خانه کنکور ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

برای بسیاری از شرکت کنندگان کنکور سراسری پیش آمده که هنگام ثبت نام کنکور، اطلاعات خود را اشتباه ثبت کنند. برای رفع این مشکل نیز همه ساله تایم های مشخصی جهت ویرایش اطلاعات کنکور از طرف سازمان سنجش اعلام می شود.

در بازه های زمانی ثبت نام کنکور، تمدید مهلت، مهلت مجدد و دریافت کارت ورود به جلسه، امکان ویرایش اطلاعات برای شرکت کنندگان کنکور اردیبهشت ماه 1403 وجود دارد.

زمان ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور اردیبهشت ماه 1403

با توجه به آخرین اطلاعیه های منتشر شده از سوی سازمان سنجش کشور، اولین نوبت کنکور سال ۱۴۰۳ در اردیبهشت ماه انجام خواهد شد که بازه زمانی ثبت نام آن نیز اعلام شده است. با توجه به شرایط همه ساله، به احتمال بسیار بالا درصدی از افراد زمان ثبت نام کنکور، اطلاعات خود را اشتباهی وارد و ثبت کنند. متناسب با این شرایط نیز همزمان با ثبت نام شرکت کنندگان در بازه زمانی 5 تا 11 آذر ماه 1402، لینک ویرایش اطلاعات کنکور نیز در سایت سازمان سنجش قرار خواهد گرفت.

 

البته سازمان سنجش در بازه های زمانی دیگری مثل زمان دریافت کارت ورود به جلسه و انتخاب رشته کنکور نیز فرصت ویرایش اطلاعات را به شرکت کنندگان می دهد که پیش بینی می شود برای کنکور اردیبهشت ماه 1403 نیز این شرایط متعاقبا اعلام شود.

 

در حال حاضر اطلاعاتی در خصوص زمان ویرایش اطلاعات برای کنکور نوبت اول سال ۱۴۰۳ در دسترس نیست و به محض انتشار اطلاعیه های مرتبط، محتوای مقاله به روز رسانی می شود. برای کسب جزئیات بیشتر نیز می توانید در کانال تلگرام کنکور ایران مشاوره عضو شوید.

ویرایش اطلاعات کنکور اردیبهشت ماه 1403
فرآیندزمان ویرایش
مهلت ثبت نام کنکور اردیبهشت5 تا 11 آذر ماه 1402
تمدید مهلت ثبت نام کنکور15 آذر ماه 1402
زمان کارت ورود به جلسه کنکوردو یا سه روز قبل از تاریخ برگزاری
بازه زمانی انتخاب رشتهنیمه دوم مرداد ماه

اطلاعات قابل ویرایش ثبت نام کنکور اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

تمام اطلاعاتی که در دفترچه ثبت نام کنکور سراسری 1403 اعلام شده و باید در فرم مخصوص ثبت نام وارد کرد، قابل ویرایش است. بسته به زمان و نوع اطلاعات اصلاحی، شیوه ویرایش متفاوت تعیین می شود. اگرچه امکان ویرایش اکثر اطلاعات به صورت اینترنتی و غیر حضوری امکان پذیر شده ولی همچنان برای ویرایش برخی از موارد باید به صورت حضوری اقدام کرد.  اطلاعات قابل ویرایش در بازه های زمانی مختلف شامل جدول زیر می باشد.

اطلاعات قابل ویرایش ثبت نام کنکور اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
زمان ویرایشاطلاعات قابل ویرایش
مهلت مشخص شده ثبت نام و تمدید مهلت ثبت نامسری و سریال شناسنامه، ویرایش محل تولد، تلفن و آدرس محل سکونت، محل دریافت مدرک ماقبل دیپلم، محل اخذ دیپلم، تغییر وضعیت تحصیلی و اشتغال، سهمیه ها، ویرایش اطلاعات تحصیلی و معدل
مهلت دریافت کارتمحل اخذ دیپلم، اصلاح وضعیت تحصیلی و اشتغال، ویرایش معدل، سهمیه ها، زمان فارغ التحصیلی
مهلت انتخاب رشتهویرایش معدل، زمان و تاریخ فارغ التحصیلی، سهمیه ها، اعلام علاقه مندی به دانشگاه های پیام نور و غیرانتفاعی

برای ویرایش اطلاعاتی که مربوط به بخش های زیر است باید به صورت حضوری و از طریق اداره آموزش و پرورش و باجه های رفع نقص سازمان سنجش اقدام کرد.

  • جنسیت
  • دین
  • زبان خارجی امتحانی
  • عکس
  • معلولیت
  • سهمیه بهیار

اطلاعات کاملتر در خصوص باجه های رفع نقص سازمان سنجش را می توانید در لینک آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور مشاهده کنید. سایر اطلاعات در بازه هایی پیش تر به آن ها اشاره شد، از طریق سایت سنجش قابل ویرایش اند.

نحوه ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور اردیبهشت ماه 1403

اولین مهلتی که به شرکت کنندگان کنکور اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ داده می شود تا بتوانند اطلاعات ثبت شده خود را ویرایش یا اصلاح کنند، بازه زمانی ثبت نام است که برای نوبت اول، بین 21 تا 27 آبان ماه 1402 می باشد. زمان ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور در دوره های قبلی تا آخرین ساعات ثبت نام و همچنین در بازه زمانی تمدید مهلت ثبت نام برای داوطلبان فعال بوده که به احتمال زیاد برای دوره پیش رو نیز شرایط به همین صورت خواهد بود.

برای ویرایش اینترنتی اطلاعات ثبت نام کنکور 1403 باید از طریق سایت سازمان سنجش اقدام کرد که نحوه انجام آن طبق مراحل زیر می باشد.

  • وارد سامانه مای مدیو شوید و کد ملی و رمز عبور را وارد کیند و روی گزینه “ورود” کلیک کنید.

مرحله چهار ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور سراسری

  • بعد از وارد شدن به سیستم ثبت نام باید اطلاعات مورد نظر خود را ویرایش کرده و روی دکمه “ثبت نهایی” کلیک کنید.

ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به هنگام دریافت کارت ورود به جلسه

معمولا با مشخص شدن زمان انتشار کارت ورود به جلسه کنکور، یک بازه زمانی دو یا سه روزه جهت ویرایش اطلاعات نیز در اختیار داوطلبان کنکور سراسری اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ قرار خواهد گرفت. در این بازه زمانی نیز امکان ویرایش اطلاعات به صورت اینترنتی و حضوری امکان پذیر است که اطلاعات کامل آن توسط سایت سازمان سنجش اعلام می شود.

برای ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور اردیبهشت ماه 1403 هنگام دریافت کارت نیز باید از طریق سازمان سنجش اقدام کرد. نحوه ویرایش اطلاعات کارت و ثبت نام شرکت کنندگان کنکور سراسری طبق مراحل زیر می باشد که با مشخص شدن زمان انتشار کارت ورود در سال ۱۴۰۳، اطلاعات مربوطه بروز رسانی خواهد شد.

  • ابتدا باید وارد سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org شده و از نوار کناری روی عبارت “سراسری” کلیک کنید.مرحله اول دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری
  • پس از باز شدن صفحه جدید، بر روی لینک فعال “کارت شرکت در آزمون سراسری سال 1403” کلیک نمایید.مرحله دوم ویراش اطلاعات در زمان دریافت کارت ورود به جلسه
  • در مرحله بعدی با 4 روش برای مشاهده و دریافت کارت ورود به جلسه روبرو می شوید و بعد از انتخاب باید مشخصات خود را وارد کنید.
  1. وارد کردن شماره سریال شناسنامه + شماره شناسنامه
  2. درج شماره پرونده + شماره داوطلبی
  3. ثبت کردن شماره پرونده + کد پیگیری ثبت نام + شماره شناسنامه
  4. وارد نمودن شماره پرونده + کد ملی + سریال شناسنامه
  • بعد از انتخاب روش مشاهده و وارد کردن اطلاعات خواسته شده، دکمه “مشاهده کارت” را بفشارید.مرحله سوم دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری
  • در این مرحله کارت ورود به جلسه و اطلاعات آن برای داوطلب نمایش داده می شود که بعد از بررسی و ویرایش فیلدهای لازم، می توانید آن را چاپ کنید.

 

سوالات متداول

1- ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ را در چه بازه هایی می توان انجام داد؟

برای ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ می توان در زمان ثبت نام، تمدید مهلت ثبت نام، دریافت کارت و انتخاب رشته اقدام کرد.

2- امکان ویرایش تمام اطلاعات ثبت نام کنکور اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به صورت اینترنتی وجود دارد؟

خیر، برای ویرایش برخی از اطلاعات مثل جنسیت، دین، سهمیه بهیار و...باید به صورت حضوری و از طریق باجه های سازمان سنجش و آموزش و پرورش محل اقدام کرد.

3- نحوه ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به چه صورت است؟

برای ویرایش اطلاعات باید از طریق سایت سازمان سنجش اقدام کرد که نحوه انجام آن داخل مقاله توضیح داده شده است.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

 



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره کنکور پیج کنکور