خانه استخدام بانک ها اعلام نتایج استخدام بانک سینا ۱۴۰۲

اعلام نتایج استخدام بانک سینا ۱۴۰۲

زمان دریافت جواب اولیه و نهایی استخدام بانک سینا

بانک سینا جهت تکمیل نیروی انسانی خود آزمون استخدامی برگزار می کند تا بتواند افراد واجدشرایط استخدام بانک سینارا طی دو مرحله آزمون کتبی و مصاحبه حضوری مورد سنجش قرار دهد. در واقع متقاضیان استخدام بانک سینا که پس از اعلام نتایج اولیه، موفق به کسب قبولی در گام اول یعنی آزمون ورودی شوند، برای حضور در جلسه مصاحبه تخصصی دعوت می گردند. نتایج تمامی مراحل نیز از طریق سایت استخدام بانک سینا به نشانی sinabank.ir در اختیار داوطلبان قرار می گیرد و از آن جایی که با دریافت به موقع نتایج می توان از زمان بیشتری برای آمادگی در مراحل بعد بهره برد، افراد بایستی در زمان اعلام شده با در دست داشتن کد رهگیری و کد ملی نسبت به مشاهده نتیجه خود اقدام کنند.

 

✅لینک مستقیم اعلام نتایج آزمون استخدام بانک سینا 1402

لینک مستقیم اعلام نتایج ازمون استخدامی بانک سینا
لینک مستقیم اعلام نتایج ازمون استخدامی بانک سینا

 

 

نتایج بانک سینا در 2 آبان ماه 1402 و از طریق sinabank.iran-azmoon انجام خواهد شد.

زمان اعلام نتایج استخدام بانک سینا ۱۴۰۲

همانطور که اشاره گردید، داوطلبانی که در زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک سینا نام نویسی خود را انجام داده اند، می بایست ابتدا در آزمون کتبی مربوطه شرکت نمایند و در صورتی که موفق به کسب حداقل نمره تعیین شده از طرف بانک شوند، مجوز حضور در مرحله مصاحبه برای آن ها صادر می گردد.

زمان اعلام نتایج اولیه

در وقت معین افراد می توانند با مراجعه به سایت استخدام بانک سینا به آدرس الکترونیکی sinabank.iran-azmoon، نسبت به دریافت نتایج اولیه خود اقدام نمایند. مطابق آخرین اخبار نتایج آزمون کتبی این آزمون در 2 آبان ماه 1402 اعلام خواهد شد. جهت کسب اطلاعات دقیق پیرامون این موضوع می توانید عضو کانال تلگرام آزمون های استخدامی ایران مشاوره شده و از بروز ترین اخبار آزمون استخدامی بانک سینا مطلع شوید.

زمان اعلام نتایج نهایی

داوطلبان می بایست از این موضوع اطلاع داشته باشند که مصاحبه شفاهی از بین افراد پذیرفته شده آزمون استخدامی بانک سینا معمولا یک هفته بعد از اعلام نتایج اولیه به صورت چند برابر ظرفیت برگزار می شود. کسانی که به این مرحله راه پیدا کرده اند می بایست پس از گذشت مدتی منتظر اعلام نتایج نهایی باشند. به دلیل آن که هنوز زمان اعلام نتایج اولیه مشخص نشده است نمی توان به طور دقیق از زمان نهایی آن آگاه شد.

نحوه دریافت نتایج استخدام بانک سینا 1402

پس از انتشار اطلاعیه های بانک سینا در زمینه اعلام نتایج اولیه و نهایی، شرکت کنندگان با ورود به بخش استخدام بانک سینا در سایت اختصاصی آن و درج نمودن اطلاعاتی همچون کد ملی و کد رهگیری می توانند جواب آزمون خود را مطابق مراحل زیر دریافت نمایند.

نحوه دریافت نتایج اولیه

مرحله اول دریافت نتایج استخدام بانک سینا

  • در صفحه باز شده اطلاعیه مربوط به استخدام دیده می شود که باید بر روی لینک درج شده در پایان متن کلیک نمایید.

مرحله دوم دریافت نتایج استخدام بانک سینا

  • اکنون روی لینک فعال “برای مشاهده نتایج آزمون کتبی اینجا را کلیک کنید” کلیک کنید.

مرحله سوم دریافت نتایج استخدام بانک سینا

  • با ثبت کد رهگیری، کد ملی و نیز درج اعداد داخل تصویر در کادرهای مربوطه و سپس فشردن کلید “ورود”، نتایج خود را مشاهده نمایید.

مرحله چهارم دریافت نتایج استخدام بانک سینا

لازم به ذکر است که با درج آدرس sinabank.iran-azmoon.ir در مرورگر خود می توانید مستقیما وارد مرحله سوم مشاهده جواب شوید. همچنین توجه داشته باشید که انتظار می رود که نتایج مصاحبه اختصاصی نیز به همین ترتیب از طریق سایت مذکور در اختیار داوطلبان قرار بگیرد.

نحوه دریافت نتایج نهایی

داوطلبان پس از طی کردن مرحله اول و دریافت نتایج اولیه می بایست در انتظار مرحله دوم گزینش داوطلبان آزمون استخدامی بانک سینا، یعنی مصاحبه آزمون استخدامی بانک سینا باشند که فقط کسانی به این مرحله راه پیدا می کنند که حد نصاب نمره را در آزمون کتبی کسب کرده اند. توجه داشته باشید که صدور اطلاعیه های مربوطه در خصوص سایر فرآیند جذب افراد پذیرفته شده نیز از طریق سایت اختصاصی همین بانک در دسترس داوطلبان قرار می گیرد.

نحوه دریافت اعلام نتایج نهایی به صورت زیر می باشد:

  1. ورود به سامانه اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی بانک سینا 1402 به آدرس sinabank.ir 
  2. انتخاب گزینه “اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی بانک سینا 1402” در قسمت اطلاعیه های سامانه بانک سینا
  3. وارد نمودن شماره داوطلبی یا پرونده و کد پیگیری ثبت نام آزمون استخدامی بانک سینا و انتخاب گزینه “اعلام نتایج”

بازیابی کد پیگیری ثبت نام جهت دریافت نتایج آزمون استخدامی بانک سینا ۱۴۰۲

کسانی که دنبال دریافت نتایج آزمون استخدامی خویش هستند ممکن است به دلایل گوناگونی کد پیگیری ثبت نام آزمون استخدام بانک سینا خود را گم کرده و یا فراموش کرده باشند از این رو نمی توانند بدون داشتن کد رهگیری نسبت به دریافت نتایج اقدام نمایند. به این دلیل سامانه بانک سینا امکان بازیابی مجدد کد پیگیری ثبت نام آزمون استخدامی را در گزینه یادآوری کد رهگیری ثبت نام آزمون فعال نموده است که داوطلبان با کلیک بر روی آن و با وارد کردن اطلاعات خود اقدام به بازیابی این کد می نمایند.

اعتراض به نتایج استخدام بانک سینا 1402

داوطلبانی که در آزمون استخدام بانک سینا در سال جاری شرکت کرده اند، ممکن است پس از مشاهده نتایج خود دچار شک و تردید شده و نسبت به آن معترض باشند. سوالی که امکان دارد ذهن این گونه افراد را به خود مشغول سازد این می باشد که آیا می توان به نتایج استخدام بانک سینا اعتراض کرد؟

در اطلاعیه ثبت نام آزمون استخدامی بانک سینا نسبت به اعتراض به نتایج مصاحبه های تخصصی و عمومی اشاره نشده است، از این رو داوطلبان می بایست منتظر اعلام نتایج و اطلاعیه مربوطه در سایت استخدام بانک سینا به آدرس sinabank.ir باشند. لازم به ذکر است در صورت منتشر شدن هرگونه خبر پیرامون اعتراض به نتایج استخدام بانک سینا این مقاله بروز شده و در کانال تلگرام آزمون های استخدامی ایران مشاوره در اختیار شما عزیزان قرار داده خواهد شد.

نکات مهم در خصوص اعلام نتایج استخدام بانک سینا ۱۴۰۲

به علت آن که دریافت به موقع نتایج استخدام بانک سینا از اهمیت بالایی برخوردار است توصیه می شود به زمان اعلام نتایج توجه نموده و نکات زیر را نیز مد نظر داشته باشید:

  • ممکن است اعلام نتایج استخدام بانک سینا به صورت ارسال پیامک یا تماس تلفنی با مخاطبان صورت بپذیرد و یا در نهایت اطلاعیه جدایی در سایت قرار داده شود.
  • بعد از اعلام نتایج نهایی، از پذیرفته شدگان تعهدی مبنی بر 5 سال خدمت در شهر مورد تقاضا گرفته خواهد شد.
  • در صورتی که پس از قبولی داوطلب مشخص گردد که با توجه به بررسی مدارک، متقاضی واجد شرایط استخدام بانک سینا نمی باشد، فرآیند استخدامی وی لغو شده و امکان هیچگونه اعتراضی فراهم نمی باشد.
  • دقت نمایید که حتی اگر در تمام مراحل استخدامی مورد پذیرش قرار گرفته بگیرید، باز هم امکان عدم استخدام شما وجود خواهد داشت. زیرا در نهایت از میان شرکت کنندگان پذیرفته شده؛ با توجه به ترتیب اولویت نمره در آزمون ها استخدام صورت می پذیرد.
  • افراد می توانند در زمان مشخص، با در دست داشتن کد رهگیری و کد ملی نسبت به مشاهده نتیجه خود اقدام نمایند.

 

سوالات متداول

1- نتایج استخدام بانک سینا ۱۴۰۱ در چه زمانی منتشر می گردد؟

نتایج اولیه این آزمون در روز سه شنبه مورخ 2 آبان 1402 به دست داوطلبان خواهد رسید.

2- نحوه اعلام نتایج استخدام بانک سینا به چه صورت می باشد؟

تمامی نتایج به صورت اینترنتی از طریق سایت اختصاصی این بانک سینا به نشانی sinabank.ir قابل دریافت می باشد.

3- داوطلبان برای مشاهده نتایج آزمون استخدامی بانک سینا به چه اطلاعاتی نیاز دارند؟

متقاضیان برای دریافت اینترنتی نتایج می بایست کد ملی و کد رهگیری خود را به همراه داشته باشند.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره بانک ها پیج استخدام بانک