خانه آزمون استخدامی زمان برگزاری آزمون استخدامی وزارت علوم ۱۴۰۲

زمان برگزاری آزمون استخدامی وزارت علوم ۱۴۰۲

تاریخ برگزاری آزمون استخدامی وزارت علوم 1401
زمان برگزاری آزمون استخدامی وزارت علوم 1401

ثبت نام آزمون استخدامی وزارت علوم 1402 از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور صورت می گیرد که به منظور جذب نیروی متخصص و کاردان برگزار می شود. آگاهی از زمان برپایی هر آزمونی بسیار حائز اهمیت است از این رو افرادی که در آزمون مذکور ثبت نام نموده اند لازم است در خصوص زمان و نحوه برگزاری آن اطلاعات لازم را کسب نمایند. لازم به ذکر است که این کنکو که دارای دو مرحله بوده و داوطلبان متقاضی پس از نام نویسی در این امتحان کتبی، می بایست در زمان مقرر شده از سوی سازمان سنجش، در آزمون استخدامی و مصاحبه استخدامی وزارت علوم شرکت نمایند.

آگهی برگزاری آزمون استخدامی وزارت علوم در سال ۱۴۰۲ تا این لحظه اطلاع رسانی نشده است.


زمان برگزاری آزمون استخدامی وزارت علوم ۱۴۰۲

آزمون استخدامی وزارت علوم که در دو مرحله برگزار می شود شامل زمان های مجزا می باشد که داوطلب می بایست نسبت به آن مطلع باشد. در سال گذشته این آزمون در ۲۲ مرداد ماه بود و تا کنون اطلاعیه ای در باره زمان برگزاری آزمون استخدامی وزارت علوم در سال 1402 منتشر نشده است اما ممکن است که در سال جاری نیز این رویه پیش رود. شایان ذکر است به محض اطلاع یافتن از زمان دقیق آن از دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی وزارت علوم این مقاله به روز رسانی می شود. همچنین داوطلبان متقاضی می توانند برا کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه عضو کانال تلگرام آزمون های استخدامی شده و از اخبار مربوطه آگاه باشند. همچنین افرادی که در آزمون مذکور ثبت نام نموده باشند، می بایست در مورد مقرر اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه نمایند و طبق اطلاعات مندرج کارت، در روز برگزاری آزمون و محل تعیین شده حضور به عمل آورند.

زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی وزارت علوم 1402

داوطلبان می بایست چند روز قبل از برگزاری آزمون نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی وزارت علوم خود اقدام نمایند. این کارت حاوی شماره داوطلبی و اطلاعات شخصی فرد می باشد و همراه داشتن آن در روز آزمون الزامی است. انتظار می رود این کارت سه روز قبل از تاریخ برگزاری آزمون در اختیار داوطلبان قرار بگیرد. به منظور آشنایی شما عزیزان از نحوه دریافت کارت ورود به جلسه، مراحل آن را در ادامه مقاله ارائه نموده ایم.

  1. مراجعه به سایت رسمی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی ‏sanjesh.org
  2. انتخاب گزینه “سایر آزمون های استخدامی” از منوی سمت راست صفحه
  3. کلیک بر روی عبارت “دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دانشگاه ها، موسسات و پارک‌ های علم و فناوری وزارت علوم تحقیقات و فناوری سال ۱۴۰۲”
  4. وارد کردن اطلاعات درخواستی در کادرهای مربوطه و فشردن دکمه “جستجو”
  5. مشاهده و پرینت کارت ورود به جلسه

نکته: در صورتی که داوطلب یکی از اطلاعات ثبت نامی خود نظیر شماره پیگیری یا شماره سریال ثبت نام را در اختیار نداشته باشد، می‌ تواند از سایر روش های جستجو استفاده کند. دریافت کارت ورود به جلسه به چهار روش زیر امکان پذیر است.

  • بر اساس شماره پرونده و سریال ثبت نامی
  • بر طبق شماره پرونده و کد پیگیری
  • به کمک شماره پرونده و کد ملی
  • با استفاده از شماره پرونده و شماره داوطلبی

زمان برگزاری مصاحبه استخدامی وزارت علوم ۱۴۰۲

پس از اجرا آزمون کتبی ، نوبت به مرحله دوم یعنی مصاحبه آزمون استخدامی وزارت علوم 1402 می رسد که به صورت حضوری می باشد و فقط داوطلبانی که حد نصاب نمره قبولی را در اولین مرحله آزمون کسب کرده اند وارد مرحله مصاحبه خواهند شد. زمان اجرا این امتحان شفاهی پس از اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت علوم و همچنین مشاهده کارنامه توسط شرکت کنندگان، مخابره می شود و افراد داوطلب می بایست در زمان دقیق و با آماده نمودن مدارک خواسته شده، در جلسه مصاحبه حضور یابند. در صورت انتشار زمان مصاحبه استخدامی این مقاله بروز رسانی شده و در اختیار افراد قرار گرفته می شود.

لازم به ذکر است افرادی که در زمان مقرر موفق به ثبت نام نشده اند برای آن ها زمانی به عنوان تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی وزارت علوم قرار داده می شود که آن ها می توانند فرایند نام نویسی خود را تکمیل نموده و یا به ویرایش اطلاعات خود بپردازند.شایان ذکر است که قبولی در آزمون کتبی استخدامی وزارت علوم ۱۴۰۲ به منزله قبولی نهایی نبوده و داوطلب می بایست در مرحله دوم که به صورت حضوری برگزار می شود شرکت کرده و نمره قبولی را کسب نماید که در اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی وزارت علوم مشخص می شود.

 

سوالات متداول

1- آزمون استخدامی وزارت علوم ۱۴۰۲ چه زمانی برگزار می شود؟

تا کنون اطلاعیه ای در باره زمان برگزاری آزمون استخدامی وزارت علوم در سال ۱۴۰۲ منتشر نشده است اما به محض انتشار از طریق این مقاله اطلاع رسانی می شود.

2- جهت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی وزارت علوم ۱۴۰۲ چه زمانی اقدام کنیم؟

این کارت معمولا سه روز پیش از برگزاری آزمون در اختیار داوطلبان قرار می گیرد.

3- نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی وزارت علوم ۱۴۰۲ چگونه است؟

داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org، نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام نمایند.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید..



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره استخدامی پیج استخدامی