خانه آزمون استخدامی مهلت ثبت نام آزمون استخدامی وزارت علوم ۱۴۰۲

مهلت ثبت نام آزمون استخدامی وزارت علوم ۱۴۰۲

زمان و تاریخ ثبت نام آزمون استخدامی وزارت علوم ۱۴۰۲
مهلت ثبت نام آزمون استخدامی وزارت علوم 1402

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مانند بسیاری از ارگان های دیگر با همکاری سازمان سنجش آموزش کشور اقدام به برگزاری آزمون استخدامی جهت جذب نیروهای مورد نیاز خود می کند. از این رو داوطلبانی که خواهان اشتغال در دانشگاه ها یا موسسات مرتبط با این وزارت خانه هستند، می توانند در زمان تعیین شده وارد سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org شده و فرآیند ثبت نام آزمون استخدامی وزارت علوم را تکمیل نمایند.

توجه کنید تاریخ دقیق نام نویسی از طریق سامانه مذکور منتشر می گردد که مطابق با روند دوره پیش انتظار می رود بازه زمانی این فرآیند برای کسانی که در مهلت اولیه موفق به درج اطلاعات خود نمی شوند، مورد تمدید نیز قرار بگیرد. 

مطابق با روند سال گذشته، پیش بینی می شود که فرآیند ثبت نام آزمون استخدامی وزارت علوم ۱۴۰۲ در اواخر خرداد ماه آغاز شود.

مهلت ثبت نام آزمون استخدامی وزارت علوم 1402

داوطلبان برای اطلاع از جدول زمانی فرآیندهای مختلف و همچنین ضوابط و قوانین کلی نام نویسی این آزمون بهتر است دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی وزارت علوم دانلود نموده و به مطالعه دقیق آن بپردازند. با توجه به مهلت نام نویسی آزمون مذکور برای دوره گذشته، پیش بینی می شد که فرآیند ثبت نام در اواخر خرداد ماه 1402 آغاز شود اما همچنان اطلاعیه دقیقی در خصوص آن صادر نشده است. از آنجایی که زمان ثبت نام در آزمون استخدامی وزارت علوم برای سال ۱۴۰۲ منتشر نگردیده است، نمی توان در رابطه با تاریخ دقیق آن اظهار نظر نمود اما به محض انتشار اطلاعیه مربوطه، جزئیات لازم از طریق این مقاله و همچنین کانال تلگرام آزمون های استخدامی ایران مشاوره در اسرع وقت در اختیار شما قرار می گیرد.

نحوه ثبت نام آزمون استخدامی وزارت علوم ۱۴۰۲

داوطلبان در صورت برخورداری از شرایط ثبت نام آزمون استخدامی وزارت علوم ۱۴۰۲ می توانند به صورت اینترنتی نسبت به پرداخت هزینه آزمون و تکمیل فرم تقاضانامه خود مطابق با راهنمای زیر بپردازند.

  • ابتدا وارد سایت ثبت نام آزمون استخدامی وزارت علوم به نشانی ‏sanjesh.org شده و گزینه “سایر آزمون های استخدامی” را انتخاب کنید.
  • بر روی لینک فعال “سیستم ثبت نام آزمون استخدام پیمانی دانشگاه ها، موسسات آموزشی، پژوهشی و پارک‌ های علم و فناوری وزارت علوم تحقیقات و فناوری سال 1402” کلیک نمایید.
  • با استفاده از کلید “خرید کارت اعتباری” هزینه شرکت در آزمون را بپردازید.
  • با تکمیل کادرهای موجود و تایید مراحل، فرآیند واریز وجه را تکمیل نمایید و سپس سریال ثبت نام صادر شده توسط سایت را یادداشت کنید.
  • مجددا به مرحله ابتدایی ثبت نام بازگشته و بعد از مطالعه مندرجات، دکمه “تایید و ادامه – گام بعدی” را بفشارید.
  • کد امنیتی مندرج در صفحه و همچنین شماره ای که پس از پرداخت هزینه یادداشت نمودید را  در کادرهای مربوطه وارد نموده و کلید “تایید” را انتخاب کنید.

اکنون می بایست مشخصات فردی و تحصیلی خود را با دقت در فرم الکترونیکی پیش رو درج نموده و تمامی مراحل را تا پایان فرآیند ثبت نام و دریافت کد پیگیری دنبال کنید. همچنین بسیار مهم است که تمامی کدهای صادر شده از سامانه را تا زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت علوم نزد خود نگه دارید، زیرا برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی وزارت علوم و همچنین مشاهده وضعیت پذیرش یا عدم قبولی در آزمون، به آن ها نیاز خواهید داشت.

 

سوالات متداول

1- مهلت ثبت نام آزمون استخدامی وزارت علوم ۱۴۰۲ تا چه تاریخی می باشد؟

زمان نام نویسی این آزمون استخدامی برای سال ۱۴۰۲ در حال حاضر مشخص نمی باشد.

2- ثبت نام آزمون استخدامی وزارت علوم از چه طریقی صورت می پذیرد؟

داوطلبان با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org می توانند به صورت اینترنتی نسبت به نام نویسی خود اقدام کنند.

3- آیا امکان تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی وزارت علوم ۱۴۰۲ وجود دارد؟

بله، با توجه به روند سال گذشته پیش بینی می شود که بازه زمانی ثبت نام این آزمون برای سال ۱۴۰۲ نیز مورد تمدید قرار بگیرد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره استخدامی پیج استخدامی