خانه دانشگاه آزاد ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد واحد کوار

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد واحد کوار

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد
ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد
همانطور که می دانید هر ساله ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد در تمامی مقاطع کاردانی (پیوسته، ناپیوسته) و کارشناسی (پیوسته، ناپیوسته) انجام می گیرد. برای 5 گروه آزمایشی ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد صورت می پذیرد. دانشجویانی که قصد ثبت نام و شرکت در این رشته ها را دارند، لزومی ندارد که در جلسه کنکور شرکت کنند. برای ثبت نام در هر یک از مقاطع کاردانی و کارشناسی می بایست دانشجویان اطلاعات کافی درباره ثبت نام و لیست رشته های ارائه شده داشته باشند. مشاوران با تجربه و متخصص ایران مشاوره نوشتاری را برای سهولت این امر فراهم آورده است. چنانچه پس از مطالعه این مقاله سوالاتی در این زمینه داشتید با مشاوره تحصیلی ایران مشاوره تماس حاصل فرمایید تا مشاوران این مرکز راهنمایی های لازم را در اختیارتان قرار دهند.

ثبت نام تمام دوره های کاردانی و کارشناسی دانشگاه آزاد کوار فقط از طریق دانشگاه آزاد انجام خواهد شد.

زمان ثبت نام در رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد واحد کوار 

هر ساله در دو نوبت مهر و بهمن ماه ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد در دو مقطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته، و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته انجام می گیرد. داوطلبانی که قصد شرکت در هر یک از این مقاطع را دارند، می بایست آگاهی کامل درباره مدارک مورد نیاز برای شرکت در رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد را داشته باشند. به همین دلیل ما سعی کرده ایم در ادامه مطلب تمامی اطلاعات لازم در این باره را شرح دهیم. همچنین می توانید علاوه بر مطالب ارائه شده، در کانال تلگرامی ما عضو شوید تا از زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مطلع شوید. داوطلبان برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد می توانند به سایت سنجش دانشگاه آزاد مراجعه نموده و پس از تکمیل فرم تقاضانامه، نسبت به دریافت رسید مربوط به ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد واحد کوار اقدام نمایند. همچنین نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد اواخر شهریور ماه بر روی سایت دانشگاه آزاد قرار می گیرد. برای اطلاعات بیشتر از تاثیر سهمیه بسیج در کنکور دانشگاه آزاد و میزان شهریه دانشگاه آزاد کلیک کنید.

نحوه ثبت نام بدون آزمون کاردانی دانشگاه آزاد واحد کوار

هر ساله دانشگاه آزاد در مقطع کاردانی برای دو نوبت پیوسته و ناپیوسته اقدام به جذب دانشجو می کند. داوطلبانی که قصد شرکت در هر یک از رشته های این دو مقطع را دارند، می بایست اطلاعات و آگاهی کافی درباره شرایط ثبت نام هر یک داشته باشند. داوطلبان می توانند جهت کسب اطلاعات درباره شرایط ثبت نام در دانشگاه آزاد و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد بر روی لینک ها کلیک کنید. داشتن مدرک دیپلم نظام جدید و یا نظام قدیم یکی از شرایط ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد می باشد. تمامی داوطلبان می توانند در همه گروه های آموزشی انتخاب رشته دانشگاه آزاد، انتخاب رشته نمایند. پیشنهاد می کنیم برای اطلاعات بیشتر در زمینه تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزاد و تفاوت دوره های تمام وقت و پاره وقت دانشگاه آزاد ،ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد واحد کوار بر روی لینک مورد نظر کلیک کرده و یا در صورت تمایل می توانید با مشاوران با تجربه مرکز مشاوره تحصیلی ایران مشاوره تماس حاصل فرمایید.

نحوه ثبت نام بدون آزمون کارشناسی دانشگاه آزاد واحد کوار

برای شرکت در دوره کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد می بایست داوطلبان مدرک فوق دیپلم خود را دریافت کرده باشند. همچنین برای شرکت در در رشته های کارشناسی پیوسته نیازمند مدرک پیش دانشگاهی می باشید. داوطلبان بدون داشتن محدودیت می توانند در هر یک از رشته های ارائه شده گروه علوم تجربی، علوم انسانی، فنی مهندسی و هنر از طریق دانلود دفترچه ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد انتخاب رشته نمایند. مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی ایران مشاوره ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد واحد کوار را از دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد در اختیار شما عزیزان قرار داده است. داوطلبان جهت ثبت نام لازم است که به سایت سنجش دانشگاه آزاد مراجعه نموده و پس از دریافت دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته مورد نظر، با واریز هزینه به سایت کارت اعتباری ثبت نام را خریداری نمایند. لازم به ذکر است که بدون خرید کارت اعتباری و دریافت شماره سریال 12 رقمی، امکان ثبت نام وجود نخواهد داشت. همچنین باید بدانید که برای هریک از مقاطع کاردانی (پیوسته و ناپیوسته) و کارشناسی (پیوسته و ناپیوسته)، می بایست دفترچه ثبت نام مربوطه را دانلود کنید.

میزان شهریه دانشگاه آزاد واحد کوار

داوطلبانی که قصد ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد را دارند این سوال برایشان پیش می آید که شهریه این دانشگاه به چه صورت می باشد. دانشگاه آزاد هم مانند سایر دانشگاه ها دارای شهریه ثابت و متغیر می باشد که میزان شهریه دانشگاه آزاد با توجه به تعداد واحدهای انتخاب شده توسط دانشجو و انتخاب واحدهای عملی و نظری، متغیر می باشد. البته توجه داشته باشید که میزان شهریه در هر سال حدود 10 درصد افزایش می یابد. شما می توانید آخرین اخبار در خصوص میزان شهریه کارشناسی دانشگاه آزاد، ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد واحد کوار را در سایت ایران مشاوره دنبال کنید.

  • شهریه رشته های علوم انسانی: 1,300,000 تا 1,800,000 تومان
  • شهریه رشته های علوم پایه: 1,300,000 تا 2,000,000 تومان
  • شهریه رشته های فنی مهندسی: 1,600,000 تا 2,000,000 تومان
  • شهریه رشته های پیراپزشکی: 3,500,000 تا 4,800,000 تومان

لیست رشته های بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد واحد کوار 

در این بند از مطلب می خواهیم لیست رشته های بدون کنکور کاردانی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد واحد کوار را برای شما علاقمندان تحصیل در این دانشگاه ارائه دهیم.

کاردانی پیوسته: 

  • حسابداری
  • الکتروتکنیک – برق صنعتی
  • نقشه کشی معماری – معماری
  • تاسیسات – تبرید
  • تاسیسات – تهویه مطبوع
  • نرم افزار کامپیوتر

کاردانی ناپیوسته:

  • کاردانی حسابداری
  • نرم افزار کامپیوتر
  • معماری

لیست رشته های بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد واحد کوار 

دانشگاه آزاد واحد کوار در سال 97 ورودی مهر ماه در مقطع کارشناسی دانشجو پذیرش نمی کند.


سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره