خانه تیزهوشان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی 1400 – 1401

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی 1400 – 1401

نتایج آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی 1400 - 1401
اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی 1400 – 1401

 مدارس تیزهوشان از جمله مدارس برتر کشور می باشند که دانش آموزان می بایست جهت شرکت در آزمون ورودی آن ها، از شرایط ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان برخوردار باشند. مرکز سنجش و پذیرش استعدادهای درخشان آموزش و پرورش هر ساله اقدام به برگزاری آزمونی جهت ورود دانش آموان مستعد به پایه هفتم و دهم (دوره اول و دوره دوم متوسطه) مدارس سمپاد می نماید. داوطلبانی که در آزمون پایه ششم به هفتم شرکت کرده اند، جهت اطلاع یافتن از نتایج آزمون می توانند در زمان تعیین شده به سایت اعلام نتایج تیزهوشان (سامانه سنجش و پذیرش استعدادهای درخشان (دوره اول)) مراجعه نمایند. به منظور آگاهی شما عزیزان، در ادامه مطلب به زمان و نحوه اعلام نتایج تیزهوشان 1400 – 1401 پایه ششم به هفتم می پردازیم.

داوطلبان می توانند در کمتر از دو ماه پس از زمان برگزاری آزمون مدارس تیزهوشان 1400 – 1401، نتایج خود را مشاهده نمایند.

زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1400 – 1401

از آن جهت که اطلاعیه جدیدی در راستای زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم منتشر نشده است، اطلاعات دقیقی درمورد زمان اعلام نتایج آن در دست نیست. در حال حاضر تنها زمان برگزاری آزمون برای سال تحصیلی 1400 – 1401 در روزهای 20 و 21 خرداد تعیین شده است؛ اما با توجه به سابقه برگزاری این آزمون در دوره های گذشته، معمولا داوطلبان می توانند در کمتر از دو ماه پس از زمان برگزاری آزمون مدارس تیزهوشان 1400 – 1401، نتایج خود را مشاهده نمایند.

جهت اطلاع از زمان دقیق اعلام نتایج آزمون تیزهوشان و سایر اخبار مرتبط با این آزمون می توانید به عضویت کانال تلگرام تیزهوشان ایران مشاوره درآیید تا از به روزترین اخبار مربوطه مطلع شوید.

نحوه مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1400 – 1401

پس از مشخص شدن زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان، دانش آموزان شرکت کننده در این آزمون به دنبال مشاهده و آگاهی از نتایج کسب شده خود هستند. این نتایج از طریق سامانه “ثبت نام سنجش و پذیرش پایه هفتم دبیرستان های استعدادهای درخشان (دوره اول)” اعلام می شود و شما دانش آموزان و والدین گرامی می توانید مطابق با راهنمای زیر، به مشاهده نتیجه آزمون بپردازید.

  • ابتدا به سامانه Azmoon.medu.ir مراجعه نموده و بر روی “سمپاد پایه هفتم” کلیک کنید. (یا به سایت hoosh.medu.ir مراجعه نموده تا به صورت مستقیم وارد پرتال مربوطه شوید.)

اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان هفتم مرحله اول 99

  •  به منظور ورود به پنل شخصی دانش آموز، کد ملی و رمز ورود همگام دانش آموز را در کادرهای مربوطه وارد نمایید. (در صورتی که رمز ورود همگام خود را فراموش نموده اید، می بایست جهت دریافت آن، مجددا به مدرسه محل تحصیل خود مراجعه کنید.)

اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان هفتم مرحله دوم 99

  • در این مرحله بایستی نقش خود را “دانش آموز” و در قسمت عنوان سازمانی، نام مدرسه خود را وارد کنید.

اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان هفتم مرحله سوم 99

  • پس از ورود به حساب کاربری خود می توانید نتایج آزمون را در قالب یک کارنامه مشاهده نمایید. در صورت قبولی در هر یک از اولویت های انتخابی خود، عبارت “پذیرفته شده” در کادر “وضعیت قبولی” درج خواهد شد و نام مدرسه ای که در آن پذیرفته شده اید، در قسمت “محل پذیرش” نمایش داده می شود. همچنین در صورتی که موفق به کسب حدنصاب نمرات آزمون نشده باشید، در کادر وضعیت قبولی، عبارت “پذیرفته نشده” نمایش داده می شود و نام هیچ مدرسه ای در قسمت “محل پذیرش” قید نخواهد شد.
همچنین با کلیک بر روی “دریافت کارنامه” می توانید تعداد پاسخ های غلط و صحیح دانش آموز را مشاهده کنید.

اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان هفتم مرحله چهارم 99پذیرفته شدگان آزمون، پس از مشاهده نتایج می بایست به صورت حضوری نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند. توجه داشته باشید که چنانچه در مدت زمان معینی که جهت ثبت نام حضوری در نظر گرفته شده نسبت به نام نویسی خود اقدام نکنید، این فرصت را از دست خواهید داد و قادر به راه یابی به مدارس استعداد درخشان نخواهید بود.

اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1400 – 1401

مطابق با قوانین و ضوابط مندرج در دفترچه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم ابتدایی 1400 – 1401، در فاصله یک هفته پس از اعلام نتایج، کارنامه ای برای داوطلبانی که موفق به پذیرش نشده اند منتشر می گردد که شامل مواردی همچون تعداد پاسخ های درست و غلط، نمره مکتسبه در هر یک از مواد امتحانی، امتیاز کل دانش آموز و امتیاز کل آخرین فرد پذیرفته شده در مدارس مورد تقاضای داوطلب می باشد. پس از اعلام نتایج آزمون تیزهوشان، همواره برخی از دانش آموزان نسبت به نتایج آزمون خود معترض هستند و قصد دارند تا نارضایتی خود را به گوش مسئولین مربوطه برسانند. برای این کار لازم است اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان خود را در سامانه مربوطه ثبت نمایید.

چنانچه دانش آموزان از زمان تعیین شده برای اعتراض خود فاصله بگیرند، اعتراض دانش آموز قابل قبول نبوده و به آن رسیدگی نخواهد شد. ثبت درخواست تجدید نظر در نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم به صورت اینترنتی صورت می گیرد و داوطلبان می بایست فرم اعتراض خود را در همان سامانه اعلام نتایج تکمیل کنند. توجه داشته باشید که در صورت داشتن یکی از دلایل زیر می توانید نسبت به ارسال درخواست اعتراض خود اقدام نمایید.

  • وجود خطا در محاسبه تراز و نمره کل
  • عدم تطابق در کارنامه داوطلب و پاسخ برگ وی که در سامانه بارگذاری شده است. (عدم تطابق در تعداد پاسخ های صحیح و نادرست و پاسخ داده نشده در کارنامه داوطلب و پاسخ برگ آن)
  • عدم اعمال قانون پذیرش مربوط به دانش آموزان دوقلو و یا چندقلو
  • مطابقت نداشتن اولویت های ثبت شده در کارنامه دانش آموز
  • سایر موارد

در شرایطی که دلیل نارضایتی شما از نتایج اعلام شده شامل یکی از موارد فوق باشد، می توانید مطابق با راهنمای موجود در این مقاله به حساب کاربری خود دسترسی پیدا کرده و از طریق بخش “مدیریت”، نسبت به تکمیل و درج اطلاعات لازم در فرم درخواست تجدید اقدام نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده مراحل اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان، می توانید روی لینک مربوطه کلیک کنید.

 

سوالات متداول

1- نتایج آزمون تیزهوشان پایه ششم به هفتم 1400 - ۱۴۰۱ چه زمانی اعلام می شود؟

عموما به فاصله کمتر از دو ماه پس از برگزاری آزمون این نتایج در دسترس می باشد.

2- آیا برای اطلاع از نتایج تیزهوشان پایه ششم به هفتم 1400 - ۱۴۰۱، باید به مدرسه مراجعه کنیم؟

خیر، نتایج این آزمون به صورت اینترنتی از سامانه سنجش و پذیرش پایه هفتم دبیرستان های استعداد درخشان (دوره اول) منتشر می شود.

3- چگونه می توانم اعتراض خود را نسبت به نتایج آزمون تیزهوشان پایه ششم به هفتم 1400 - ۱۴۰۱ اعلام نمایم؟

در پروفایل کاربری هر دانش آموز، امکانی برای درخواست تجدید نظر وجود دارد که با استفاده از آن می توانید اعتراض خود را به بخش مورد نظر اعلام نمایید.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۵ نظر
  1. زهرا

    جواب ما کی میاد لطفا بگید

    • ایران مشاوره

      با سلام، مطابق با آخرین اطلاعیه ی منتشر شده، زمان اعلام نتایج نهایی آزمون مدارس تیزهوشان اواسط مرداد ماه می باشد.

  2. ابولفضل

    امروز علام میشه

  3. عسل

    فکرکنم امروزجواب تیزهوشان بیاد

    • ایران مشاوره

      با توجه به اطلاعیه های آمده نتایج تیزهوشان پایه ششم به هفتم اواسط هفته آینده منتشر خواهد شد .

مشاوره تیزهوشان پیج سمپاد