خانه مدارس نحوه ثبت نام کلاس هفتم در سامانه پادا

نحوه ثبت نام کلاس هفتم در سامانه پادا

ثبت نام کلاس هفتم در سایت پادا
نحوهر ثبت نام کلاس هفتم در سامانه پادا

ثبت نام کلاس هفتم در سامانه پادا به راحتی با مراجعه به نشانی اینترنتی آ« به آدرس pada.medu.ir قابل انجام است. دانش آموزان برای تحصیل در پایه هفتم  وارد مقطع متوسطه اول می شوند، به همین دلیل و با توجه به تغییر مدرسه، والدین آن ها قطعا با چالش هایی برای چگونگی انجام فرآیند ثبت نام در این سامانه مواجه هستند. سامانه پادا یکی از جدیدترین سامانه های مربوط به آموزش و پرورش می باشد، بنابراین بسیاری از نحوه کار با آن و چگونگی ثبت نام متوسطه اول در سامانه پادا آگاهی ندارند.

لینک مستقیم ورود به سامانه پادا ثبت نام کلاس هفتم 

دانش آموزان برای ورود به سامانه پادا و ثبت نام کلاس هفتم، نیاز به نام کاربری و رمز عبور دارند که بایستی از مدیریت مدرسه دریافت کنند.

زمان ثبت نام کلاس هفتم در سامانه پادا

دانش آموزانی که قصد دارند در پایه کلاس هفتم در مقطع متوسطه اول ثبت نام کنند، بایستی در زمان مشخص شده از سوی وزارت آموزش و پرورش به سامانه پادا مراجعه و اقدام به ثبت نام نمایند. با توجه به سال های گذشته، مهلت انجام این فرآیند معمولا از ابتدای خرداد ماه آغاز شده و تا پایان خرداد ماه هم ادامه خواهد داشت. شما می توانید جهت اطلاع از زمان دقیق ثبت نام، ما را در کانال تلگرام مدارس ایران مشاور همراهی نمایید.

نحوه ثبت نام کلاس هفتم در سامانه پادا

نام نویسی در کلاس هفتم مدارس شاهد به صورت غیرحضوری و از طریق سایت پادا صورت می گیرد و در صورتی که ثبت نام این پایه در سایر مدارس نیز به صورت اینترنتی انجام شود، روند آن مطابق راهنمای موجود در ادامه مقاله خواهد بود. بنابراین والدین دانش آموز بایستی به این سامانه مراجعه و با ارائه مدارک لازم اقدام به ثبت نام کنند.

اطلاعات لازم برای ورود به سامانه پادا

کاربران برای ورود به سامانه پادا نیاز به نام کاربری و رمز عبور دارند. برای این منظور مدیر مدرسه باید به سامانه سیدا وارد شده و اطلاعات دانش آموز موردنظر را وارد کند. بنابراین، تنها راه دسترسی شما به این سامانه دریافت رمز عبور از مدیریت مدرسه است. لازم به ذکر است که نام کاربری فرد معمولا کد ملی دانش آموز می باشد. توجه داشتید باشید که استفاده از خدمات این سامانه از جمله ثبت نام مدارس، دریافت کارنامه، ورود به بخش نورینو و.. صرفا با داشتن اطلاعات مذکور ممکن می باشد.

راهنمای تصویری نحوه ورود به سامانه پادا

  • برای ورود به سامانه پادا ابتدا باید وارد آدرس سایت این سامانه به آدرس pada.medu.ir شوید.
  • سپس صفحه ای مطابق تصویر زیر برای شما باز شده و در این صفحه شما باید گزینه “پیش ثبت نام پایه هفتم و دهم” را انتخاب کنید.

راهنمای پیش ثبت نام متوسطه اول در سامانه پادا

  • سپس دانش آموز در این مرحله باید نام کاربری و رمز عبوری که از مدیریت مدرسه دریافت کرده است را وارد کند.

مرحله دوم ثبت نام کلاس هفتم در سامانه پادا

  • پس از انتخاب گزینه ورود کاربران وارد صفحه زیر می شود. دانش آموز پس از ورود به صفحه پیش ثبت نام باید با انجام مراحل زیر ثبت نام خود را در این سامانه تکمیل کند.

مرحله سوم ثبت نام کلاس هفتم در سامانه پادا

مشخصات دانش آمور

در بالای صفحه پیش ثبت نام اطلاعات شخصی دانش آموز قرار دارد که لازم است باید این اطلاعات را بررسی و در صورت مغایرت با مشخصات خود، این موضوع را به مدیریت مدرسه مربوطه اطلاع دهد.

انتخاب مدرسه محل تحصیل

دانش آموزان در این مرحله می توانند با انتخاب گزینه “مدارس دیگر”، محل تحصیل مورد نظر خود را مشخص کرده و با کلیک روی عبارت “انتخاب ثبت نام” خود را تکمیل نمایند. در نهایت نیز اطلاعات شما به پنل کاربری مدرسه ارسال شده و مسئولان مربوطه به بررسی مدارک می پردازند. در صورت تایید مدارک دانش آموز، بایستی به صورت حضوری به مدرسه مورد نظر مراجعه و مدارک مورد نیاز را تحویل دهید. لازم به ذکر است که دانش آموز موظف است مدرسه ای در محدوده زندگی خود انتخاب کند چرا که در غیر این صورت درخواست او رد خواهد شد.

نحوه بازیابی رمز عبور سامانه پادا

همانطور که در مقاله اشاره شد،رمز عبور پادا  باید از مدیریت مدرسه تحویل گرفته شود و نام کاربری دانش آموز نیز همان کد ملی او می باشد. خوشبختانه در صورتی که دانش آموز رمز عبور خود را فراموش کند، امکان بازیابی آن به صورت اینترنتی قابل انجام است.

در این قسمت ما مراحل بازیابی رمز عبور را به صورت تصویری و مرحله به مرحله آورده ایم.

  • مراجعه به سایت سامانه پادا به آدرس pada.medu.ir و کلیک بر روی عبارت “بازیابی رمز عبور” 

مرحله اول بازیابی رمز عبور

  • ثبت کد ملی خود و کد امنیتی در کادرهای موجود در صفحه پیش رو

مرحله دوم بازیابی رمز عبور

سوالات متداول

1- ثبت نام دانش آموزان کلاس هفتم چه زمانی صورت می پذیرد؟

معمولا انجام این فرآیند از اوایل خرداد ماه آغاز می گردد.

2- نحوه ثبت نام کلاس هفتم در سامانه پادا چگونه است؟

ثبت نام در کلاس هفتم با مراجعه به سامانه پادا می باشد که چگونگی روند آن به صورت کامل در متن مقاله ارائه شده است.

3- برای ثبت نام کلاس هفتم در سامانه پادا به چه اطلاعاتی نیاز داریم؟

افراد جهت ورود به این سامانه به نام کاربری و رمز عبور نیاز دارند که توسط مدیر مدرسه قابل دریافت است.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

 



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره مدارس پیج مدارس