خانه آزمون استخدامی زمان برگزاری آزمون استخدامی دبیری آموزش و پرورش ۱۴۰۲

زمان برگزاری آزمون استخدامی دبیری آموزش و پرورش ۱۴۰۲

محل برگزاری آزمون استخدامی دبیری آموزش و پرورش ۱۴۰۲
زمان برگزاری آزمون استخدامی دبیری آموزش و پرورش ۱۴۰۲

هرساله داوطلبان بسیاری در آزمون استخدامی آموزش و پرورش نام نویسی نموده و شانس خود را برای ورود به صورت رسمی به این وزارتخانه امتحان می کنند. با توجه به تغییرات ایجاد شده در آزمون استخدامی سال 1402، آن دسته از داوطلبان که برای عنوان شغلی دبیری ثبت نام کرده اند، می بایست با همراه داشتن کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش در محل اعلام شده حاضر گردند و در آزمون شرکت نمایند. نمره حدنصاب قبولی این آزمون، 40 درصد نمره نهایی را تشکیل می دهد لذا افراد باید با مطالعه منابع و نمونه سوالات آزمون استخدامی خود را آماده نماید.

آزمون استخدامی دبیری آموزش و پرورش در تاریخ 12 مرداد ماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

زمان برگزاری آزمون استخدامی دبیری آموزش و پرورش 1402

آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سال 1402 برای عناوین شغلی مثل آموزگاری و دبیری به طور مجزا برگزار می شود. زمان برگزاری آزمون دبیری آموزش پرورش ۱۴۰۲ و تمامی جزئیات لازم از طریق سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org اطلاع رسانی می شود.

طبق اطلاعیه منتشر شده توسط سایت مذکور افرادی که برای آزمون استخدامی دبیری آموزش و پرورش امسال نام نویسی کرده اند، می بایست در تاریخ 12 مرداد ماه 1402 در محل برگزاری آزمون حضور یافته و در این آزمون شرکت نمایند. داوطلبان می توانند با درنظر گرفتن زمان باقی مانده، آمادگی های لازم را برای حضور در این آزمون کسب کرده و با مطالعه منابع آزمون دبیری آموزش و پرورش شانس خود را برای گرفتن نمره حد نصاب از آزمون کتبی بیشتر کنند.

نکته: نمره این آزمون 40 درصد نمره کل را دربر می گیرد و کسب حدنصاب آن برای راه یابی به مراحل بعدی الزامی است.

محل برگزاری آزمون استخدامی دبیری آموزش و پرورش 1402

آزمون استخدامی آموزش و پرورش در تمامی استان های کشور برگزار می گردد و دارای حوزه می باشد. بنابراین داوطلبان می توانند در استان محل تقاضای خود و یا در صورت وجود ظرفیت در استان دیگری در این آزمون شرکت نمایند. آدرس محل برگزاری آزمون استخدامی چند روز پیش از برگزاری از طریق کارت ورود به جلسه به اطلاع داوطلبان می رسد.

علاوه بر آن، سایت سازمان سنجش در قالب یک فایل پی دی اف تمامی محل های برگزاری این آزمون در شهرستان ها را اعلام خواهد کرد. فایل آدرس محل برگزاری آزمون دبیری ۱۴۰۲ به محض انتشار در این مطلب قرار خواهد گرفت.

آدرس محل برگزاری آزمون دبیری 1402 (به زودی منتشر می شود.)

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دبیری آموزش و پرورش ۱۴۰۲

علاقه مندان به شغل شریف دبیری که قصد اشتغال به صورت رسمی در سازمان آموزش و پرورش را دارند، پس از ثبت نام در آزمون استخدامی این وزارتخانه می بایست با در دست داشتن کارت ورود به جلسه خود در زمان مقرر در آزمون شرکت نمایند. همراه داشتن کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش و کارت شناسایی معتبر مثل شناسنامه عکس دار یا کارت ملی، الزامی است.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه

داوطلبان این امکان را دارند تا در تاریخ 9 مرداد ماه 1402 با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی اینترنتی sanjesh.org نسبت به دریافت کارت خود اقدام نمایند.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه

  • به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org وارد شوید.
  • گزینه “استخدامی متمرکز دستگاه اجرایی” را انتخاب کنید.
  • بر روی لینک “دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ویژه عنوان شغلی دبیری و هنرآموزی ۱۴۰۲” کلیک نمایید.
  • به صفحه کاربری خود وارد شده و کارت آزمون را پرینت بگیرید.

چگونه می توان کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دبیری آموزش و پرورش ۱۴۰۲ را ویرایش کرد؟

گاهی پیش می آید افراد پس از دریافت کارت ورود به جلسه خود، مغایرتی در اطلاعات درج شده بر روی کارت با اطلاعات فردی خود مشاهده نمایند. در این صورت داوطلبان مستلزم هستند در زمان اعلام شده توسط سازمان سنجش، نسبت به رفع این نقص ها اقدام کرده و کارت ورود به جلسه با اطلاعات صحیح را همراه خود به آزمون ببرند.

ویرایش اینترنتی کارت ورود به جلسه

در صورت وجود نقص در کارت ورود به جلسه، متقاضیان می توانند برخی از این ایرادات مانند نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد و شماره شناسنامه را همزمان با دریافت کارت خود یعنی در 9 مرداد ماه تا ساعت 24 روز 11 مرداد ماه ۱۴۰۲ از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org رفع نمایند. افراد می توانند برای دریافت کارت ورود به جلسه خود مراحل زیر را دنبال کنند:

  • ورود به سایت سازمان سنجش به نشانی اینترنتی sanjesh.org
  • انتخاب گزینه “سایر آزمون های استخدامی”
  • انتخاب لینک “کارت شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش (ویژه رشته شغلی دبیری / هنرآموزی) سال 1402”
  • انتخاب یکی از چهار روش موجود برای وارد کردن اطلاعات فردی
  • مشاهده و دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دبیری

ویرایش حضوری کارت ورود به جلسه

همانطور که اشاره شد، داوطلبان این امکان را دارند تا برخی از ایرادات کارت ورود به جلسه خود را در زمان دریافت کارت رفع نمایند. اما برای اصلاح برخی از نقوص مانند جنسیت، معلولیت و شدت معلولیت و یا عکس اشتباه داوطلبان می بایست در زمان مقرر، که توسط اطلاعیه سازمان سنجش منتشر خواهد شد، به باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه مراجعه کرده و در خصوص رفع این ایرادات اقدام نمایند.

مراجعه به باجه های رفع نقص معمولا در زمان دریافت کارت 9 مرداد تا روز برگزاری آزمون یعنی 12 مرداد ماه ۱۴۰۲ می باشد. آدرس باجه های رفع نقص را در ادامه قرار داده ایم که به محض انتشار لینک آن فعال می شود.

آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون دبیری 1402 (به زودی منتشر می شود.)

منابع آزمون استخدامی دبیری آموزش و پرورش ۱۴۰۲

دواطلبان برای کسب نمره حد نصاب و امکان شرکت در مراحل بعد از مراحل استخدامی آموزش و پرورش می بایست منابع و مواد امتحانی این آزمون را به خوبی مطالعه نموده و با آمادگی کامل در این آزمون حضور یابند. آزمون استخدامی کتبی آموزش و پروش شامل سه بخش عمومی، تخصصی و اختصاصی است که برای هر کدام از این سه حیطه، منابعی در دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی دبیری 1402 ذکر شده است.

لازم به ذکر است منابع امتحانی زمینه تخصصی برای هر عنوان شغلی دبیری متفاوت است که افراد می توانند از طریق منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش اطلاعات بیشتری در این باره کسب نمایند. متقاضیان به منظور کسب امادگی لازم برای پاسخدهی به سوالات حیطه عمومی، اختصاصی و تخصصی می توانند از منابع گفته شده در لینک زیر استفاده نمایند.

منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲
منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1402

(برای مشاهده منابع، بر روی لینک فوق کلیک نمایید.)

6 نکته مهم در خصوص روز برگزاری آزمون دبیری آموزش و پرورش 1402

از آنجایی که آزمون کتبی استخدامی جزو اولین مرحله از مراحل استخدامی آموزش و پرورش است، طبیعی است که داوطلبان برای شرکت در این آزمون مضطرب باشند. افراد می بایست در این شرایط در کنار کسب آمادگی های علمی لازم، مواردی را نیز که برای روز آزمون اهمیت دارند، در نظر بگیرند تا به این صورت بهترین عملکرد خود را در این آزمون نشان دهند. در این قسمت برای راحتی حال داوطلبان به 6 نکته مهم اشاره خواهیم کرد.

  1. اطلاع از تاریخ روز امتحان و آدرس دقیق حوزه برگزاری آزمون و به خاطر سپردن آن ها
  2. مسیریابی دقیق محل آزمون یک روز قبل برگزاری آن
  3. دریافت کارت ورود به جلسه چند روز پیش از برگزاری آزمون و تطابق دادن اطلاعات روی کارت با اطلاعات فردی
  4. همراه داشتن کارت ورود به جلسه و کارت شناسایی (شناسنامه عکسدار یا کارت ملی)
  5. نبردن وسایل اضافی و غیرمجاز مثل گوشی موبایل، وسایل هوشمند یا حافظه دار و…
  6. همراه داشتن دو عدد مداد نرم، پاکن و تراش

آزمون کتبی 40 درصد از نتایج نهایی را تشکیل می دهد، به همین علت مطالعه منابع امتحانی بسیار کمک کننده می باشد. همچنین داوطلبانی که پذیرفته شده باشند، می بایست در مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش شرکت کنند. ولی داوطلبان فاقد حدنصاب از ادامه مراحل استخدامی آموزش و پروش حذف و صرفا کارنامه ای دریافت خواهند کرد.

 

سوالات متداول

1- آزمون استخدامی دبیری آموزش و پرورش ۱۴۰۲ چه روزی برگزار می شود؟

در روز 12 مرداد ماه 1402 آزمون استخدامی دبیری اموزش و پرورش برگزار خواهد شد.

2- محل برگزاری آزمون استخدامی دبیری آموزش و پرورش ۱۴۰۲ کجاست؟

محل دقیق حوزه امتحانی هر داوطلب بر روی کارت ورود به جلسه درج می شود.

3- زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دبیری آموزش و پرورش ۱۴۰۲ چه تاریخی است؟

داوطلبان می توانند در تاریخ 9 مرداد ماه ۱۴۰۲ کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایند.

4- نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دبیری آموزش و پرورش ۱۴۰۲ به چه صورت است؟

با مراجعه به سایت سنجش به نشانی sanjesh.org و طی کردن مراحل موجود در مقاله فوق می توانید کارت خود را دریافت کنید.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره استخدامی پیج استخدامی