خانه استخدام بانک ها اعلام نتایج استخدام بانک سرمایه ۱۴۰۲

اعلام نتایج استخدام بانک سرمایه ۱۴۰۲

اعلام نتایج استخدام بانک سرمایه 1402

بانک سرمایه یکی از بانک های خصوصی کشور به شمار می رود که جهت تامین نیروی انسانی متخصص برای شعب مختلف خود در سراسر کشور از طریق برگزاری آزمون های استخدامی اقدام می نماید. از بین متقاضیان استخدام بانک سرمایه، فقط افرادی می توانند در آزمون استخدامی شرکت کنند که شرایط لازم برای شرکت در این آزمون را داشته باشند. پس از برگزاری آزمون، داوطلبان منتظر اعلام نتایج آزمون کتبی و مصاحبه هستند تا در صورت قبولی نهایی، مراحل استخدام را طی نموده و کار خود را در این بانک آغاز کنند. توجه داشته باشید که در صورت عدم برگزاری آزمون کتبی و صرفا بررسی روزمه در مرحله اول، نتایج اولیه شامل تایید روزمه و مدارک ارسالی متقاضیان می باشد.

نتایج استخدام بانک سرمایه یا به روش اینترنتی و یا تماس تلفنی و ارسال پیامک به اطلاع داوطلبان می رسد.

زمان اعلام نتایج استخدام بانک سرمایه 1402

نتیجه استخدام بانک سرمایه در دو مرحله اعلام می شود. مرحله اول بعد از برگزاری آزمون کتبی و یا بررسی روزمه بوده (بنا بر شیوه استخدام) و مرحله دوم پس از انجام مصاحبه می باشد. طبق اطلاعیه جدید سایت بانک سرمایه، چگونگی و زمان انتشار نتایج آزمون استخدامی این بانک از طریق پست الکترونیکی، تلفن و پیامک به داوطلبان پذیرفته شده اعلام خواهد شد.

زمان اعلام نتایج نتایج اولیه

توجه داشته باشید که اعلام نتایج اولیه معمولا 3 الی 4 هفته پس از برگزاری آزمون یا ارسال رزومه صورت می پذیرد. با توجه به برگزاری آزمون های استخدامی این بانک در بازه های زمانی مختلف و با توجه به نیاز شعب آن، نمی توان اطلاعات دقیقی جهت اعلام نتایج اعلام کرد.

طبق آخرین اطلاعیه منتشر شده توسط بانک سرمابه در خرداد ماه ۱۴۰۲، جهت تامین بانکدار اجرایی شعب شهرهای تهران، کرج و مهاباد، یک آزمون استخدامی در تاریخ 10 شهریور ماه 1402 برگزار خواهد شد که نتایج آن نیز حداکثر یک ماه بعد اعلام می شود. جزئیات و نتایج بیشتر را نیز می توانید در کانال تلگرام آزمون های استخدامی ایران مشاوره مشاهده کنید.

زمان اعلام نتایج نهایی

زمان اعلام نتایج نهایی استخدام بانک سرمایه در سال ۱۴۰۲ نیز با توجه به تاریخ برگزاری مصاحبه شعب مختلف این بانک، متفاوت خواهد بود. به محض اعلام زمان انتشار نتایج نهایی، اطلاع رسانی های لازم از طریق همین مقاله و همچنین کانال تلگرامی  فوق انجام می شود.

شرکت کنندگان این آزمون باید ایمیل و تلفن همراه خود که در سایت ثبت نام وارد کرده اند را پیوسته بررسی کنند و پاسخگوی تماس این بانک با تلفن همراه یا ثابت خود باشند تا در صورت اعلام نتایج به سرعت از آن مطلع گردند. همچنین متقاضیان با ورود به سایت Sbank.ir نیز می توانند تازه ترین اطلاعات را در مورد زمان اعلام نتایج استخدام کسب نمایند.

نحوه مشاهده اخبار و نتایج استخدام بانک سرمایه ۱۴۰۲

اعلام نتایج استخدام بانک سرمایه گاها از طریق سامانه اینترنتی اختصاصی این بانک به آدرس Sbank.ir انجام می شود. داوطلبان با مراجعه به این سامانه و مشاهده قسمت “اخبار بانک سرمایه” می توانند از جدیدترین اخبار در زمینه اعلام نتایج آزمون استخدامی این بانک مطلع گردند. آن دسته از افرادی که در آزمون کتبی استخدامی بانک سرمایه 1402 قبول شوند، برای مصاحبه حضوری بانک فرا خوانده می شوند که اطلاع رسانی درباره زمان و نحوه انجام تمامی این مراحل نیز از طریق سایت Sbank.ir صورت می گیرد.

شرکت کنندگان واجد شرایط استخدام بانک سرمایه باید در زمانی که از سوی بانک اعلام خواهد شد به سایت اینترنتی این بانک رجوع کرده و با وارد کردن مشخصات هویتی و اینترنتی ثبت نام خود، نتایج آزمون را مشاهده کنند. افراد جهت انجام این امر باید مراحل زیر را به ترتیب انجام دهند.

  • ورود به سایت اینترنتی بانک سرمایه به آدرس Sbank.ir
  • انتخاب گزینه “اعلام نتایج آزمون استخدامی بانک سرمایه”
  • درج کد ملی و کد رهگیری دریافت شده هنگام ثبت نام آزمون در بخش های مربوطه و کلیک بر روی عبارت “مشاهده نتیجه”
  • مشاهده نتیجه آزمون

اعتراض به نتایج استخدام بانک سرمایه 1402

نتایج قطعی و نهایی استخدام بانک سرمایه در سال 1402 نیز به صورت اینترنتی و یا روش های ذکر شده به اطلاع داوطلبان می رسد. سامانه اینترنتی این بانک هیچ گونه امکانی جهت اعتراض به نتایج آزمون استخدامی در نظر نگرفته است، چرا که بررسی ها به صورت دقیق انجام می پذیرد. همچنین داوطلبان مجاز به اعتراض به نتیجه آزمون از طریق مکاتبه یا مراجعه حضوری نیز نیستند و در نهایت افرادی که اسامی آن ها توسط بانک سرمایه به عنوان داوطلبان پذیرفته شده، منتشر می شود، به استخدام این بانک در خواهند آمد.

 

سوالات متداول

1- نتایج استخدام بانک سرمایه ۱۴۰۲ در چه تاریخی منتشر می شود؟

نتایج استخدام این بانک در تاریخی که خود این بانک متعاقبا در سامانه Sbank.ir اعلام خواهد کرد انتشار می یابد.

2- نحوه اعلام نتایج بانک سرمایه چگونه است؟

این امر از طریق سایت اختصاصی این بانک به آدرس Sbank.ir و یا پیامک و تماس تلفنی اعلام خواهد شد.

3- جهت مشاهده نتیجه آزمون استخدامی بانک سرمایه چه اطلاعاتی مورد نیاز است؟

برای مشاهده جواب آزمون به صورت اینترنتی، کد ملی داوطلب و کد رهگیری دریافت شده هنگام ثبت نام آزمون مورد نیاز می باشد.

 

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره بانک ها پیج استخدام بانک