خانه آزمون استخدامی تعویق آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1400

تعویق آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1400

تعویق زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1400
تعویق آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1400

شرکت کنندگان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش، جهت کسب آمادگی های لازم می بایست از زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش به طور دقیق آگاه باشند. سازمان سنجش آموزش کشور هر ساله در این زمینه اطلاع رسانی های لازم را انجام داده و تمامی اخبار مربوطه را در اختیار داوطلبان قرار می دهد. در دوسال اخیر به علت همه گیر شدن بیماری، وضعیت برگزاری بسیاری از آزمون ها از جمله این آزمون تحت تاثیر قرار گرفت و به تاریخ دیگری موکول شد. چنانچه شما نیز دغدغه شرکت در این آزمون را دارید، می توانید تا انتهای مقاله را مطالعه نمایید.

آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1400 به علت کنترل گسترش بیماری در دو روز 15 و 16 اردیبهشت ماه 1401 برگزار می گردد. 

تعویق آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1400

پیش از این سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرده بود که آزمون قرار است در تیر ماه برگزار گردد اما بر اساس پابرجایی شرایط بیماری در کشور، امکان اجرای بسیاری از آزمون ها از جمله آزمون استخدامی آموزش و پرورش در زمان اعلام شده فراهم نشد. آزمون سال 1400 قرار بود در 16 اردیبهشت ماه 1401 برگزار گردد اما برگزاری آن به علت بالا رفتن تعداد شرکت کنندگان در دو روز 15 و 16 اردیبهشت ماه سال جاری معین شده است.

با تکمیل فرآیند واکسیناسیون و بهبود وضعیت عمومی از نظر فراگیری ویروس کرونا، انتظار می رود داوطلبان در تاریخ مقرر به رقابت بپردازند اما با این حال گمانه زنی هایی در خصوص به تعویق افتادن برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش به وجود آمده بود. لازم به ذکر است که مجری وزارت آموزش و پرورش طی بیانیه ای تاکید و پیشنهاد خود را به منظور برگزاری آزمون در زمان مشخص شده اعلام نموده و در حال حاضر اطلاعیه ای در خصوص تعویق آزمون مذکور ارائه نکرده است. شما می توانید با ما در کانال تلگرام آزمون های استخدامی ایران مشاوره همراه باشید و از آخرین اخبار منتشر شده پیرامون این موضوع در اولین فرصت مطلع شوید.

پس از سپری شدن مرحله برگزاری آزمون، نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش از طریق سایت رسمی سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org اعلام می شود و از داوطلبانی که موفق به کسب حدنصاب نمره شده باشند، برای حضور در جلسه مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش دعوت به عمل می آید.

 

سوالات متداول

1- آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1400 چه زمانی برگزار می شود؟

این آزمون قرار است در 16 اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱ برگزار گردد.

2- آیا زمان آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1400 مجددا به تعویق می افتد؟

بنا به اعلام مسئولان مربوطه، تعویق آزمون تا کنون به علت بیماری کرونا بوده است و امکان تعویق مجدد آن کم است.

3- در صورت کسب حدنصاب علمی لازم، شرکت کنندگان آزمون آموزش و پرورش استخدام خواهند شد؟

خیر، استخدام قطعی برای پذیرفته شدگان آزمون، مشروط به عبور موفقیت آمیز از مرحله مصاحبه حضوری می باشد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۱۴ نظر
  1. مسرور

    سلام ،ازمون دستگاه های اجرایی با ازمون استخدامی اموزش و پرورش همزمان هستن؟و اینکه من که یه ترم از دانشگام مونده میشه این ازمونها رو شرکت کنم؟

    • ایران مشاوره

      با سلام ، ثبت نام هر دوی آنها یکی هست ، اما ممکن است زمان برگزاری هرکدام تغییر کند ، هم چنین شما می بایست تا آخرین روز ثبت نامی فارغ التحصیل شده باشید.

  2. حمید

    باسلام اینجانب قبلا با مدرک کارشناسی در آزمون ثبت نام کرده ام حال بهمن ماه فارغ التحصیل کارشناسی ارشد میشوم آیا امکان ویرایش مجدد فراهم میشود

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود، در حال حاضر، امکان ویرایش مجدد میسر نمی باشد.

  3. رضا

    با عرض معذرت ….منظور تاریخ امتحان رو به یه زمان دیگه موکول کنن؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود، جهت تعویق زمان آزمون استخدامی و یا ویرایش اطلاعات ثبت نامی، می بایست درخواست خود را در سیستم پاسخگویی سازمان سنجش آموزش کشور به ثبت برسانید.

  4. رضا

    با سلام و خسته نباشید ….امکان داره بازم تاریخ امتحان رو به عقب بکشن؟

    • ایران مشاوره

      با سلام، شما می توانید منتظر اطلاعیه های بعدی سازمان سنجش و آموزش کشور در خصوص زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش باشید.

  5. الهام

    ببخشید من متوجه زمان ویرایش نشدم زمانش هم خب گدشت تکلیف منی که قبلا ثبتنام کردم و الویت بومی داشتم چی میشه بایستی حتما تو این چند روز تیک بومی رو میزدم یا قبلا که زدم دیگه کافیه

    • ایران مشاوره

      با سلام، شما می توانید از طریق سایت سنجش، قسمت ارسال درخواست نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام نمایید.

  6. پریسا

    سلام
    میشه درمورد بومی گزینی توضیح بدید؟ اگر من درصدهام از بومی یک شهرستان بیشتر باشه ایا منو گزینش میکنند؟ یا بومی همون سهرستانیکه حدنصاب را اورده؟

    • ایران مشاوره

      با سلام، اولویت پذیرش با داوطلبان بومی همان استان می باشد.

  7. فاطمه طاهرزاده

    سلام. ببخشید پس کارت ورود به جلسه رو کی باید بگیریم؟ “به این موضوع اشاره نشده”
    آیا دو روز قبل آزمون؟

    • ایران مشاوره

      با سلام، مطابق با دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی سال ۱۳۹۹، کارت ورود به جلسه آزمون در تاریخ ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ روز سه شنبه در سایت سازمان سنجش منتشر می شود.

مشاوره استخدامی پیج استخدامی