خانه دکتری ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون دستیاری دندانپزشکی 1400

ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون دستیاری دندانپزشکی 1400

چگونگی ویرایش ثبت نام آزمون دستیاری دندانپزشکی 1400
ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون دستیاری دندانپزشکی 1400

آزمون دستیاری دندانپزشکی هر ساله از سوی مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور برگزار می شود و داوطلبان می توانند در موعد مقرر با مراجعه به سایت این مرکز، اقدامات لازم را در راستای ثبت نام خود انجام دهند. پس از پایان زمان ثبت نام آزمون دستیاری دندانپزشکی 1400 ممکن است بسیاری از متقاضیان موفق به نام نویسی خود نشده و یا برخی از اطلاعات خود را به اشتباه در سامانه وارد کرده باشند. مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور برای حل چنین مشکلی، هر ساله زمانی را جهت ویرایش اطلاعات ثبت نامی افراد واجد شرایط که همزمان با آن امکان ثبت نام مجدد نیز فراهم می باشد، در نظر می گیرد.

ویرایش اطلاعات ثبت نامی آزمون دستیاری دندانپزشکی به صورت اینترنتی و از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور انجام می شود.

زمان ویرایش اطلاعات آزمون دستیاری دندان پزشکی 1400

فرآیند ثبت نام آزمون دستیاری دندانپزشکی 1400 از ساعت 12 روز یکشنبه مورخ 23 خرداد ماه شروع شده و تا ساعت 12 روز یکشنبه مورخ 30 خرداد ماه 1400 ادامه دارد. آن دسته از داوطلبانی که پس از پرداخت هزینه ثبت نام آزمون دستیاری دندانپزشکی 1400 و همچنین تکمیل فرم تقاضانامه، متوجه شده اند که برخی از اطلاعات خود را به اشتباه در سامانه به ثبت رسانده اند، می توانند در زمان مذکور به ویرایش اطلاعات خود بپردازند.

همچنین امکان اصلاح اطلاعات نام نویسی به صورت اینترنتی از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور در زمانی که به عنوان مهلت تمدید شده جهت ثبت نام و ارسال مدارک ثبت نام آزمون دستیاری دندانپزشکی 1400 ارائه می شود نیز وجود دارد که در صورت اعلام، تاریخ دقیق آن از طریق این مقاله و کانال تلگرام دکتری ایران مشاوره اطلاع رسانی خواهد شد.

راهنمای ویرایش آزمون دستیاری دندان پزشکی 1400

ویرایش مشخصات ثبت شده داوطلبان واجد شرایط ثبت نام آزمون دستیاری دندانپزشکی 1400 که مراحل نام نویسی خود را به انجام رسانده و قصد ویرایش اطلاعات خود را دارند، به صورت اینترنتی انجام می شود و متقاضیان می توانند با توجه به راهنمای موجود در ادامه مقاله، اطلاعات ثبت نامی خود را در صورت نیاز تصحیح کنند.

  • ابتدا وارد “سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور” به نشانی sanjeshp.ir شده و از منوی موجود در سمت راست صفحه، گزینه “دندانپزشکی” را انتخاب نمایید.
  • از بین گزینه های موجود، گزینه “دستیاری دندانپزشکی” را انتخاب کنید.
  • در صورتی که تنها قصد اصلاح اطلاعات ثبت نامی خود را دارید، گزینه “ویرایش فرم ثبت نام” را بفشارید اما در شرایطی که می خواهید نسبت به ویرایش و تکمیل مدارک ارسالی خود اقدام کنید، لازم است روی لینک “ویرایش و تکمیل مدارک” کلیک نمایید.
  • مجددا گزینه “ویرایش ثبت نام – تکمیل مدارک” را انتخاب کنید.
  • با وارد کردن کد ملی و شماره تلفن همراه خود که در زمان ثبت نام اعلام کرده اید، می توانید به حساب کاربری خود دسترسی پیدا نموده و نسبت به ویرایش اطلاعات خود بپردازید.

لازم به ذکر است که معمولا در زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دستیاری دندانپزشکی 1400 نیز فرصت مجددی برای ویرایش اطلاعات داوطلبان در نظر گرفته می شود. همان طور که اشاره شد، مهلت مجدد ثبت نام آزمون دستیاری دندانپزشکی 1400 همزمان با آغاز فرآیند ویرایش اطلاعات ثبت نامی شرکت کنندگان فراهم می باشد و کسانی که موفق به طی مراحل نام نویسی خود در زمان اولیه نشده اند، می توانند نسبت به ثبت نام آزمون دستیاری دندانپزشی 1400 اقدام کنند. جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد هر یک از موارد فوق و همچنین دانلود دفترچه ثبت نام آزمون دستیاری دندانپزشکی، می توانید روی لینک های مربوطه کلیک نمایید.

 

سوالات متداول

1- چه زمانی می توان اطلاعات آزمون دستیاری دندان پزشکی 1400 را مورد ویرایش قرار داد؟

داوطلبان می توانند در بازه زمانی 23 الی 30 خرداد ماه 1400 نسبت به ثبت نام یا ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

2- ثبت نام آزمون دستیاری دندان پزشکی 1400 از طریق کدام سایت انجام می گیرد؟

این فرآیند از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور به نشانی sanjeshp.ir صورت می پذیرد.

3- چگونه می توان از شرایط ثبت نام آزمون دستیاری دندان پزشکی 1400 آگاه شد؟

شرایط و ضوابط لازم جهت ثبت نام در این آزمون در دفترچه راهنمای آن ذکر شده است.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره دکتری پیج دکتری