خانه اخبار تحصیلی آزمون استخدامی اعلام نتایج متفاوت آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳

اعلام نتایج متفاوت آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳

اعلام نتایج متفاوت آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳

تغییرات در  آزمون استخدامی آموزش و پرورش از سال گذشته با تفکیک آزمون های مربوط به مشاغل ابتدایی با دبیری و هنرآموزی آغاز شد. در سال 1403 آزمونی تحت عنوان مشاغل کیفیت بخشی نیز به دسته آزمون های استخدامی این وزارتخانه افزوده و شد و حالا این پایان کار نبوده و تغییرات گسترده فرآیند جذب نیرو در آزموش و پرورش به اعلام نتایج آن نیز رسیده است به گونه ای که نتایج این آزمون قرار است با 3 تفاوت نسبت به دوره های گذشته اعلام گردد.

3 تفاوت در اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳

عاون آموزش‌ ابتدایی وزیر در جمع ارزیابان‌ کشوری آزمون های استخدامی آموزش و پرورش صحبت از تغییر در اعلام نتایج آزمون استخدامی این وزاتخانه به میان آورد. از همین اساس، دیگر برای آزمون استخدامی سال 1403 شاهد برگزاری تکمیل ظرفیت و یا انتشار کارنامه سبز آزمون استخدامی آموزش و پرورش نخواهیم بود اما در چنین شرایطی، اگر ظرفیت پذیرش یک استان تکمیل نشد، تکلیف چیست؟ و نیروی مورد نیاز قرار است از چه طریق استخدام شود؟

پاسخ این سوال صراحتا در دفترچه ثبت آزمون استخدامی آموزش و پرورش آمده است که در صورت عدم تکمیل نیروی مورد نیاز در هر شغل – شهرستان به پیشنهاد وزارت آموزش و پرورش و نهایتا با تایید سازمان اداری و استخدامی کشور، امکان کاهش نمره حدنصاب امکان پذیر خواهد بود.

بنابراین با این تفاسیر می توان دریافت که انتشار کارنامه سبز و همچنین برگزاری فرآیند تکمیل ظرفیت بی معنی بوده چرا که هر استان در صورت عدم تامین تعداد نیروی مورد نیاز خود، اقدام به کاهش حدنصاب نمره کرده و مجدد افراد واجد شرایط را برای حضور در مرحله مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش و ارزیابی تکمیلی دعوت می نماید.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره استخدامی پیج استخدامی