خانه کنکور پاسخنامه کنکور انسانی 1401

پاسخنامه کنکور انسانی 1401

دانلود پاسخنامه کنکور انسانی 1401
پاسخنامه کنکور انسانی 1401

علوم انسانی یکی از 5 گروه آزمایشی کنکور سراسری است که هر ساله متقاضیان زیادی را به خود اختصاص می دهد. بعد از اتمام فرآیند برگزاری آزمون سراسری، پاسخنامه سوالات کنکور انسانی از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می گردد.

مطالعه سوالات و پاسخنامه آن ها برای دو دسته از داوطلبان بسیار مهم و ضروری است؛ دسته اول افرادی هستند که در آزمون سال 1401 شرکت نموده و برای اعتراض به نتایج کنکور سراسری یا تخمین رتبه، آن را مورد بررسی قرار می دهند. دسته دوم نیز متقاضیان کنکور سراسری 1402 می باشند که در کنار مطالعه و داشتن برنامه ریزی کنکور انسانی می توانند آمادگی خود را با بررسی این سوالات در دوران جمع بندی کنکور برای شرکت در جلسه آزمون افزایش می دهند.

پاسخنامه گروه آزمایشی علوم انسانی 1401

دانلود پاسخنامه کنکور انسانی 1401 

(جهت دریافت فایل، روی لینک فوق کلیک کنید.)

پاسخنامه کلیدی کنکور سراسری علوم انسانی معمولا دو روز بعد از برگزاری آزمون از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می شود.

دانلود پاسخنامه کنکور انسانی 1401

کنکور انسانی 1401 برای داوطلبان داخل و خارج از کشور به طور جداگانه برگزار می شود. داوطلبان واجد شرایط که در این آزمون شرکت کرده اند، پس از منتشر شدن پاسخنامه از سوی سازمان سنجش، می توانند با مطالعه کردن پاسخنامه سوالات از تعداد پاسخ های صحیح یا غلط خود مطلع شده و با استفاده از نرم افزار تخمین رتبه کنکور تا حدودی رتبه خود را پیش از اعلام نتایج اولیه کنکور تخمین بزنند. که به صورت جداگانه در این مقاله به آن پرداخته ایم.

نکته: لازم به ذکر است که داوطلبان می توانند با توجه به دین و زبان خود نسبت به دریافت پاسخنامه کنکور اقدام نمایند. در ادامه ما لینک فایل پاسخنامه هایی که برای دین اسلام و زبان انگلیسی می باشد را در جدول قرار داده ایم.

دانلود پاسخنامه کنکور انسانی داخل کشور 1401

داوطلبانی که در زمان برگزاری کنکور سراسری در آزمون داخل کشور شرکت کرده اند، می توانند از طریق سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org  پاسخنامه کنکور سراسری انسانی 1401 خود را دانلود نمایند.

پاسخنامه گروه آزمایشی علوم انسانی داخل کشور 1401
دانلود پاسخنامه گروه آزمایشی علوم انسانی داخل کشور 1401

(جهت دریافت فایل، برروی لینک فوق کلیک نمایید.)

دانلود پاسخنامه کنکور انسانی خارج از کشور 1401

داوطلبان کنکور سراسری انسانی 1401 که در خارج از کشور مانند ترکیه، پاکستان، قطر، کویت، لبنان، امارات و آلمان هستند می توانند در این کنکور شرکت نموده و پس از انتشار پاسخنامه می توانند از طریق سایت سنجش به نشانی sanjesh.org  اقدام به دریافت آن بنمایند.

پاسخنامه گروه آزمایشی علوم انسانی خارج از کشور 1401
دانلود پاسخنامه گروه آزمایشی علوم انسانی خارج از کشور 1401

(جهت دریافت فایل، برروی لینک فوق کلیک نمایید..)

اعتراض به کلید سوالات کنکور انسانی 1401

بسیاری از داوطلبان پس از دریافت پاسخنامه کنکور انسانی و اطلاع از پاسخ های غلط و درست خود، به دنبال اطلاع از نحوه ثبت و ارسال درخواست در سایت سازمان سنجش می باشند تا بتوانند بدین طریق، نسبت به اعتراض به نتایج کنکور سراسری 1401 اقدام نمایند.

برای رسیدگی به اعتراضات داوطلبان در زمینه نحوه طراحی سوالات کنکور از منابعی خارج از منابع معرفی شده آزمون، سازمان سنجش پنل ارسال درخواست را در سایت اختصاصی خود به آدرس sanjesh.org راه اندازی کرده است که بعد از عضویت و ایجاد یک حساب کاربری می توانید اعتراض خود را ارسال کنید.

همچنین اگر داوطلبی نسبت به پاسخ های اعلام شده در کلید سوالات کنکور انسانی اعتراض دارد، می تواند درخواست خود را از طریق سیستم پاسخگویی با دلایل منطقی در سایت مذکور اعلام نماید. همچنین هر ساله با اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری 1401 امکان اعتراض به آن از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور فراهم می گردد.

 

سوالات متداول

1- پاسخنامه کنکور سراسری انسانی ۱۴۰۱ چه زمانی منتشر می شود؟

پاسخنامه این آزمون معمولا دو روز بعد از برگزاری آن منتشر شد.

2- از چه طریقی می توان پاسخنامه کنکور سراسری انسانی ۱۴۰۱ را دریاف کرد؟

جهت دانلود این پاسخنامه می توانید به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org و یا لینک موجود در این مقاله مراجعه نمایید.

3- آیا امکان اعتراض به کلید سوالات کنکور انسانی ۱۴۰۱ وجود دارد؟

بله، شما می توانید با مراجعه به سیستم پاسخگویی سازمان سنجش آموزش کشور، اعتراض خود را به صورت اینترنتی به ثبت برسانید.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره کنکور پیج کنکور