خانه آزمون استخدامی اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳

اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳

اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲

وزارت آموزش و پرورش جهت تامین نیروی کارآمد و با انگیزه مورد نیاز خود، در سال جاری اقدام به برگزاری آزمونی با عنوان آزمون استخدامی آموزش و پرورش نمود که داوطلبان آموزگار ابتدایی و استثنائی و همچنین دبیری و هنرآموزی در آن شرکت داشتند. این افراد باید پس از دریافت نتایج اولیه، خود را برای حضور در مرحله دوم یعنی مصاحبه آماده کنند. نتایج اولیه که به صورت کارنامه است، معمولا دو ماه پس از برگزاری آزمون از طریق سایت sanjesh.org منتشر می شود. همچنین مدتی پس از اتمام مراحل مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1403 و در زمان اعلام نتایج اسامی پذیرفته شدگان نهایی نیز از سوی سایت مذکور اعلام می گردد.

 

✅ لینک مستقیم مشاهده اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳ (آموزگار ابتدایی و استثنائی)

(به محض انتشار لینک فوق فعال می گردد.)

 

لینک مستقیم مشاهده اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1403 (دبیری و هنرآموزی)

(به محض انتشار لینک فوق فعال می گردد.)

لینک مستقیم اعلام نتایج نهایی ازمون دبیری

 

نتایج اولیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳ ویژه آموزگار ابتدایی و استثنایی 14 لغایت 20 فروردین ماه 1403 از طریق سایت سازمان سنجش منتشر خواهد شد.

زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳

هر ساله در فاصله یک الی 2 ماه پس از برگزاری آزمون کتبی، نتایج اولیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش منتشر می شود. همان طور که می دانید در سال 1403 آزمون آموزش و پرورش در دو عنوان شغلی آموزگاری و دبیری به طور مجزا برگزار شد و طبیعتا نتایج اولیه و نهایی هر یک نیز به طور جداگانه اعلام خواهد شد. آزمون مشاغل کیفیت بخشی نیز برای اولین بار در سال 1403 برگزار می گردد که نتایج آن از طریق سایت hrtc.ir منتشر می گردد.

زمان اعلام نتایج اولیه

زمان اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1403

آزمون استخدامیزمان اعلام نتایج اولیهسایت اعلام نتایج
آموزگار ابتدایی و استثنایی14 الی 20 فروردین ماه 1403سایت سنجش به نشانی sanjesh.org
دبیری و هنرآموزیاواسط خرداد ماه 1403سایت سنجش به نشانی sanjesh.org
مشاغل کیفیت بخشیاواخر اردیبهشت یا هفته اول خرداد ماه 1403سایت جهاد دانشگاهی به نشانی hrtc.ir

زمان اعلام نتایج نهایی

متقاضیانی که موفق به کسب حدنصاب امتیاز شده باشند، به میزان چند برابر ظرفیت به مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1403 دعوت خواهند شد. نتایج نهایی این فرایند نیز در زمان اعلام نتیج نهایی در دسترس داوطلبان قرار خواهد گرفت. لذا پیشنهاد ما این است که در کانال تلگرام آزمون های استخدامی ایران مشاوره عضویت داشته باشید تا در اسرع وقت از زمان اعلام نتایج مطلع گردید.

زمان اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1403

آزمون استخدامیزمان اعلام نتایج نهایی
آموزگار ابتدایی و استثناییخرداد ماه 1403
دبیری و هنرآموزیاواسط مرداد ماه 1403
مشاغل کیفیت بخشیاواسط مرداد ماه 1403

نحوه دریافت نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1403

از آن جایی که سازمان سنجش مجری برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش ویژه عناوین شغلی آموزگاری و دبیری است، تمامی مراحل این دو آزمون از ثبت نام گرفته تا فرآیند اعلام نتایج، از طریق سایت اختصاصی سازمان سنجش انجام می شود. بنابراین دریافت نتایج این آزمون به صورت اینترنتی در سایت sanjesh.org امکان پذیر می باشد که در ادامه مراحل مشاهده نتایج اولیه و نهایی هر دو عنوان شغلی دبیری و آموزگاری شرح داده شده است. البته توجه داشته باشید، نتایج آزمون مشاغل کیفیت بخشی از طریق سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی hrtc.ir منتشر خواهد شد.

مشاهده نتایج اولیه آموزگاری و دبیری

  • وارد سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org شده و گزینه “استخدامی دستگاه های اجرایی” را برگزینید.

آزمون استخدامی آموزش و پرورش

  • بر روی لینک فعال “سیستم کارنامه مرحله اول آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش (شغل آموزگار ابتدایی و استثنایی) سال 1403″ کلیک نمایید.

 آزمون استخدامی آموزش و پرورش

  • دوباره بر روی لینک فعال “سیستم کارنامه مرحله اول آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش (شغل آموزگار ابتدایی و استثنایی) سال 1403″ کلیک کنید.

آزمون استخدامی آموزش و پرورش

  • پس از انتخاب یکی از دو روش زیر جهت مشاهده نتایج اولیه آزمون خود، بر روی گزینه “ورود به سیستم” کلیک کنید.
  1. روش اول: درج شماره پرونده و شماره شناسنامه
  2. روش دوم: وارد کردن شماره داوطلبی، نام و نام خانوادگی، شماره شناسنامه و سال تولد

آزمون استخدامی آموزش و پرورش

مشاهده نتایج نهایی آموزگاری و دبیری

  1. نخست وارد سایت sanjesh.org شده و روی گزینه “سایر آزمون های استخدامی” کلیک نمایید.
  2. در این مرحله “سیستم کارنامه نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنائی سال ۱۴۰۳ ” را انتخاب کرده تا وارد صفحه بعد شوید.
  3. بر روی لینک فعال سیستم کارنامه نهایی آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش (شغل آموزگار ابتدایی و استثنائی) سال ۱۴۰۳ کلیک کنید.
  4. سپس یکی از فیلدها را پر کرده و نتایج نهایی خود را مشاهده نمایید.

مشاهده نتایج اولیه آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی

  1. ابتدا وارد آدرس اینترنتی hrtc.ir شوید.
  2. آزمون مورد نظر خود را تحت عنوان آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی 1403 برگزینید.
  3. و بر روی کلید اعلام نتایج اولیه بفشارید.
  4. اطلاعات هویت خود را وارد نموده و نتایج آزمون خود را مشاهده نمایید.

کارنامه اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1403

داوطلبانی که در آزمون استخدامی آموزش و پرورش شرکت کرده اند، دو کارنامه اولیه و نهایی از طریق سایت سازمان سنجش و جهاد دانشگاهی (مشاغل کیفیت بخشی) دریافت می کنند. این کارنامه ها برای اطلاع داوطلبان از وضعیت قبولی یا عدم قبولی آن هاست و طبق آن مشخص می شود که به مرحله بعدی راه یافته اند یا خیر.

کارنامه اولیه

اولین کارنامه ای که حدودا یک ماه پس از زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش منتشر می شود، شامل اطلاعات ثبت نامی افراد، درصد مواد امتحانی، کد و عنوان شغلی که در آزمون شرکت کرده اند، نمره نهایی و همچنین وضعیت داوطلب می باشد. در قسمت “وضعیت داوطلب” قبولی یا عدم قبولی افراد در نتایج اولیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش مشخص می گردد. طبق کارنامه اولیه اگر داوطلبی جزء پذیرفته شدگان باشد، باید مدارک خود را جهت بررسی آماده نماید که در صورت تایید، به مصاحبه دعوت خواهد شد.

کارنامه نهایی

کارنامه نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش، شامل پذیرش یا عدم پذیرش نهایی است. اگر فردی در این مرحله جزء پذیرفته شدگان قرار بگیرد، باید پیگیر تکمیل ثبت نام نهایی و شرکت در دوره مهارت آموزی آزمون استخدامی آموزش و پرورش باشد.

اعتراض به نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳

پس از این که کارنامه نهایی منتشر شود، ممکن است تعدادی از داوطلبان به نتیجه دریافتی معترض باشند. سازمان سنجش برای رفاه حال این افراد امکان ثبت اعتراض به نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳ را در سیستم پاسخگویی سایت خود فراهم کرده است. لذا متقاضیانی که خواهان بررسی مجدد نمره آزمون خود هستند، می توانند با طی کردن مراحل ذکر شده ذیل، درخواست خود را ارسال نمایند. لازم به ذکر است که امکان اعتراض به نتایج آزمون مشاغل کیفیت بخشی از طریق سایت جهاد دانشگاهی تاکنون فراهم نشده است.

زمان اعتراض به نتایج

زمان اعتراض به نتایج اولیه و نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش در تمامی مشاغل، معمولا بلافاصله پس از انتشار کارنامه ها اعلام می گردد. داوطلبان معترض باید پیگیر اطلاعیه ها باشند تا در اسرع وقت نسبت به ارسال درخواست خود اقدام نمایند.

نحوه اعتراض به نتایج نهایی

داوطلبانی که نسبت به عدم قبولی خود در آموزش و پرورش معترض هستند بعد از ۴٨ ساعت از اعلام نتایج می توانند به درگاه اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش استان ارزیابی شده خود مراجعه کنند و از نحوه ثبت اعتراض از طریق سامانه اعتراض به ارزیابی تکمیلی آموزگاران مطلع شوند. مهلت ثبت اعتراض در سامانه در دوره گذشته ٢٠ روز بود.

نحوه اعتراض به نتایج اولیه

نحوه اعتراض برای نتایج اولیه و نهایی آزمون دبیری و آموزگاری یکسان است و تفاوت عمده آن در انتخاب نوع درخواست می باشد. در ادامه، مراحل تصویری اعتراض به نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش را ذکر کرده ایم.

  1. به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس sanjesh.org وارد شده و بر روی آیکون “تماس” در بالای صفحه اصلی کلیک نمایید
  2. گزینه “ورود به سیستم پاسخگویی” را انتخاب نمایید.
  3. دکمه “عضویت در سایت” را بفشارید و به ساخت حساب کاربری اقدام نمایید. (اگر قبلا در سامانه ثبت نام کرده و حساب کاربری دارید، می توانید بر روی گزینه “ورود به سیستم” کلیک کنید.)
  4. اطلاعات خواسته شده را درج کرده و دکمه “تایید” را بفشارید.
  5. به صفحه اول بازگشته و پس از انتخاب گزینه “ورود به سیستم”، اطلاعاتی همچون ایمیل، کد ملی و رمز عبور را وارد نمایید سپس با لمس کلید “ورود” به سیستم وارد شوید.
  6. گزینه “درخواست جدید” را انتخاب نمایید.
  7. نوع و سال آزمون را انتخاب کرده و گزینه “جستجو” را برگزینید.
  8. اگر علت اعتراض خود را در بین موارد مندرج در صفحه درخواست پیدا نکردید، می توانید با انتخاب گزینه “عمومی” نسبت به ارسال تقاضانامه یا اعتراض اقدام نمایید.

کارشناسان در بازه زمانی 24 الی 72 ساعت آینده پاسخ درخواست شما را اعلام می کنند که برای مشاهده آن باید گزینه “درخواست ها و پاسخ ها” را در سمت چپ صفحه انتخاب نمایید.

نحوه پیگیری درخواست اعتراض

افرادی که درخواست اعتراض خود را ارسال کرده اند، می بایست مجددا وارد سیستم شده و طبق مراحل زیر آن را پیگیری نمایند.

  1. ورود به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org و انتخاب گزینه “ورود به سیستم پاسخگویی”
  2. کلیک بر روی عبارت “ورود به سیستم”
  3. درج اطلاعات خواسته شده و فشردن دکمه “ورود”
  4. انتخاب گزینه “درخواست ها و پاسخ ها” از منوی سمت راست صفحه
  5. کلیک بر روی عنوان درخواست “تقاضای بررسی مجدد نمره آزمون” و مشاهده پاسخ کارشناسان

 

اگر عنوان “تقاضای بررسی مجدد نمره آزمون” به یکی از رنگ های آبی، زرد و سبز باشد، به ترتیب یعنی درخواست در صف بررسی، درخواست در حال بررسی و تصمیم گیری و در نهایت پاسخ به اعتراض است.

 

افرادی که از نتیجه مصاحبه راضی نیستند، می بایست پس از اعلام قطعی نتایج و صدور کارنامه نهایی به اداره کل آموزش و پرورش استان محل مصاحبه مراجعه کرده و جهت اعتراض به نتایج مصاحبه آزمون دبیری آموزش و پرورش “فرم رسیدگی به اعتراض” را تکمیل و ارائه دهند.

موارد مجاز برای ثبت اعتراض

مواردی که داوطلبان می توانند اعتراض خود را در سایت سنجش مطرح کنند، شامل 2 مورد زیر است.

  • مغایرت در اطلاعات شخصی داوطلب مانند رشته، شغل، وضعیت معلولیت و یا سهمیه
  • اعتراض به رتبه و نمره کسب شده در آزمون استخدامی آموزش و پرورش

اقدامات لازم برای پذیرفته شدگان آزمون کتبی استخدامی آموزش و پرورش 1403

پس از شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش و کسب نتیجه قبولی، حال این سوال پیش می آید که اطلاع رسانی درباره زمان و محل برگزاری مصاحبه حضوری، چگونه انجام می گیرد؟ در پاسخ به این سوال لازم است بدانید که اعلام جزئیات مصاحبه ۱۴۰۳ بر عهده اداره آموزش و پرورش استان مربوطه خواهد بود.

 

بنابراین پذیرفته شدگان می بایست پس از انتشار اطلاعیه سازمان سنجش، به سایت اداره کل آموزش و پرورش استان خود مراجعه نمایند که لیست درگاه های مخصوص به هر استان، در جدول زیر قرار گرفته است.

آدرس سایت اداره کل آموزش و پرورش استان ها ۱۴۰۳
نام استاننشانی درگاه اطلاع رسانی
آذربایجان شرقیea.medu.gov.ir
آذربایجان غربیwa.medu.gov.ir
اردبیلarta.medu.gov.ir
اصفهانisf.medu.gov.ir
البرزalborz.medu.gov.ir
ایلامilam.medu.gov.ir
بوشهرbushehr.medu.gov.ir
شهر تهرانtehran.medu.gov.ir
شهرستان های استان تهرانteo.medu.gov.ir
چهارمحال و بختیاریchb.medu.gov.ir
خراسان جنوبیskh.medu.gov.ir
خراسان رضویrazavi.medu.gov.ir
خراسان شمالیkhn.medu.gov.ir
خوزستانkhouz.medu.gov.ir
زنجانzanjan.medu.gov.ir
سمنانsemnan.medu.gov.ir
سیستان و بلوچستانsb.medu.gov.ir
فارسfars.medu.gov.ir
قزوینcaspian.medu.gov.ir
قمqom.medu.gov.ir
کردستانkurd.medu.gov.ir
کرمانkerman.medu.gov.ir
کرمانشاهkermanshah.medu.gov.ir
کهگیلویه و بویراحمدkb.medu.gov.ir
گلستانgolestan.medu.gov.ir
گیلانguilan.medu.gov.ir
لرستانlorestan.medu.gov.ir
مازندرانmazand.medu.gov.ir
مرکزیmarkazi.medu.gov.ir
هرمزگانhormozgan.medu.gov.ir
همدانhamedan.medu.gov.ir
یزدyazd.medu.gov.ir

روند دعوت به مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1403

پس از اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳، پذیرفته شدگان به مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش دعوت خواهند شد. در ادامه به مراحل مصاحبه خواهیم پرداخت که اطلاع از آن می تواند کمک شایانی به متقاضیان در این راه نماید.

  • بررسی اسناد و مدارک خوداظهاری

بنا به اطلاعیه منتشر شده از سوی سایت سازمان سنجش، تمامی داوطلبان پذیرفته شده می بایست یک روز پس از انتشار نتایج اولیه به سایت مای مدیو به آدرس my.medu.ir وارد شوند و فرم مربوطه را تکمیل نمایند.

  • معاینات اولیه پزشکی

در این معاینات بررسی هایی از قبیل معاینات پزشکی، شنوایی سنجی، دندانپزشکی، قد و وزن انجام شده که در صورت صلاحیت سایر مراحل مصاحبه انجام می شود. زمان بندی این مرحله نیز توسط سایت آموزش و پرورش استان محل تقاضا اعلام می گردد.

  • بررسی صلاحیت های عمومی گزینش

پس از این که مدارک بارگذاری شد و داوطلبان از نظر پزشکی مورد معاینه قرار گرفتند، باید طبق زمان بندی اعلام شده از سوی هسته گزینش استان محل تقاضا به محل مشخص شده مراجعه نمایند. این مرحله را مرحله مصاحبه گزینش می نامند که صلاحیت های عمومی متقاضیان را مورد بررسی قرار می دهند.

  • مصاحبه حضوری

در جلسه مصاحبه سوالاتی از افراد پرسیده می شود که برای مشاهده لیست کامل آن ها می توانید بر روی لینک سوالات گزینش آموزش و پرورش کلیک نمایید. همچنین علاوه بر تسلط کافی بر روی دروس رشته شغلی مورد نظر، اخلاق نیز از دیگر خصوصیات مهم است که هر معلمی باید بر اصول آن واقف باشد. از این رو در روند مصاحبه سوالاتی از داوطلبان پرسیده می شود که افراد را از این جنبه نیز مورد پذیرش قرار دهند.

لازم به ذکر است که ضمن پرسیدن سوالات مصاحبه آزمون دبیری آموزش و پرورش، در تمامی این مراحل نوع پوشش، ظاهر، نوع گفتار و… نیز مورد نظر مصاحبه کنندگان است که داوطلبان می بایست بسیار به این امر دقت نمایند تا عوامل مذکور تاثیر منفی در مصاحبه آنان نداشته باشد.

مرحله بعد از اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳ _ نهایی

پس از اعلام نتایج نهایی قبول شدگان نهایی جهت تشکیل پرونده استخدامی، انجام معاینات پزشکی، آزمایشات و اخذ معرفی نامه برای گواهی عدم سوء پیشینه و اطلاع از سایر مراحل و مدارک لازم می بایست بعد از اعلام نتایج نهایی به اداره کل آموزش و پرورش استان خود مراجعه و راهنمائی لازم را دریافت نمایند.

 

شایان ذکر است در این مرحله پذیرفته شدگان نهایی آزمون آموزگار ابتدایی در صورتی که در لیست اسامی چندبرابر ظرفیت دعوت به مصاحبه آزمون دبیری باشند از فرایند استخدام آزمون دبیری حذف خواهند شد. مگر اینکه عدم تمایل و انصراف قطعی خود را از آزمون آموزگار ابتدایی به اداره کل آموزش و پرورش منطقه خود تحویل دهند، در این صورت قبولی آنان در آزمون آموزگار ابتدایی منتفی خواهد شد و می توانند فرایند آزمون دبیری را ادامه دهند.

 

در این مرحله حکم استخدام پیمانی و ابلاغ تدریس داوطلب به شرط صدور تاییدیه انفرادی گزینش برای داوطلب صادر خواهد شد. نظر به اینکه پذیرفته شدگان، همزمان با تدریس در مدارس باید دوره مهارت آموزی را در دانشگاه فرهنگیان طی کنند، صدور حکم استخدام پیمانی به صورت موقت تا انتهای سال ۱۴۰۳ خواهد بود و تمدید آن منوط به کسب امتیازات رتبه بندی معلمان و موفقیت در دوره مهارت آموزی و اخذ گواهینامه صلاحیت معلمی است.

مـدارک مـورد نیـاز جهـت ثبـت نـام در دوره مهـارت آمـوزی

  • اصل و تصویر مدارک سجلی و هویتی داوطلب (کارت ملی / شناسنامه و شناسنامه فرزندان)
  • اصل و تصویر مدارک تحصیلی (گواهینامه موقت یا دانشنامه)
  • اصل کارنامه نتایج نهایی آزمون
نکات مهم ⭐
  • مرحله اول اعلام نتایج آزمون آموزگاری 14 الی 20 فروردین ماه 1403 می باشد.
  • نتایج اولیه آزمون دبیری و هنرآموزی اواسط خرداد ماه 1403 بر روی سایت سازمان قابل مشاهده است.
  • نتایج اولیه آزمون مشاغل کیفیت بخشی یک ماه پس از برگزاری این آزمون منتشر خواهد شد.
  • نتایج دو آزمون آموزگاری و دبیری از سایت سنجش به نشانی sanjesh.org و نتایج آزمون مشاغل کیفیت بخشی از طریق سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی hrtc.ir منتشر خواهد شد.
  • اعتراض به نتایج آموزگاری و دبیری از طریق سیستم پاسخگویی سایت sanjesh.org انجام می شود ولی امکان اعتراض به نتایج آزمون مشاغل کیفیت بخشی از طریق سایت جهاد دانشگاهی تاکنون فراهم نشده است.
  • پس از انتشار نتایج اولیه که به صورت کارنامه است، پذیرفته شدگان باید خود را برای مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش آماده کنند.
  • معمولا یک ماه بعد از مصاحبه، نتایج نهایی آزمون استخدامی منتشر می شود.

 

سوالات متداول

1- نتایج اولیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش آموزگار ابتدایی و استثنایی ۱۴۰۳ چه زمانی اعلام می شود؟

نتایج اولیه این آزمون 14 الی 20 فروردین ماه اعلام می شود.

2- نتایج اولیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش دبیری و هنر آموزی ۱۴۰۳ چه زمانی اعلام می شود؟

نتایج اولیه این آزمون اواسط خرداد ماه اعلام می شود.

3- نتایج اولیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش مشاغل کیفیت بخشی ۱۴۰۳ چه زمانی اعلام می شود؟

نتایج اولیه این آزمون یک ماه پس از برگزاری آزمون اعلام می شود.

4- نحوه مشاهده اعلام نتایج آزمون اموزش پرورش ۱۴۰۳ به چه صورت می باشد؟

نتایج اولیه و نهایی دو آزمون آموزگاری و دبیری از سایت سنجش و نتایج آزمون مشاغل کیفیت بخشی از سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی منتشر خواهد شد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۳۰۴ نظر
  1. Ss

    سلام.وقت بخیر
    تو آزمون استخدامی آموزش پرورش،
    بخش تخصصی دبیری زبان انگلیسی
    روش تدریس و روش تحقیق و زبان شناسی و آزمون سازی قید شده ولی منابع فقط کتابای راهنمای معلم.
    یعنی کتابای دانشگاه رو نباید بخونیم؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود، تمامی منابع را باید مطالعه کنید.
      ۱) منابع ذکر شده از کتب دانشگاهی
      ۲) کتب راهنمای معلم

  2. فاطمه

    سلام وقت بخیر بالیسانس روانشناسی میشه اموزش کودکان استثنایی شرکت کرد؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود
      بله این امکان میسر است.

  3. موحد

    سلام و عرض ادب
    ببخشید نتایج نهایی آموزگاری کی اعلام میشه؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود با توجه به اطلاعیه ای که اخیرا منتشر شده است قرار است تا آخر این هفته منتشر شود.

  4. فرزانه

    سلام وادب نتیجه آموزگاری هفته قبل نیامد.
    شما اطلاعی ندارید که چه زمانی اعلام میشود؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود طبق آخرین اطلاعیه منتشر شده قرار است تا آخر هفته جاری اعلام خواهد شد.

  5. فرزانه

    سلام وادب نتایج نهایی آموزگاری هفته قبل نیامد.
    چه زمانی اعلام میشود؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و احترام، نتایج نهایی آموزگار ابتدایی و استثنایی اواخر هفته اعلام می شود.

  6. mohammad

    سلام این که گفتین نتایج نهایی اموزگاری نیمه اول مهر ماه میاد واقعا خبری موثق دارین؟؟؟؟؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود، طبق آخرین اطلاعیه ها و اخبار این متن نوشته شده.

  7. کمال

    با عرض سلام و احترام
    نتایج نهایی آموزگاری چه زمانی اعلام خواهد شد؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود طبق آخرین اطلاعیه منتشر شده قرار است تا آخر این هفته اعلام شود.

  8. مریم

    سلام. اگر در شرایط احراز یک رشته مدرک حوزوی ذکر نشده باشد آیا کسی با مدرک حوزوی میتواند قبول شود؟ اگر نه آیا امکان اعتراض برای بقیه وجود دارد؟

    • ایران مشاوره

      سلام و درود
      در صورت عدم احراز این مدرک برای عنوان شغلی مورد نظر امکان ثبت نام برای شما وجود نخواهد داشت.

  9. فرزانه

    سلام وادب نتایج نهایی آموزگاری چه زمانی اعلام میشود؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و احترام، نتایج آزمون آموزگاری اواخر هفته منتشر می شود.

  10. معراج

    سلام ببخشید با توجه به گذشت زمان از ساعت ۸ شب چهارشنبه چرا درگاه بارگزاری مدارک هنوز باز نشده است؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و احترام، این به دلیل مشکل سامانه می باشد و شما می توانید در ساعات بعدی وارد سامانه شوید.

  11. ماهان

    سلام و عرض احترام ، ببخشید نتایج نهایی آموزگاری کی اعلام میشود؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود طبق آخرین اطلاعیه قرار است تا اواخر شهریور اعلام شود.

  12. مجید

    سلام . وقتتون بخیر
    نتایج دبیری امروز اعلام میشه؟

    • ایران مشاوره

      با سلام، نتایج دبیری منتشر گردید.

  13. رهرو

    سلام
    چرا نتایج آزمون دبیری منتشر نشد؟ مگه قرار نبود دیروز منتشر بشه ؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و احترام، نتایج آزمون دبیری دهه ی اول شهریور ماه منتشر می شود.

  14. زینب

    سلام چرا امروز نتایج دبیری اعلام نشد؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و احترام، نتایج دبیری دهه ی اول شهریور ماه در سایت سنجش منتشر می شود.

  15. حسن

    سلام آیا بعد از اینکه نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزگاری ۱۴۰۲ بیاید احتمال قبول نشدن وجود دارد؟

    • ایران مشاوره

      با سلام، بله برای همین است که چند برابر ظرفیت اعلامی شرکت کنندگان دعوت به مصاحبه می شوند تا بین آنها کسانی که از صلاحیت بیشتری برخوردار هستند قبول شوند.

  16. مرتضی

    سلام نتایج مصاحبه اموزگار ابتدایی کی اعلام میشه

  17. Aaaaaa

    با سلام آیا نامرتبط بودن کاردانی حسابداری و کارشناسی ناپیوسته آموزش ابتدایی مانع از قبولی است ؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و احترام، معمولا اولویت پذیرش با کسانی می باشد که رشته ی تحصیلی مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته مرتبط باشد.

  18. حمزه

    سلام
    نتایج کی اعلام میشه؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و احترام، نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش تا ۱۰ روز دیگر اعلام می شود.

نمایش دیدگاه های بیشتر
مشاوره استخدامی پیج استخدامی