدامی اصلاحیه دفترچه ثبت نام آزمون دبیری آموزش و پرورش ۱۴۰۳

اصلاحیه دفترچه ثبت نام آزمون دبیری آموزش و پرورش ۱۴۰۳

اصلاحیه دفترچه ثبت نام آزمون دبیری آموزش و پرورش ۱۴۰۳

آموزش و پرورش نیز مانند سایر ارگان های دولتی هر ساله برای استخدام نیروی انسانی مدنظر خود، آزمون هایی را در رشته های مختلف برگزار می نماید. همزمان با شروع ثبت نام و انتشار دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳ از سوی سازمان سنجش، فایل اصلاحیه آن نیز منتشر می شود. این اصلاحیه شامل مواردی اعم از کد رشته محل ها، اصلاحات شهرها، ظرفیت آن ها و همچنین شرایط و ضوابط خاص برخی از ارگان ها برای پذیرش نیروی کار می باشد. اصلاحیه دفترچه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1403 جهت آگاهی داوطلبان از موارد آزمون منتشر می گردد و می تواند در روند صحیح ثبت نام در محل و رشته ثبت نامی داوطلبان بسیار حائز اهمیت باشد.

اصلاحیه اول و دوم دفترچه آزمون استخدامی دبیری و هنرآموزی آموزش و پرورش 1403 یه ترتیب در تاریخ 11 و 14 بهمن ماه 1402 توسط سایت سازمان سنجش منتشر گردید.

زمان انتشار اصلاحیه ثبت نام آزمون دبیری آموزش و پرورش 1403

فایل اصلاحیه شامل تغییرات جزیی اما مهم است که از طریق سایت ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش به نشانی sanjesh.org منتشر می شود. داوطلبان موظف هستند که اصلاحیه های مربوط به رشته خود را به خوبی مطالعه نموده تا در صورت مشاهده مغایرت در ثبت نام و موارد اعلام شده، نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نامی به موقع عمل نمایند. لازم به ذکر است که دفترچه آزمون دبیری آموزش و پرورش در 9 بهمن 1402 منتشر گردید و اولین اصلاحیه آن در تاریخ 11 بهمن ماه 1402 اعلام شد. اصلاحیه سری دوم نیز سه روز بعد یعنی در 14 بهمن ماه به انتشار درآمد.

همچنین داوطلبان باید همزمان با انتشار اولین اصلاحیه به دانلود و بررسی فایل آن پرداخته و اطلاعیه های مربوط به مدارک، سهمیه ها و ظرفیت رشته های هر شهر را به خوبی مطالعه نمایند. در صورت انتشار سری دوم و سوم اصلاحیه آزمون دبیری از سایت سنجش، این مقاله بروزرسانی می گردد. همچنین شما می توانید از طریق کانال تلگرام آزمون های استخدامی ایران مشاوره از اخبار روز در حوزه استخدام سایر دستگاه های اجرایی مطلع گردید.

دانلود اصلاحیه دفترچه ثبت نام آزمون دبیری آموزش و پرورش ۱۴۰۳

همزمان با انتشار دفترچه آزمون استخدامی دبیری، فایلی حاوی اصلاحیه ثبت نام این آزمون منتشر می گردد که این موضوع می تواند دربر گیرنده تمامی بخش ها باشد. اطلاع از زمان انتشار اصلاحیه آزمون استخدامی دبیری ۱۴۰۳ برای تمامی داوطلبان الزامی است چرا که امکان دارد، برخی از جزئیات مربوط به ثبت نام دچار تغییر شده و نیاز به اصلاح آن وجود داشته باشد و بتوانند در زمان مقرر جهت ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون دبیری آموزش و پرورش اقدام نمایند.

همچنین این امکان وجود دارد تا برخی از موسسات جهت استخدام نیروی انسانی شرایط و ضوابطی را تعیین نموده باشند که در دفترچه ثبت نام و همچنین تغییرات آن در اصلاحیه ها به صورت کامل به آن پرداخته خواهد شد. در ادامه لینک دانلود فایل اصلاحیه دفترچه ثبت نام آزمون دبیری سال 1403 را قرار داده ایم.

 

تاریخ انتشار :

31 خرداد 1402

اصلاحیه ثبت نام آزمون دبیری آموزش و پرورش شامل چه اطلاعاتی می شود؟

به طور کلی اطلاحیه ها می توانند شامل تغییرات در کد رشته ها، ظرفیت پذیرش، مواد امتحانی و حتی سهمیه ها باشند. به همین منظور نباید از اهمیت این موضوع در تمامی مراحل ثبت نامی غافل شد. در صورتی که پس از اعلام اصلاحیه ها مغایرت هایی در ثبت نام خود و یا کارت ورود به جلسه دیدید، قبل از انتشار کارت ورود به جلسه آزمون دبیری آموزش و پرورش ۱۴۰۳ و برگزاری آن، نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایید.

محتوای اصلاحیه اول دفترچه آزمون استخدام آموزش و پرورش 1403
الف) اصلاحات متون دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون
ب) تبصره مربوط به شرایط احراز تحصیلی
ج) اصلاحات مربوط به شغل محل
محتوای اصلاحیه دوم دفترچه آزمون استخدام آموزش و پرورش 1403
الف) جدول توزیع امتیازات آزمون در بخش امتحان کتبی و ارزیابی تکمیلی
ب) اصلاحیه مربوط به شرایط احراز شغل ها
ج) اصلاحات مربوط به مواد و منابع آزمون کتبی (حیطه تخصصی)، مربوط به شغل دبیرآمادگی دفاعی
د) جداول سنجش و ارزیابی شایستگی های مرحله ارزیابی تکمیلی (جدول 1-1 و 1-2 ) بند و بخش سوم مندرج در صفحه 36 و37
ه) اضفه شدن رشته به جدول رشته های تحصیلی مجاز دبیر آمادگی دفاعی مندرج درصفحه 15 دفترچه

سوالات متداول

1- آیا دفترچه آزمون استخدامی دبیری آموزش و پرورش ۱۴۰۳ اصلاحیه دارد؟

بله، سری اول و دوم اصلاحیه آزمون دبیری آموزش و پرورش در تاریخ 11 و 14 بهمن ماه 1402 اعلام گردید.

2- فایل اصلاحیه دفترچه آزمون دبیری آموزش و پرورش در کجا منتشر خواهد شد؟

اصلاحیه ها در سایت ثبت نام آزمون استخدامی به نشانی sanjesh.org منتشر می گردند.

3- اصلاحیه دفترچه آزمون استخدامی دبیری آموزش و پرروش در چه خصوصی خواهد بود؟

فایل اصلاحیه دفترچه آزمون استخدامی دبیری و هنرآموزی در این مقاله قرار داده شده است و شما می توانید از همین مقاله به تمامی اصلاحیه ها دسترسی داشته باشید.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۸ نظر
  1. شایسته

    باعرض سلام بنده متولد ۶۶هستم و در آزمون هنرآموز حسابداری شرکت کردم و به مدت۳۹ماه سابقه تدریس با بیمه تامین اجتماعی در مدارس دولتی رو دارم کافینت واسم اون تیک اول سابقه جهت اضافه شدن سن رو زده من ندونستم که علامت زده الان مشکلی پیش نمیاد؟
    لطفاً سایت اصلاح دفترچه رو باز کنید. با تشکر.

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود
      خیر مشکلی متوجه شما نخواهد بود.

  2. عباس

    سلام چرا رشته مدیریت نمیخواین خیلی به دبیری علاقه مندم خواهش میکنم پیگیری کنید

    • ایران مشاوره

      با سلام،تا کنون اطلاعیه ی جدیدی منتشر نشده است لذا با این وجود توصیه می شود منتظر اطلاعیه های جدید برای آزمون های بعدی استخدامی فرهنگیان باشید.

  3. یاسر

    سلام خسته نباشید خواستم بگم اموزش و پرورش قسمت خدمات استخدامی دارد یا نه دبپلم برق صنعتی دارم و بیکارهستم و پدرم ومادرم فوت کردند و متولد سال ۱۳۶۸هستم خواهش پیگیری کنید

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود تمامی اسخدامی های آموزش و پرورش از طریق آزمون می باشد.

  4. ثریا آذریان

    سلام چرا هنر اموز حسابداری نبود

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود، متاسفانه در این دوره پذیرشی از این عنوان شغلی نبود اما در دوره های بعدی احتمالا از این رشته نیز پذیرش خواهیم داشت.

مشاوره استخدامی پیج استخدامی