خانه استخدام بانک ها زمان اعلام نتایج بانک کشاورزی

زمان اعلام نتایج بانک کشاورزی

زمان اعلام اولیه و نهایی نتایج بانک کشاورزی 99
زمان اعلام نتایج بانک کشاورزی 99
با برگزاری آزمون استخدامی بانک کشاورزی ، همواره داوطلبان پیگیر زمان اعلام نتایج آن هستند تا بدانند آیا موفق به اخذ مجوز ورود به مرحله بعدی آزمون شده اند یا خیر. توجه داشته باشید که اعلام نتایج اولیه و کسب نمره قبولی در آن ، به منزله استخدام و پذیرش نهایی نمی باشد ، بلکه از پذیرفته شدگان این مرحله به میزان چند برابر ظرفیت ، برای حضور در مراحل بعدی از جمله بررسی مدارک ، مصاحبه تخصصی و… دعوت به عمل می آید. حضور موفق در عرصه رقابت و اخذ نمرات قبولی در کلیه مراحل ، نهایتا منجر به شرکت در دوره های آموزشی و استخدام در شعبه مورد نظر می باشد.

نتایج اولیه و نهایی آزمون استخدامی بانک کشاورزی در موعد مقرر به صورت اینترنتی از طریق سایت رسمی این بانک اعلام می گردد.

زمان اعلام نتایج استخدام بانک کشاورزی

زمان اعلام نتایج اولیه

بر خلاف بسیاری از آزمون های استخدامی که هر ساله برگزار شده و ارگان های مختلفی نیز به واسطه آن ها نیروی انسانی مورد نیاز خود را جذب می کنند ، بانک های کشور به ندرت نسبت به استخدام افراد واجد شرایط اقدام می نمایند. بانک کشاورزی نیز از این قاعده مستثنی نبوده و آخرین دوره برگزاری آزمون ورودی آن به اردیبهشت ماه سال 92 باز می گردد.

نتایج آزمون کتبی آخرین دوره برگزاری آزمون استخدامی بانک کشاورزی در 27 اردیبهشت ماه سال 92 ، در اول آبان ماه سال 92 اعلام شد ، اما با توجه به این که هنوز این بانک اطلاعیه ای مبنی بر جذب نیرو جدید در سال جاری منتشر نکرده است ، نمی توان درمورد زمان برگزاری یا اعلام نتایج آن اظهار نظر نمود.

برای آن که بتوانید به محض اعلام نیاز بانک کشاورزی از اخبار و دستورالعمل های آن مطلع گردید ، پیشنهاد می کنیم در کانال تلگرام آزمون های استخدامی همراه ما باشید چرا که تمامی اخبار پیرامون مباحث فوق از طریق این کانال اطلاع رسانی خواهند شد.

زمان اعلام نتایج نهایی

با اعلام نتایج اولیه و آزمون کتبی ، داوطلبانی که موفق به کسب حدنصاب نمره شده اند باید خود را برای شرکت در دیگر مراحل آزمون آماده کنند. پذیرفته شدگان آزمون ورودی ، مراحل زیر را در پیش رو خواهند داشت:

  • بررسی مدارک
  • مصاحبه روانشناسی (روانشناختی)
  • مصاحبه عمومی و تخصصی
  • گزینش (مصاحبه عقیدتی و سیاسی)
  • انجام معاینات و آزمایشات پزشکی

پس از انجام تمامی این مراحل و انجام بررسی ها و ارزیابی های لازم توسط کارشناسان مربوطه ، نتایج به دست آمده در قالب نتایج نهایی اعلام می شوند. متقاضیانی که بخش های مختلف مرحله دوم را با موفقیت پشت سر بگذارند ، می بایست ابتدا در دوره های آموزشی شرکت نموده و سپس فعالیت خود را آغاز کنند.

با توجه به مشخص نبودن زمان فراخوان مجدد بانک کشاورزی و اعلام نتایج آن ، توصیه می کنیم پیگیر اخبار مربوطه از طریق سایت رسمی این بانک و سایر خبرگزاری های معتبر باشید تا در اسرع وقت بتوانید اقدامات لازم را جهت ثبت نام و شرکت در آزمون استخدامی بانک کشاورزی به انجام برسانید.

نحوه مشاهده نتایج آزمون استخدامی بانک کشاورزی

به منظور مشاهده نتایج استخدام بانک کشاورزی می بایست در مدت زمانی که از سوی بانک اعلام می گردد به سایت استخدام بانک کشاورزی مراجعه کنید. بنابراین لازم است ابتدا به سایت رسمی این بانک به نشانی agri-bank.ir مراجعه نموده و با استفاده از کد رهگیری که زمان ثبت نام از سامانه دریافت کرده اید ، نسبت به مشاهده نتایج آزمون اقدام نمایید.

با توجه به این که نتایج آزمون کتبی به صورت اینترنتی و از طریق سایت مذکور منتشر می گردد ، انتظار داریم اعلام اسامی پذیرفته شدگان نهایی نیز به همین ترتیب انجام شود. با توجه به این که تا به این لحظه ، اقدامی از سوی بانک کشاورزی برای جذب نیروی جدید در سال جاری صورت نگرفته است ، نمی توان نحوه اعلام نتایج و زمان آن را به طور دقیق بررسی کرد. بنابراین باید منتظر انتشار اطلاعیه جدید از سوی این بانک باشیم.

اگر موفق به استخدام در بانک کشاورزی نشدید ، نگران نباشید چرا که این بانک تنها بانک حاضر در نظام بانکداری کشور نیست که نیروی انسانی مستعد و کارآمد خود را از طریق برگزاری آزمون جذب می کند. از همین رو ، شما می توانید شانس خود را برای استخدام بانک ملی و یا استخدام بانک ملت امتحان کنید. جذب افراد در این دو بانک نیز همانند دیگر بانک های دولتی و خصوصی کشور ، تحت شرایط خاص خود انجام می شود که شما مخاطبین گرامی می توانید برای آشنایی با شرایط استخدام بانک ملی و شرایط استخدام بانک ملت روی لینک های مربوطه کلیک نمایید.

 

سوالات متداول

1- نتایج آزمون کتبی استخدام بانک کشاورزی چه زمانی منتشر می گردد؟

با توجه به این که نتایج دوره های گذشته این آزمون در بازه های زمانی متفاوتی اعلام شده است ، نمی توان به صورت دقیق درمورد زمان اعلام نتایج دوره های بعدی جذب نیروی این بانک اظهار نظر نمود.

2- آیا پس از اعلام نتایج آزمون کتبی ، فرآیند استخدام بانک کشاورزی آغاز می شود؟

خیر، پذیرفته شدگان این مرحله به منظور پذیرش نهایی می بایست دیگر مراحل این آزمون شامل مصاحبه ، گزینش و معاینات پزشکی را نیز با موفقیت پشت سر بگذارند.

3- نتایج آزمون استخدامی بانک کشاورزی به چه صورت اعلام می شود؟

شرکت کنندگان می توانند در موعد مقرر به سایت رسمی این بانک به نشانی agri-bank.ir مراجعه نموده و نتایج آزمون را مشاهده نمایند.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره بانک ها پیج استخدام بانک