خانه نمونه دولتی ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی شهرستان سربیشه 97 – 98

ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی شهرستان سربیشه 97 – 98

آزمون نمونه دولتی شهرستان سربیشه 97 – 98 

ثبت نام آزمون نمونه دولتی 97 – 98

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی شهرستان سربیشه 97 – 98 با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.شماره تماس از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور – 9099072938

مدارس نمونه دولتی یا نمونه مردمی به لحاظ امکانات آموزشی بسیار بالاتر از مدارس عادی دولتی می باشد و به همین دلیل این مدارس از سوی دانش آموزان و والدین آن ها بسیار مورد توجه است. گزینش دانش آموزان متقاضی برای ورود به این مدارس از طریق آزمون ورودی خواهد بود توجه داشته باشید که این مدارس تحت نظر دولت فعالیت می کنند اما توسط اشخاص و سازمان های خصوصی اداره می شوند.دانش آموزان پایه های ششم برای ورود به پایه ی هفتم و دانش آموزان پایه ی نهم برای ورود به مقطع دهم می توانند در این آزمون شرکت کنند. این آزمون متقاضیان زیادی دراد به همین دلیل نیز ورود به مدارس نمونه دولتی بسیار مهم و حساس قلمداد می شود زیرا سرنوشت و مسیر زندگی دانش آموران پس از ورود به این مدارس تغییر می کند. به دلیل همین اهمیت در مقاله ی پیش رو قصد داریم به موضوع ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی ، منابع آزمون نمونه دولتی نهم و منابع آزمون نمونه دولتی ششم ابتدایی ، شرایط ثبت نام آزمون نمونه دولتی ششم و نهم و کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی شهرستان سربیشه بپردازیم.

زمان و نحوه ثبت نام آزمون نمونه دولتی شهرستان سربیشه 97 – 98 

ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی 97 – 98  طبق روال سال های پیش اواخر اسفتد ماه آغاز می شود و احتمالا دوره ی تمدید آن تا اوایل فروردین ماه به طول خواهد انجامید. متقاضیان ورود به مدارس نمونه دولتی باید برای ثبت نام در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی در پایه های ششم و نهم با ارائه ی مدارک لازم به سایت اداره کل آموزش و پرورش یا به سازمان آموزش و پرورش ناحیه ی محل سکونت خود مراجعه کنند  و ثبت نام خودر را برای آزمون مدارس نمونه دولتی ششم 97و یا آزمون مدارس نمونه دولتی نهم 97 – 98  انجام دهند داوطلبان عزیز توجه داشته باشید که ثبت نام هم به صورت اینتذنتی و هم به صورت حضوری امکان پذیر است.اگر هنگام ثبت نام با سوال یا ابهامی مواجه شدید می توانید با مشاوران ما در بخش مشاوره تحصیلی تلفنی ایران مشاوره تماس بگیرید و حتی می توانید در صورت تمایل ثبت نام خود را به مشاوران مرکز ایران مشاوره بسپارید.

 

 

 

شرایط ثبت نام در آزمون نمونه دولتی شهرستان سربیشه 97 – 98

برای شرکت در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی شرایطی لازم است که در زیر به آن ها اشاره خواهیم کرد.

شرایط لازم برای ثبت نام در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی پایه ی ششم به هفتم

1- تحصیل داوطلب در پایه  ششم ابتدایی

2- کسب نمرات خیلی خوب درهمه ی درس ها و یا کسب حداقل یک نمره ی خوب در یک درس و کسب نمره ی خیلی خوب در بقیه درس ها در نیم سال اول تحصیلی

توجه داشته باشید که چون آزمون بعد از نیمسال دوم تحصیلی داوطلب برگزار می شود شرط شرکت در آزمون ورودی نیز کسب نمرات خیلی خوب درهمه ی درس ها و یا کسب حداقل یک نمره ی خوب در یک درس و کسب نمره ی خیلی خوب در بقیه درس ها می باشد.

شرایط لازم برای شرکت در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی پایه ی نهم به دهم

شرط لازم برای  ثبت نام  در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی در پایه ی نهم به دهم کسب معدل بالای 17  در نیم سال اول تحصیلی نهم می باشد اما همانطور که می دانید چون ازمون بعد از نیمسال دوم پایه ی نهم برگزار می شود معدل نیمسال دوم داوطلب نیز باید بالای 17 باشد و از شرایط شرکت در آزمون می باشد.

منابع آزمون نمونه دولتی ششم شهرستان سربیشه 97 – 98 

در این قسمت منابع آزمون نمونه دولتی ششم به هفتم 98 – 97 را همراه با ضرایب هر درس قرار می دهیم تا از اهمیت هر درس آگاه شده و در برنامه ریزی آزمون نمونه دولتی خود لحاظ کنید.

    منابع و ضرایب آزمون نمونه دولتی                            ششم به هفتم
نام درس ضریب 
فارسی با 20 سوال2
علوم با 20 سوال2
ریاضی با 20 سوال4
قرآن و هدیه های آسمانی با 10 سوال2
مطالعات اجتماعی با 10 سوال1

منابع و ضرایب آزمون نمونه دولتی نهم شهرستان سربیشه 97 – 98

هنگام برنامه ریزی درسی حتما به ضرایب درس ها توجه کنید و نسبت به ضریب و اهمیت هر درس، برای آن درس برنامه ریزی کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره برنامه ریزی برای موفقیت در آزمون می توانید عضو کانال نمونه دولتی شوید و یا با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی ایران مشاوره تماس بگیرید.

        منابع و ضرایب آزمون نمونه دولتی                              نهم به دهم
نام درسضریب
هدیه آسمانی با 10 سوال 2
ادبیات فارسی با 10 سوال2
عربی با 8 سوال1
علوم اجتماعی با 8 سوال1
زبان انگلیسی با 7 سوال1
 کار و فناوری با 10 سوال1
علوم تجربی با 20 سوال2
 ریاضیات با 25 سوال2

زمان برگزاری و اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی شهرستان سربیشه 97 – 98

زمان برگزاری آزمون نمونه دولتی شهرستان سربیشهو دیگر استان ها پس از برگزاری امتحانات نیم سال دوم می باشد که به احتمال زیاد همچون سال های گذشته در تیر ماه می باشد و نتایج آزمون نیز 2 تا 3 هفته پس از برگزاری آزمون اعلام می شود که جهت مشاهده نتایج می بایست به سایت آموزش و پرورش محل سکونت خود مراجعه کنید. در ضمن برای اطلاع از نتایج و قبولی و یا عدم قبولی داتش آموز خود می توانید با مشاوران مرکز ایران مشاوره تماس بگیرید تا مشاوران ما نتایج آزمون را در اختیارتان قرار  دهند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ثبت نام و اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی 97 فرم زیر را تکمیل و برای ما ارسال نمایید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی شهرستان سربیشه97 – 98 با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.شماره تماس از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور – 9099072938

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره نمونه دولتی پیج سمپاد