خانه آزمون استخدامی کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی وزارت علوم ۱۴۰۲

کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی وزارت علوم ۱۴۰۲

زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی وزارت علوم 1402
کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی وزارت علوم ۱۴۰۲

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دوره های زمانی مختلف اقدام به استخدام افراد جهت تکمیل کادر مدیریتی و اداری خود می کند. این سازمان تا سال های قبل نیروی مورد نیاز خود را از طریق آزمون دستگاه های اجرایی پذیرش می نمود اما از سال ۱۴۰۰ این روند به صورت آزمونی جداگانه و زیر نظر سازمان سنجش آموزش کشور به انجام می رسد.

لازم به ذکر است که این وزارتخانه به واسطه اجرای آزمون مذکور اقدام به استخدام افراد به صورت پیمانی بر اساس آزمون های عمومی و تخصصی می کند. بنابراین افرادی که در موعد مقرر نسبت به ثبت نام آزمون استخدامی وزارت علوم اقدام کرده اند، ملزم هستند که هنگام مراجعه به محل برگزاری آزمون ،کارت ورود به جلسه را نزد خود داشته باشند.

کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی وزارت علوم، ۳ تا ۴ روز قبل از برگزاری آزمون از طریق درگاه سازمان سنجش آموزش کشور در دسترس داوطلبان قرار می گیرد.

زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی وزارت علوم 1402

افرادی که در فرآیند ثبت نام آزمون استخدامی وزارت علوم ۱۴۰۲ به صورت اینترنتی شرکت کرده اند، بعد از مطالعه منابع در نظر گرفته شده این آزمون، باید در موعد مقرر طبق اطلاعیه منتشر شده در سایت sanjesh.org نسبت به حضور در محل آزمون اقدام کنند. کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی وزارت علوم، ابزار شناسایی هویت افراد شرکت کننده است و به همراه داشتن آن برای داوطلبان الزامیست.

این آزمون آخرین بار در سال 1400 برگزار شد و کارت ورود به جلسه آن 19 مردادماه منتشر شد اما در سال جاری هنوز اطلاعاتی در این مورد در دسترس نیست. زمان و تاریخ دقیق انتشار کارت ورود به آزمون از طریق سایت سازمان سنجش منتشر خواهد شد و داوطلبان می توانند در تاریخ مذکور نسبت به دریافت آن اقدام کنند. ساعت شروع و مکان برگزاری آزمون مذکور نیز بر روی کارت ورود به جلسه متقاضیان درج می گردد.

روند دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی وزارت علوم ۱۴۰۲

افرادی که طبق شرایط ثبت نام آزمون استخدامی وزارت علوم که در دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی وزارت علوم  قید شده است، فرآیند نام نویسی خود را به انجام رسانده اند، باید در مدت زمان اعلام شده در سال 1402، کارت ورود به جلسه خود را مطابق با راهنمای موجود در ادامه مقاله دریافت نمایند.

  1. مراجعه به سامانه سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org
  2. کلیک بر روی گزینه “سایر آزمون های استخدامی” مندرج در کادر سمت راست صفحه
  3. کلیک بر روی لینک فعال “کارت ورود به جلسه آزمون استخدام پیمانی و موسسات آموزشی پژوهشی و پارک های علم و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری 1402”
  4. انتخاب یکی از روش های دریافت کارت و وارد کردن اطلاعاتی از قبیل شماره پرونده، کد پیگیری، کد ملی و کد امنیتی و سپس فشردن کلید “جستجو”
  5. پرینت کارت ورود به جلسه آزمون

رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی وزارت علوم 1402

اگر داوطلبی در هنگام رویت کارت ورود به جلسه ۱۴۰۲ خود متوجه نقصی در اطلاعات مندرجه شامل اطلاعات شخصی متقاضی و یا اطلاعات مربوط به مدارک تحصیلی شود، باید در اسرع وقت و تا قبل از زمان برگزاری آزمون استخدامی وزارت علوم،به دو صورت غیر حضوری از طریق درگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور و مراجعه حضوری به باجه های رفع نقص آزمون اقدام به اصلاح و پیگیری نقص های مشاهده شده نماید.

طریقه رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی وزارت علوم

  • اگر مغایرت اطلاعات ثبت نامی در یکی از موارد مربوط به اطلاعات شخصی داوطلب اعم از نام، نام خانوادگی، کد ملی، تاریخ تولد، عدم تطابق مربوط به مقاطع تحصیلی اعم از معدل، تاریخ، محل فارغ التحصیلی و از این قبیل باشد، داوطلبان ملزم هستند تا قبل از حضور در جلسه آزمون با مراجعه به قسمت “ویرایش اطلاعات” در سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org اقدام به تصحیح اطلاعات خود نمایند.
  • لازم به توضیح است که اگر افراد در اطلاعات مندرج در بخش سهمیه مرتبط با ایثارگران، جانبازان، آزادگان، فرزندان شهدا و رزمندگان عدم تطابقی احساس نمودند، باید با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش اطلاعات ورودی خود را ویرایش نمایند که در صورت قبول اصلاحیه اطلاعات توسط نهاد مربوطه، سهمیه مورد نظر برای آن ها درج می گردد. شرکت کنندگان دقت نمایند در صورتی که به موقع اقدام به اصلاح مفاد مدنظر نکنند و یا بعد از اصلاحات مربوطه، نهاد زیربط اقدام به تایید سهمیه آنان ننماید، سهمیه این قبیل افراد مطابق با ضوابط سازمان سنجش بخش آزمون های استخدامی به صورت آزاد محاسبه خواهد شد.
  • در صورتی که متقاضیان نسبت به اطلاعات مرتبط با جنسیت، معلولیت مربوطه و نیازمند بودن به منشی مغایرتی مشاهده کردند نیز لازم است که در روز اعلامی از سوی سازمان سنجش به صورت حضوری به نماینده مربوطه که در محل رفع نقص حوزه امتحانی مستقر است، مراجعه نموده و رفع نقص مربوطه را پیگیری نمایند.

از آن جایی که هنوز زمان رفع نواقص کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی وزارت علوم 1402 منتشر نشده است، داوطلبان شرکت در این آزمون می توانند برای آگاهی از تاریخ دقیق آن به کانال تلگرام آزمون های استخدامی ایران مشاوره مراجعه نمایند.

سازمان سنجش بعد از برگزاری آزمون، نسبت به اعلام لیست چند برابر ظرفیت پذیرش جهت بررسی مدارک داوطلبانی که موفق به کسب حدنصاب نمره شده اند، اقدام می نماید. این افراد طبق شیوه نامه و ضوابطی که مفاد آن در دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی وزارت علوم اعلام شده است، مورد مصاحبه قرار می گیرند تا فرآیند تایید صلاحیت آن ها تکمیل شود. پذیرفته شدگان می بایست برای آگاهی از حضوری و یا غیرحضوری بودن فرآیند مصاحبه خود به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه نمایند.

سوالات متداول

1- کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی وزارت علوم ۱۴۰۲ چه زمانی منتشر می شود؟

هنوز تاریخ دقیقی از زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی وزارت علوم در دسترس نیست که احتمال می رود در نیمه دوم سال ۱۴۰۲ باشد.

2- دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی وزارت علوم ۱۴۰۲ چگونه انجام می شود؟

این کارت به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می گردد.

3- رفع نواقص کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی وزارت علوم ۱۴۰۲ چه موقع انجام خواهد شد؟

تا به این لحظه، زمان دقیقی از سوی سازمان سنجش برای رفع نقص کارت ورود به جلسه این آزمون اعلام نشده است.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره استخدامی پیج استخدامی