خانه آزمون استخدامی زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت علوم ۱۴۰۲

زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت علوم ۱۴۰۲

تاریخ اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت علوم 1402
زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت علوم ۱۴۰۲

در آزمون استخدامی وزارت علوم نیز همانند اکثر آزمون های استخدامی که هر ساله در کشور برگزار می شوند، طی دو مرحله، مهارت و دانش داوطلبان مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرد که مرحله اول آن شامل آزمون کتبی و مرحله دوم نیز شامل مصاحبه حضوری می باشد. بنابراین اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت علوم در هر یک از این مراحل نیز در دو بازه زمانی متفاوت از سوی مجری برگزاری آن یعنی سازمان سنجش آموزش کشور به اطلاع شرکت کنندگان می رسد. توجه داشته باشید کلیه داوطلبان می توانند در بازه زمانی اعلام شده با مراجعه به سایت اختصاصی سازمان مذکور به مشاهده وضعیت پذیرش خود بپردازند.

نتایج اولیه آزمون استخدامی وزارت علوم در بازه زمانی 2 تا 3 ماه بعد از برگزاری آزمون خواهد بود.

زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت علوم 1402

آزمون استخدامی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سال گذشته در نیمه دوم مرداد ماه و در ردیف های شغلی مختلف مورد نیاز مراکز علمی و آموزشی زیر مجموعه این وزارت خانه برگزار و نتایج آن نیز یک ماه بعد اعلام شد. در سال ۱۴۰۲ نیز پیش بینی می شود که با توجه به احتمال برگزاری این آزمون در اواخر مرداد، نتایج اولیه آن نیز یک ماه بعد منتشر شود که به محض انتشار اطلاعیه ای در این زمینه، محتوای مقاله به روزرسانی خواهد شد. در ادامه به بررسی زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت علوم در هر یک از مراحل آزمون کتبی و مصاحبه حضوری می پردازیم.

زمان اعلام جواب اولیه

نتایج اولیه پذیرش هر یک از افراد جهت استخدام در رشته های آزمون استخدامی وزارت علوم  در سال گذشته در فاصله تقریبا یک ماهه پس از برگزاری آن و در شهریور ماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org اعلام شد. شرکت کنندگان با مراجعه به این سایت، از وضعیت قبولی یا عدم قبولی خود مطلع شدند. پس از گذر از این مرحله، داوطلبان به میزان دو تا سه برابر ظرفیت برای حضور در جلسه مصاحبه آزمون استخدامی وزارت علوم دعوت می شوند تا مدارک و صلاحیت آن ها جهت استخدام در شغل مورد نظر مورد بررسی قرار بگیرد.

زمان اعلام جواب نهایی

با توجه به این که همانند مرحله نخست، اطلاع رسانی در خصوص زمان اعلام نتایج نهایی این آزمون بر عهده سازمان سنجش آموزش کشور می باشد و از آن جایی که هنوز این سازمان هیچ اطلاعیه ای در این باره  برای سال 1402 از طریق سایت خود منتشر نکرده است، نمی توان پیرامون زمان اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی وزارت علوم اظهار نظر کرد. اما شما می تونید با عضویت در کانال تلگرام آزمون های استخدامی ایران مشاوره، بروزترین اخبار در خصوص مبحث فوق را در اسرع وقت دریافت نمایید.

نحوه مشاهده نتایج آزمون استخدامی وزارت علوم ۱۴۰۲

امکان مشاهده نتایج اولیه و نهایی آزمون استخدامی وزارت علوم  1402 از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور  در اختیار داوطلبان قرار می گیرد و هر یک از شرکت کنندگان می توانند با درج اطلاعات هویتی و ثبت نامی خود در سایت مذکور نتایج آزمون را دریافت کنند. امکان مشاهده نتایج اولیه و نهایی پذیرش آن ها از طریق مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان، مطابق با مراحل زیر فراهم می باشد.

  • ورود به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org و انتخاب گزینه “سایر آزمون های استخدامی” از منوی موجود در سمت راست صفحه

گام اول مشاهده نتایج نهایی آزمون استخدامی وزارت

  • کلیک روی لینک فعال “اعلام نتیجه اولیه یا نهایی آزمون استخدام پیمانی دانشگاه ها و مؤسسات آموزشی پژوهشی و پارک های علم و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری سال ۱۴۰۲”

گام دوم مشاهده نتایج نهایی آزمون استخدامی وزارت

  • درج اطلاعات ثبت نامی و هویتی مورد نیاز در کادرهای مربوطه و فشردن کلید “مشاهده نتیجه”گام سوم مشاهده نتایج نهایی آزمون استخدامی وزارت

 

سوالات متداول

1- نتایج اولیه آزمون استخدامی وزارت علوم ۱۴۰۲ چه زمانی منتشر می شود؟

نتایج اولیه آزمون استخدامی وزارت علوم در سال ۱۴۰۲، احتمالا یک ماه بعد از زمان برگزاری آزمون خواهد بود.

2- آیا زمان اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی وزارت علوم مشخص شده است؟

خیر، هنوز اطلاعیه ای در این خصوص منتشر نشده است اما به محض اعلام زمان دقیق آن، اخبار مربوطه از طریق این مقاله و کانال آزمون های استخدامی ایران مشاوره اطلاع رسانی خواهد شد.

3- چگونه می توان به نتایج آزمون استخدامی وزارت علوم دست پیدا کرد؟

این نتایج به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org منتشر می گردد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره استخدامی پیج استخدامی