خانه دکتری زمان انتشار دفترچه ثبت نام آزمون دستیاری دندانپزشکی ۱۴۰۳

زمان انتشار دفترچه ثبت نام آزمون دستیاری دندانپزشکی ۱۴۰۳

مهلت انتشار دفترچه نام نویسی آزمون دستیاری دندانپزشکی
زمان انتشار دفترچه ثبت نام آزمون دستیاری دندانپزشکی

آزمون دستیاری دندانپزشکی در دسته آزمون هایی قرار دارد که تمام شرکت کننده گان آن دارای مدرک دکتری عمومی دندانپزشکی بوده و یا دانشجویان سال آخر رشته دندانپزشکی عمومی می باشند. لذا این آزمون هر ساله از سوی مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور جهت آموزش و جذب نیروی کارآمد در زمینه تخصص دندانپزشکی برگزار می گردد.

 

 

صرفا علاقه مندان واجد شرایط عمومی و اختصاصی ذکر شده در دفترچه راهنمای ثبت نام این آزمون می توانند اقدام به نام نویسی نمایند. این شرایط از طریق دفترچه راهنمای ثبت نام به اطلاع شرکت کنندگان می رسد که پیش از شروع زمان ثبت نام جهت آگاهی متقاضیان منتشر می شوذ.

دانلود دفترچه ثبت نام آزمون دستیاری دندانپزشکی ۱۴۰۳ (به محض انتشار لینک دانلود فعال می شود.)

دفترچه و ثبت نام سی و هشتمین دوره پذیرش دستیار دندانپزشکی 1403 از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور منتشر خواهد شد.

زمان انتشار دفترچه ثبت نام آزمون دستیاری دندانپزشکی ۱۴۰۳

دفترچه و ثبت نام سی و پنجمین دوره پذیرش دستیاری دندانپزشکی از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور منتشر خواهد شد. باتوجه به این که در حال حاضر هیچ اطلاعیه مبنی بر زمان انتشار دفترچه ثبت نام آزمون دستیاری دندانپزشکی در دسترس نمی باشد، احتمال می رود که زمان ثبت نام و انتشار دفترچه این آزمون در سال ۱۴۰۳ همانند دوره قبل در اسفند ماه 1402 انجام گردد.

چنانچه تمایل به کسب اطلاعات از تاریخ انتشار این دفترچه در سال 1403 را دارید، می توانید با عضویت در کانال تلگرام دکتری ایران مشاوره از آخرین اخبار مرتبط با مبحث فوق مطلع شوید.

نحوه دانلود دفترچه دستیاری دندانپزشکی 1403

داوطلبان می توانند به منظور جلوگیری از هر گونه خطا در روند ثبت نام با مطالعه دقیق دفتر چه از شرایط و ضوابط مربوطه، نحوه و هزینه نام نویسی مطلع شوند. لینک دریافت این دفترچه هم زمان با شروع ثبت نام از طریق سایت sanjeshp.ir منتشر خواهد شد.جهت سهولت در دسترسی شما برای فایل pdf آن، لینک دانلود این دفترچه را به محض انتشار در ادامه قرار خواهیم داد.

دانلود دفترچه ثبت نام آزمون دستیاری دندانپزشکی ۱۴۰۳ (به محض انتشار لینک دانلود فعال می شود.)

مندرجات دفترچه ثبت نام دسیاری دندانپزشکی ۱۴۰۳

دفترچه ثبت نام آزمون دستیاری دندانپزشکی وزارت بهداشت ۱۴۰۳ به گونه ای طراحی شده است که می تواند راهنمایی های لازم درخصوص نام نویسی، شرایط و مقررات برگزاری این آزمون در اختیار داوطلبان قرار دهد. محتویات این دفترچه عبارت است از:

  • شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام
  • امتیازات و سهمیه های قانونی
  • زمان ثبت نام و برگزاری آزمون
  • مدارک ثبت نام آزمون دستیاری دندانپزشکی
  • جدول رشته های امتحانی
  • جدول محل رشته
  • هزینه ثبت نام
  • مراحل ثبت نام
  • نحوه پذیرش و اعلام نتایج
  • تعهدات
  • نکات مهم تمام مراحل آزمون
  • فرم پیش نویس ثبت نام

بنابراین مطابق با مندرجات دفترچه شرایط ثبت نام آزمون دستیاری دندانپزشکی داوطلبان در صورت کسب 50 درصد از نمره در آزمون مجاز به انتخاب رشته آزمون دستیاری دندانپزشکی می باشند. شرکت کنندگان با انتخاب یک رشته در دانشگاه های مختلف یا انتخاب چند رشته در یک دانشگاه مطابق با کد رشته و محل اعلام شده از سوی مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور، می توانند به صورت دلخواه رشته خود را اولویت بندی نمایند.

 

متقاضیان می بایست همراه با انتشار دفترچه با مراجعه به سایت sanjashp.ir نسبت به پرداخت هزینه ثبت نام آزمون دستیاری دندانپزشکی ۱۴۰۳ درج شده در دفترچه اقدام نموده، و با دریافت کد پرداخت فرایند ثبت نام را تکمیل نماید.

 

سوالات متداول

1- دفترچه ثبت نام آزمون دستیاری دندانپزشکی ۱۴۰۳ چه زمانی منتشر می شود؟

انتظار می رود، همانند دوره قبل در اسفند ماه منتشرشود، می توانید با عضویت در کانال تلگرامی دکتری ایران مشاوره از زمان دقیق این دفترچه آگاهی لازم راپیدا کنید.

2- آیا احتمال تمدید مهلت ثبت نام آزمون دستیاری دندانپزشکی ۱۴۰۳ وجود دارد؟

بله. امکان تمدید مجدد مهلت نام نویسی در آزمون دستیاری دندانپزشکی خواهد بود.

3- ثبت نام آزمون دستیاری دندانپزشکی ۱۴۰۳ از چه طریقی قابل انجام است؟

نام نویسی آزمون دستیار دندانپزشکی از طریق سایت sanjeshp.ir انجام خواهد شد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره دکتری پیج دکتری