خانه تیزهوشان زمان انتشار دفترچه آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

زمان انتشار دفترچه آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

زمان انتشار دفترچه آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۳ - ۱۴۰۴

دفترچه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان به دلیل داشتن تمامی جزئیات اعم از زمان ثبت نام، نحوه، مدارک، شرایط و … از اهمیت بالایی برخوردار بوده و افرادی که خواهان ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان  هستند می بایست گوش به زنگ اخبار مربوط به زمان انتشار این دفترچه باشند تا بتوانند در موعد مقرر آن را از طریق سایت ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان دریافت نموده و اقدامات مربوط به نام نویسی خود را به سرانجام برسانند. لازم به ذکر است لینک دانلود فایل این دفترچه برای سال 1403 همزمان با تاریخ شروع ثبت نام در 18 فروردین 1403 به صورت پی دی اف (pdf) در سایت my.medu.ir در دسترس عموم قرار می گیرد.

تاریخ انتشار :

18 فروردین ماه 1403

دفترچه آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ همزمان با شروع ثبت نام در تاریخ 18 فروردین ماه 1403 منتشر شد.

زمان انتشار دفترچه آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

هر ساله مدارس تیزهوشان برای دو مقطع ششم به هفتم و نهم به دهم آزمون ورودی بر پا می کند که داوطلبان واجد شرایط ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان می توانند در زمان مقرر با مراجعه به سایت ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان به نشانی my.medu.ir آن را دریافت کنند. این دفترچه همزمان با شروع ثبت نام از 18 فروردین 1403 در دسترس داوطلبان قرار می گیرد. اخبار مرتبط با اخبار مرتبط در کانال تلگرام تیزهوشان ایران مشاوره قابل پیگیری است.

دانلود دفترچه آزمون مدارس تیزهوشان 1403 – 1404

 دانش آموزان برای آشنایی و تکمیل اطلاعات خود در زمینه ثبت نام، شرایط، مدارک ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان و … در مقاطع ششم به هفتم و نهم به دهم، نیازمند مطالعه دفترچه راهنمای مربوطه هستند که می بایست در بازه زمانی مشخص آن را با مراجعه به پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش  به نشانی my.medu.ir دریافت کنند. 

تاریخ انتشار :

18 فروردین ماه 1403

در دوره های گذشته لینک دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون تیزهوشان در سایت azmoon.medu.ir فعال می شد اما در سال 1403 داوطلبان می توانند آن را در سایت پادا به نشانی my.medu.ir دریافت کنند. لازم به ذکر است در صورتی اقدام به نام نویسی در آزمون مدارس تیزهوشان نمایید که تمامی محتویات دفترچه را مورد مطالعه قرار داده باشید زیرا هزینه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان پس از واریز به هیچ عنوان قابل استرداد نخواهد بود.

 

سوالات متداول

1- دفترچه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۳ - ۱۴۰۴ چه زمانی منتشر می شود؟

همزمان با شروع ثبت نام در تاریخ 18 فروردین ماه ۱۴۰۳ منتشر شد.

2- دفترچه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۳ - ۱۴۰۴ از چه طریقی قایل دریافت است؟

دفترچه مذکور در سامانه پادا به نشانی اینترنتی my.medu.ir و همچنین این مقاله قابل دریافت می باشد.

3- دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان شامل چه اطلاعاتی می باشد؟

این دفترچه شامل اطلاعاتی از قبیل زمان، نحوه نام نویسی، شرایط آزمون، مدارک مورد نیاز، منابع و دیگر اطلاعات مربوط به آزمون مذکور می باشد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره تیزهوشان پیج سمپاد