خانه استخدام بانک ها زمان اعلام نتایج استخدام بانک سینا ۱۴۰۲

زمان اعلام نتایج استخدام بانک سینا ۱۴۰۲

زمان اعلام نتایج اولیه و نهایی آزمون استخدامی بانک سینا

آزمون استخدام بانک سینا هم مانند بانک های دیگر برای استخدام و جذب نیروی انسانی با مهارت و کارمند امور بانکی در شعب مختلف خود، با مجوزی که سازمان اداری استخدامی کشور به آن اعطا شده، برگزار می شود. جزئیات مربوط به اعلام نتایج استخدام بانک سینا در سایت بانک سینا به نشانی sinabank.ir منتشر می شود همچنین نتایج آن، در دو مرحله اولیه و نهایی عرضه می شود که لازمه رسیدن به مرحله دوم گذر از آزمون شفاهی یا همان مصاحبه با متقاضیان است. حال پس از گذراندن مراحل آزمون، نتایج چه زمانی اعلام می شوند؟

 

✅لینک مستقیم اعلام نتایج آزمون استخدام بانک سینا 1402لینک مستقیم اعلام نتایج ازمون استخدامی بانک سینا

زمان اعلام نتایج اولیه استخدام بانک سینا ۱۴۰۲، مورخ 2 آبان ماه و از طریق سایت رسمی این بانک به نشانی sinabank.ir خواهد بود.

زمان اعلام نتایج استخدام بانک سینا 1402

بانک سینا برای جذب نیروهای انسانی ماهر و کاربلد در امور بانکی شعب خود این آزمون را برگزار می کند. آخرین آزمون استخدامی بانک سینا در سال 1400 برگزار شده و در سال جاری هنوز اطلاعیه ای از سوی این بانک اعلام نگردیده است. داوطلبان در دو مرحله آزمون کتبی و مصاحبه استخدامی سنجیده می شوند که نتایج را می توانید در قالب نتایج اولیه و نهایی، به صورت اینترنتی در سایت بانک سینا مشاهده نمایید.

زمان اعلام نتایج اولیه

داوطلبان پس از گذراندن مراحل آزمون کتبی و کسب نمره حد نصاب نسبت به سایرین می توانند نتیجه اولیه خود را از طریق سایت مشاهده نمایند و وارد مرحله بعدی یعنی مصاحبه شفاهی می شوند. نتایج اولیه این آزمون در دوم آبان ماه منتشر شد. به محض انتشار اولیه نتایج آزمون کتبی استخدامی بانک سینا، مقاله بروزرسانی شده و در کانال تلگرام آزمون های استخدامی اطلاع رسانی خواهد شد.

زمان اعلام نتایج نهایی

داوطلبان پس از انجام مصاحبه آزمون استخدامی بانک سینا و قبولی، استخدام شده و پس از گذراندن دوره آموزشی، در یکی از شعب بانک سینا مشغول به کار می شوند. لازم به ذکر است که زمان دقیق اعلام نتایج نهایی هنوز مشخص نشده و به محض منتشر شدن اخبار، جزئیات مقاله بروز رسانی خواهد شد.

روند مشاهده نتایج استخدم بانک سینا ۱۴۰۲

واجدین شرایط پس از طی مراحل ذکر شده، می توانند به محض انتشار اعلام نتایج اولیه و همچنین نتایج نهایی آزمون، با مراجعه به سایت استخدام بانک سینا، از آنها مطلع شوند. پس از قبولی آنان در آزمون کتبی، برای گزینش نهایی به مصاحبه استخدامی دعوت می شوند؛ بنابراین این مصاحبه و آزمون شفاهی ممکن است به صورت غیر حضوری و یا حضوری برگزار شود و از طریق ایمیل، پیامک و یا تماس و سایت به آنها اطلاع رسانی شود. مشاهده نتایج اولیه به صورت مراحل زیر می باشد:

مشاهده نتایج اولیه

مراحل دیدن نتایج اولیه یه صورت اینترنتی و از سایت رسمی بانک سیان به شرح زیر می باشد:

  • ابتدا داوطلبان وارد سایت گوگل شده و سایت رسمی بانک سینا ب نشانی sinabank.ir را جست و جو کنید.

مرحله اول دریافت نتایج استخدام بانک سینا

  • پس از کلیک بر روی سایت رسمی بانک سینا، به صفحه اصلی هدایت می شوید.

مرحله دوم دریافت نتایج استخدام بانک سینا

  • در قسمت منوی اطلاعیه که در پایین صفحه قرار دارد وارد بخش استخدام شوید.مرحله سوم دریافت نتایج استخدام بانک سینا
  • پس از وارد کردن اطلاعات کامل شخصی که شامل کد ملی، شماره شناسنامه وغیره و همچنین اطلاعات داوطلبی، می توانید نتایج اولیه را مشاهده نمایید.مرحله چهارم دریافت نتایج استخدام بانک سینا
  • پس از مشاهده جواب اولیه، در صورت پذیرفته شدن؛ کارهای های لازم و بررسی تایید مدارک را انجام داده و خود را برای آزمون نهایی آماده کنید.

مشاهده نتایج نهایی

وصول به این مرحله مستلزم کسب حدنصاب نمره کتبی آزمون می باشد. روند این فرآیند نیز همانند مشاهده نتایج اولیه به صورت اینترنتی و از سایت مذکور صورت می گیرد. به منظور این کار می بایست مراحل زیر را انجام دهید:

  • وارد سایت sinabank.ir شوید.
  • از قسمت اطلاعیه های سایت قسمت اعلام نتایج نهایی را بیابید و روی آن کلیک کنید.
  • پس از پر کردن فیلدهای مربوطه می توانید نتایج خود را مشاهده کنید.

نکته: خرده گرفتن به نتایج از جمله اقداماتی است که ممکن است برای همه افراد پیش بیاید با این حال مهم ترین سوال در این عرصه این است که آیا امکان اعتراض وجود دارد؟ تا به امروز در سایت رسمی این بانک گزینه ای جهت اعنراض به نتایج وجود نداشته و داوطلبان از این نعمت بی بهره بودند اما هنوز مشخص نیست که در سال جاری این امکان فراهم شود یا خیر. درصورت وجود هرگونه خبر جدید پیرامون این موضوع، مقاله بروز خواهد شد.

 

سوالات متداول

1- زمان اعلام نتایج اولیه آزمون استخدام بانک سینا ۱۴۰۲چه تاریخی است؟

نتایج اولیه این آزمون مورخ 2 آبان ما 1402 منتشر شد.

2- زمان اعلام نتایج نهایی آزمون استخدام بانک سینا ۱۴۰۲ چه تاریخی است؟

زمان اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی معمولا دو ماه پس از برگزاری آزمون کتبی می باشد.

3- نحوه مشاهده نتایج آزمون استخدام بانک سینا ۱۴۰۲ چگونه است؟

داوطلبان پس از طی مراحل آزمون می توانند با مراجعه به سایت بانک سینا به نشانی sinabank.ir، از نتایج آزمون خود مطلع شوند.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره بانک ها پیج استخدام بانک