خانه دکتری زمان انتشار دفترچه ثبت نام آزمون دستیاری پزشکی ۱۴۰۳

زمان انتشار دفترچه ثبت نام آزمون دستیاری پزشکی ۱۴۰۳

زمان انتشار دفترچه نام نویسی آزمون دستیاری پزشکی 1400
زمان انتشار دفترچه ثبت نام آزمون دستیاری پزشکی 1400

آزمون دستیاری پزشکی که هر ساله توسط مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور برگزار می شود، و فارغ التحصیلان مدرک دکترای حرفه ای یا پزشک عمومی جهت ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر گروه های علوم پزشکی با گذراندن دوره عملی و تکمیلی، تخصص خود را در رشته مورد نظر کسب می نمایند، در نتیجه به شخصی که این دوره را به مدت 4 سال یا بیشتر می‌گذراند رزیدنت گفته می‌شود.

با توجه به شرایط عمومی و اختصاصی مذکور داوطلبان می توانند با اطلاع از زمان انتشار دفترچه ثبت نام آزمون دستیاری پزشکی 1403 و مطالعه دقیق آن فرآیند نام نویسی خود را آغاز نمایند.

دانلود دفترچه ثبت نام آزمون دستیاری پزشکی ۱۴۰۳ (به محض انتشار لینک دانلود فعال می شود.)

دفترچه آزمون دستیاری پزشکی ۱۴۰۳ از سوی مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور منتشر خواهد شد.

زمان انتشار دفترچه ثبت نام آزمون دستیاری پزشکی ۱۴۰۳

همانطور که می دانید، یکی از لازمه ها نام نویسی در هر آزمونی مطالعه دفترچه ثبت نام و اطلاع کامل شرایط و ضوابط ، فرآهم نمودن مدارک مورد نیاز و هزینه ثبت نام می باشد. هنوز اطلاعیه ای در خصوص ثبت نام آزمون دستیاری پزشکی 1403 منتشر نشده و لذا دفترچه آن نیز به انتشار نرسیده است. در نتیجه، داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون دستیاری پزشکی ۱۴۰۳ دارند می بایست از اوایل دی ماه 1402 همزمان با فعال شدن لینک ثبت نام در سایت مذکور  دفترچه ثبت نام آزمون دستیاری پزشکی را دریافت و مطالعه نمایند.

دریافت دفترچه آزمون دستیاری پزشکی 1403

متقاضیان قبل از پرداخت هزینه ثبت نام آزمون دستیاری پزشکی می بایست شرایط مندرج در دفترچه راهنما را مطالعه نمایند.  دانلود این دفترچه در زمان تعیین شده از طریق لینک موجود در سایت sanjeshp.ir امکان پذیر است. همچنین برای این که داوطلبان دسترسی آسان تری به فایل pdf این دفترچه داشته باشند، لینک دانلود آن را در ادامه قرار دادیم.

دانلود دفترچه ثبت نام آزمون دستیاری پزشکی ۱۴۰۳ (به محض انتشار لینک دانلود فعال می شود.)

مندرجات دفترچه ثبت نام آزمون دستیاری پزشکی ۱۴۰۳

دفترچه ثبت نام هر آزمونی جهت رفع ابهام و پاسخگویی به تمامی سوالات به وجود آمده در ذهن داوطلبان نگارش می شود. که متقاضیان می توانند به طور مختصر اطلاعاتی از مدرجات دفترچه ثبت نام آزمون دستیاری پزشکی را کسب نمایند.به همین منظور، داوطلبان می بایست با مطالعه آن نسبت به نکات و شرایط درج شده در آن، آگاهی های لازم را کسب نموده، تا در مراحل بعدی این آزمون به مشکل برنخورند. این محتویات شامل:

لازم است بدانید که داوطلبان می بایست پیش از اقدام به نام نویسی، هزینه ثبت نام آزمون دستیاری پزشکی ۱۴۰۳ که مبلغ آن در دفترچه راهنما درج شده است را به صورت اینترنتی واریز نمایند.

همچنین همواره امکان بروز خطا در وارد کردن اطلاعات خواسته شده در سامانه توسط داوطلبان وجود دارد، از همین رو متقاضیان می توانند در زمان مقرر نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون دستیاری پزشکی، اقدامات لازم را به عمل برسانند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید بر روی لینک مربوط به آن کلیک نمایید.

 

سوالات متداول

1- دفترچه ثبت نام آزمون دستیاری پزشکی ۱۴۰۳ چه زمانی منتشر خواهد شد؟

این دفترچه احتمالا در دی ماه 1402 ازسوی مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور منتشرخواهد شد.

2- چه کسانی مجاز به شرکت درآزمون دستیاری تخصصی پزشکی ۱۴۰۳ می باشند؟

داوطلبانی که مدرک دکترای حرفه ای یا پزشکی عمومی خود رادریافت نموده اند، می توانند در آزمون شرکت نمایند.

3- برای انجام نام نویسی در آزمون دستیاری پزشکی ۱۴۰۳ از چه طریقی باید اقدام نمود؟

داوطلبان می بایست به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir مراجعه کرده و به صورت اینترنتی نام نویسی کنند.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره دکتری پیج دکتری