خانه اخبار تحصیلی نکات مهم ویژه پذیرفته‌ شدگان آزمون دبیری ۱۴۰۲

نکات مهم ویژه پذیرفته‌ شدگان آزمون دبیری ۱۴۰۲

 

نکات مهم ویژه پذیرفته‌ شدگان آزمون دبیری ۱۴۰۲

با توجه به زمان اعلام نتایج آزمون دبیری آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۲، پذیرفته شدگان این آزمون باید اقدامات لازم جهت شرکت در مصاحبه آزمون استخدامی دبیری آموزش و پرورش را انجام دهند.

نکات مهم برای پذیرفته شدگان اولیه آزمون استخدامی دبیری 1402

با توجه به اطلاعیه های منتشر شده از سوی سازمان سنجش کشور و خبرگزاری های معتبر، اعلام نتایج شرکت کنندگان آزمون استخدامی دبیری و هنرآموزی 1402 که در 12 مرداد ماه برگزار شده، از تاریخ 7 شهریور روی سایت سازمان سنجش قابل مشاهده می باشد. تمام کسانی که در این آزمون قبول شده اند، در مدت زمان 48 ساعت باید مدارک خود را در سایت my.medu.ir بارگذاری کرده و فرم اطلاعات خود را نیز تکمیل کنند.

  • کسانی که بعد از مشاهده نتیجه آزمون و با توجه به اطلاعات درج شده در کارنامه خود جزء معرفی شدگان چند برابر ظرفیت برای شرکت در مصاحبه می باشند باید جهت شرکت در مرحله بررسی مدارک و اسناد خود اظهاری، معاینات اولیه پزشکی، فرآیند ارزیابی تکمیلی وزارت آموزش و پرورش و بررسی صلاحیت های عمومی پذیرش باید یک روز بعد از اعلام نتایج اولیه ( از 8 شهریور) به سایت اداره کل آموزش و پرورش استان خود مراجعه و با توجه زمانبندی و اطلاعات درج شده در سامانه، از زمان مصاحبه آزمون دبیری آموزش و پرورش ۱۴۰۲ و ارزیابی تکمیلی خود آگاه شوند.
  • زمان ارزیابی تکمیلی و بررسی صلاحیت های عمومی گزینش طبق زمان بندی اعلام شده از طرف اداره کل آموزش و پرورش استان مربوطه به پایان می رسد و داوطلبان باید بتوانند در طی سه مرحله نسبت به ارزیابی تکمیلی و بررسی صلاحیت های عمومی خود اقدام کنند. سایت معرفی شده برای تکمیل اطلاعات فردی داوطلبان و بارگذاری مدارک گزینش مای مدیو به نشانی my.medu.ir می باشد که فرصت انجام آن نیز 48 ساعت بعد از اعلام نتایج اولیه است.
  • پذیرفته شدگان این آزمون باید با توجه به بازه زمانی اعلام شده از طرف بخش های گزینش استان خود به محل های مشخص شده جهت گزینش اقدام کنند و پس از آن نیز با همراه داشتن مدارکی مثل کارنامه اولیه و کارت ملی، مطابق با زمان اعلام شده از طرف اداره کل استان برای سنجش و ارزیابی تکمیلی به حوزه مشخص شده مراجعه کنند. عدم حضور فرد در تاریخ، روز و ساعت مشخص شده به حوزه مربوطه نشانه انصراف او می باشد.
  • تمام کسانی که نسبت به نتایج اولیه آزمون استخدامی دبیری 1402 سوال یا اعتراضی دارند، می توانند از طریق سامانه الکترونیکی سایت سنجش و تا 10 روز بعد از اعلام نتایج اولیه اقدام کنند. این افراد از مراجعه حضوری به آموزش و پرورش استان‌ها، هسته گزینش استان و سازمان سنجش جلوگیری کنند.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

 



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۲ نظر
  1. فرزانه

    سلام من اصل مدرک لیساتسم رو ندارم ولی پرینت و کپی شو دادم آیا قبول نمیکنن؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود، بله مورد قبول است، نگران نباشید.

دریافت مشاوره