خانه نمونه دولتی ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی شهرستان فریمان 97 – 98

ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی شهرستان فریمان 97 – 98

آزمون نمونه دولتی شهرستان فریمان 97 – 98 

ثبت نام آزمون نمونه دولتی 97 – 98

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی شهرستان فریمان 97 – 98 با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.شماره تماس از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور – 9099072938

مدارس نمونه دولتی یا نمونه مردمی به لحاظ امکانات آموزشی بسیار بالاتر از مدارس عادی دولتی می باشد و به همین دلیل این مدارس از سوی دانش آموزان و والدین آن ها بسیار مورد توجه است. گزینش دانش آموزان متقاضی برای ورود به این مدارس از طریق آزمون ورودی خواهد بود توجه داشته باشید که این مدارس تحت نظر دولت فعالیت می کنند اما توسط اشخاص و سازمان های خصوصی اداره می شوند.دانش آموزان پایه های ششم برای ورود به پایه ی هفتم و دانش آموزان پایه ی نهم برای ورود به مقطع دهم می توانند در این آزمون شرکت کنند. این آزمون متقاضیان زیادی دراد به همین دلیل نیز ورود به مدارس نمونه دولتی بسیار مهم و حساس قلمداد می شود زیرا سرنوشت و مسیر زندگی دانش آموران پس از ورود به این مدارس تغییر می کند. به دلیل همین اهمیت در مقاله ی پیش رو قصد داریم به موضوع ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی ، منابع آزمون نمونه دولتی نهم و منابع آزمون نمونه دولتی ششم ابتدایی ، شرایط ثبت نام آزمون نمونه دولتی ششم و نهم و کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی شهرستان فریمان  بپردازیم.

زمان و نحوه ثبت نام آزمون نمونه دولتی شهرستان فریمان 97 – 98 

ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی 97 – 98  طبق روال سال های پیش اواخر اسفتد ماه آغاز می شود و احتمالا دوره ی تمدید آن تا اوایل فروردین ماه به طول خواهد انجامید. متقاضیان ورود به مدارس نمونه دولتی باید برای ثبت نام در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی در پایه های ششم و نهم با ارائه ی مدارک لازم به سایت اداره کل آموزش و پرورش یا به سازمان آموزش و پرورش ناحیه ی محل سکونت خود مراجعه کنند  و ثبت نام خودر را برای آزمون مدارس نمونه دولتی ششم 97و یا آزمون مدارس نمونه دولتی نهم 97 – 98  انجام دهند داوطلبان عزیز توجه داشته باشید که ثبت نام هم به صورت اینتذنتی و هم به صورت حضوری امکان پذیر است.اگر هنگام ثبت نام با سوال یا ابهامی مواجه شدید می توانید با مشاوران ما در بخش مشاوره تحصیلی تلفنی ایران مشاوره تماس بگیرید و حتی می توانید در صورت تمایل ثبت نام خود را به مشاوران مرکز ایران مشاوره بسپارید.

شرایط ثبت نام در آزمون نمونه دولتی شهرستان فریمان 97 – 98

برای شرکت در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی شرایطی لازم است که در زیر به آن ها اشاره خواهیم کرد.

شرایط لازم برای ثبت نام در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی پایه ی ششم به هفتم

1- تحصیل داوطلب در پایه  یششم ابتدایی

2- کسب نمرات خیلی خوب درهمه ی درس ها و یا کسب حداقل یک نمره ی خوب در یک درس و کسب نمره ی خیلی خوب در بقیه درس ها در نیم سال اول تحصیلی

توجه داشته باشید که چون آزمون بعد از نیمسال دوم تحصیلی داوطلب برگزار می شود شرط شرکت در آزمون ورودی نیز کسب نمرات خیلی خوب درهمه ی درس ها و یا کسب حداقل یک نمره ی خوب در یک درس و کسب نمره ی خیلی خوب در بقیه درس ها می باشد.

شرایط لازم برای شرکت در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی پایه ی نهم به دهم

شرط لازم برای  ثبت نام  در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی در پایه ی نهم به دهم کسب معدل بالای 17  در نیم سال اول تحصیلی نهم می باشد اما همانطور که می دانید چون ازمون بعد از نیمسال دوم پایه ی نهم برگزار می شود معدل نیمسال دوم داوطلب نیز باید بالای 17 باشد و از شرایط شرکت در آزمون می باشد.

منابع آزمون نمونه دولتی ششم شهرستان فریمان 97 – 98 

در این قسمت منابع آزمون نمونه دولتی ششم به هفتم 98 – 97 را همراه با ضرایب هر درس قرار می دهیم تا از اهمیت هر درس آگاه شده و در برنامه ریزی آزمون نمونه دولتی خود لحاظ کنید.

1- فارسی با 20 سوال با ضریب2

2- علوم با 20 سوال با ضریب 2

3- ریاضی با 20 سوال با ضریب 4

4- قرآن و هدیه های آسمانی با 10 سوال با ضریب 2

5- قرآن و هدیه های آسمانی با 10 سوال با ضریب 1

منابع و ضرایب آزمون نمونه دولتی نهم شهرستان فریمان 97 – 98

داوطلبان عزیز حتما توجه داشته باشید که دروس مورد سوال در آزمون ورودی نمونه به یک میزان در قبولی شما تاثیر ندارند بلکه با ضرایب متفاوتی تاثیر خواهند گذاشت پس در برنامه ریزی درسی خود به این ضرایب و میزان تاثیر گزاری هر کدم از دروس توجه کنید برای آگاهی ازنام دروس و ضرایب هر کدام ازآن ها می توانید در کانال تلگرامی نمونه دولتی ما عضو شوید و یا با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی ایران مشاوره تماس بگیرید.در زیر نام دروس به همراه ضریب تاثیر گذاری هر درس را برای شما گردآوری کرده ایم.

منابع و ضرایب آزمون نمونه دولتی نهم به دهم

هدیه آسمانی با 10 سوال با ضریب 2

ادبیات فارسی با 10 سوال با ضریب 2

عربی با 8 سوال  با ضریب 1

علوم اجتماعی با 8 سوال باضریب 1

زبان انگلیسی با 7 سوال باضریب 1

کار و فناوری با 10 سوال  باضریب 1

علوم تجربی با 20 سوال باضریب 2

ریاضیات با 25 سوال با ضریب 2

زمان برگزاری و اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی شهرستان فریمان 97 – 98

مطابق برنامه ی زمانی سال های پیش، زمان برگزاری زمان برگزاری آزمون نمونه دولتی شهرستان فریمان و دیگر استان ها پس از برگزاری امتحانات نیم سال دوم می باشد و احتمالا در اوایل تیر ماه خواهد بود باید مطلع باشید که نتایج آزمون ورودی مدارس نمونه مردمی 2تا3 هفته پس از برگزاری آزمون و احتمالا در اواخر مرداد ماه خواهد بودکه برای اطلاع از نتایج آزمون باید به سایت اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی یا سایت آموزش و پرورش محل تحصیل داوطلب مراجعه کنید البته مدرسه محل تحصیل داوطلب نیز درصورت قبولی، اطلاع رسانی خواهد کرد . همچنین شما عزیزان برای اطلاع از قبولی یا عدم قبولی داوطلب خود می توانید با مشاوران تحصیلی مرکز  ایران مشاوره  تماس حاصل فرمایید.

برای اطلاع از آخرین اخبار ثبت نام و اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی 97 فرم زیر را تکمیل و برای ما ارسال نمایید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی شهرستان فریمان 97 – 98 با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.شماره تماس از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور – 9099072938

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره نمونه دولتی پیج سمپاد