خانه تیزهوشان تمدید مهلت ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم 1400 – 1401

تمدید مهلت ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم 1400 – 1401

مهلت مجدد ثبت نام تکمیل ظرفیت تیزهوشان هشتم 1400 - 1401
تمدید مهلت ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم 1400 – 1401
اخیرا برای دانش آموزان پایه هفتمی که علاقه مند به تحصیل در مدارس تیزهوشان هستند ، امکانی فراهم شده است که می توانند در آزمونی با عنوان تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم شرکت کرده و شانس خود را در این زمینه امتحان کنند. ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هشتم سال گذشته ، حدودا 20 روز قبل از زمان برگزاری تکمیل ظرفیت تیزهوشان هشتم انجام شد و پیش بینی می شود در دوره جاری نیز به همین منوال باشد. حال ممکن است برای عده ای این سوال مطرح شود که آیا مهلت نام نویسی آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هشتم تمدید می شود یا خیر؟ در ادامه قصد داریم به طور کامل ، پاسخ این سوال را شرح دهیم.

ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان به صورت اینترنتی و از سایت رسمی hoosh8.medu.ir انجام می شود.

تمدید زمان ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هشتم 99 – 1400

زمان ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هشتم سال گذشته از روز 12 مرداد ماه آغاز شد و تا روز 19 مرداد ماه نیز ادامه داشت که دو روز پایانی آن مهلت مجدد ثبت نام بود. به عبارتی فرصت اولیه ثبت نام از روز 12 لغایت 17 مرداد ماه تعیین شده بود که یک مرتبه تا پایان روز 18 مرداد ماه و بار دیگر تا پایان روز 19 مرداد ماه تمدید شد.

پیش بینی می شود ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت پایه هشتم سال جاری ، در صورت برگزاری ، مرداد ماه انجام شود و مشمول تمدید نیز گردد ؛ اما در رابطه با زمان دقیق مهلت مجدد ثبت نام تکمیل ظرفیت تیزهوشان هشتم سال جاری نمی توان اظهار نظر کرد. اگر می خواهید از تازه ترین اخبار مربوط به این موضوع مطلع شوید ، می توانید در کانال تلگرام تیزهوشان عضو شده و پیگیری های لازم را انجام دهید.

راهنمای ثبت نام در مهلت مجدد نام نویسی آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هشتم 99 – 1400

داوطلبان واجد شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت تیزهوشان هشتم که در بازه تمدید شده این آزمون قصد دارند نسبت به نام نویسی خود اقدام نمایند ، می بایست مانند سایرین به سایت ثبت نام تیرهوشان مراجعه کرده و مراحل زیر را طی کنند.

  • وارد کردن کد ملی و رمز ورود همگام در پنل سمت راست سایت
  • تکمیل تقاضانامه اینترنتی نام نویسی
  • بارگذاری فایل عکس پرسنلی (ابعاد 200×300 یا 300×400 پیکسل ، فرمت JPG ، زمینه سفید و مربوط به سال جاری داوطلب)
  • پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هشتم از درگاه اینترنتی سامانه ثبت نام
  • دریافت کد پیگیری و نگهداری از آن تا پایان مراحل آزمون

تمامی جزئیات مربوط به این آزمون داخل دفترچه ثبت نام تکمیل ظرفیت تیزهوشان هشتم ذکر شده است. دانش آموزان می بایست پیش از هر گونه اقدام جهت ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هشتم ، این دفترچه را به طور کامل مطالعه کرده و از احراز شرایط خود مطمئن شوند. به منظور کسب اطلاعات بیشتر پیرامون اعلام نتایج تکمیل ظرفیت تیزهوشان هشتم ، کارت ورود به جلسه آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هشتم و نحوه نقل و انتقال مدارس تیزهوشان هشتم می توانید از لینک های مربوطه استفاده نمایید.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره تیزهوشان پیج سمپاد