خانه تیزهوشان مهلت ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم 1400 – 1401

مهلت ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم 1400 – 1401

زمان ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم 1400 - 1401
مهلت ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم 1400 – 1401

همان طور که می دانید، آزمون تیزهوشان برای دو پایه تحصیلی ششم به هفتم و نهم به دهم برگزار می شود که به واسطه آن دانش آموزان برخوردار از بهره هوشی بالا، انتخاب شده و تحصیلات خود را در مدارس سمپاد ادامه می دهند. اما در سال 98 آزمونی تحت عنوان تکمیل ظرفیت برگزار شد تا دانش آموزانی که پایه هفتم خود را به اتمام رسانده اند، بتوانند با شرکت در این آزمون و کسب نمره قابل قبول، به تحصیل در پایه هشتم خود را در مدارش تیزهوشان بپردازند تا بدین وسیله ظرفیت های خالی پایه هفتم مدارس تیزهوشان نیز تکمیل شود. با تمامی این تفاسیر می توان دریافت که تا کنون ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم تنها در یک دوره عملی شده است.

آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم هر ساله به صورت مرتب برگزار نمی شود و آخرین دوره اجرای آن به سال 98 باز می گردد.

زمان ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم 1400 – 1401

برای ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان نیز مانند پایه های دیگر می بایست از دفترچه ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم کمک گرفت پس از اطلاع از شرایط و ضوابط نام نویسی، اقدامات لازم را در این راستا انجام داد.

هنوز اطلاعیه ای در خصوص زمان ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم 1400 – 1401 منتشر نشده است اما با توجه به آخرین دوره آن که مهلت ثبت نام این آزمون از 12 لغات 17 مرداد ماه 98 تعیین شده بود، پیش بینی می شود در صورت اجرای این آزمون برای سال تحصیلی 1400 – 1401، فرآیند نام نویسی علاقه مندان در مرداد ماه آغاز شود. البته مطابق با روند ثبت نام آزمون های دیگر پایه های مدارس سمپاد، امکان تمدید مهلت ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم نیز وجود دارد.

شما می توانید برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم و سایر جزئیات مربوط به آن، ما را در کانال تلگرام تیزهوشان ایران مشاوره همراهی نمایید.

نحوه ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم 1400 – 1401

داوطلبان به منظور شرکت در آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان که به صورت اینترنتی انجام می شود بایستی با مراجعه سایت ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم و طی نمودن مراحل مربوطه که در ادامه مقاله ذکر کرده ایم، این فرآیند را به انجام برسانند. ضمنا لازم به ذکر است که جهت تکمیل مراحل نام نویسی خود، مستلزم پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم نیز می باشید.

  • پس از ورود به سامانه azmoo.medu.ir، روی گزینه “سمپاد پایه هشتم” کلیک کنید و یا این که مستقیما به آدرس hoosh8.medu.ir مراجعه نمایید.
  • “کد ملی” و “رمز ورود همگام” خود را در کادرهای مربوطه وارد کرده و کلید “ورود” را بفشارید.
  • با واردن شدن به سیستم ثبت نام، فرم تقاضانامه اینترنتی خود را با دقت تکمیل نمایید.
  • اکنون می بایست فایل اسکن شده عکس پرسنلی مربوط به سال جاری دانش آموز را بارگذاری نمایید.
  • پس از تکمیل ثبت اطلاعات لازم است که هزینه مورد نیاز را از طریق درگاه بانکی سامانه و کارت بانکی عضو شبکه شتاب خود پرداخت نمایید.
  •  در نهایت نیز سامانه یک کد پیگیری در اختیار شما قرار می دهند که لازم است آن را تا پایان مراحل آزمون و اعلام نتایج آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم نزد خود نگه دارید.

توجه داشته باشید که تمامی داوطلبان می بایست در موعد مقرر که معمولا 4 الی 5 روز پیش از زمان برگزاری آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم می باشند، با مراجعه به سامانه مذکور نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم اقدام نمایند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هر یک از مباحث فوق، می توانید روی لینک مرتبط با آن کلیک کنید.

 

سوالات متداول

1- ثبت نام تکمیل ظرفیت آزمون تیزهوشان هفتم به هشتم 1400 - ۱۴۰۱ چه زمانی انجام می شود؟

با توجه به این که این آزمون به صورت مرتب هر ساله برگزار نمی شود و آخرین دوره آن به سال 98 باز می گردد، نمی توان درباره زمان دیقی آن اظلهار نظر کرد. اخبار مروبطه در این خصوص از طریق کانال تلگرام ایران مشاوره اطلاع رسانی می شود.

2- دانش آموزان جهت شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم باید از طریق کدام سایت اقدام کنند؟

نام نویسی در این فرآیند از طریق سایت hoosh8.medu.ir انجام می گیرد.

3- در صورت فراموش کردن رمز همگام از چه طریقی می توان آن را دریافت کرد؟

این رمز را می توانید مجددا از مدیر مدرسه محل تحصیل خود دریافت نمایید.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره تیزهوشان پیج سمپاد