خانه مدارس تدریس خصوصی فلسفه

تدریس خصوصی فلسفه

کلاس خصوصی فلسفه
تدریس خصوصی فلسفه

 

برای ثبت نام در کلاس های تدریس خصوصی فلسفه با کارشناسان ایران مشاوره تماس بگیرید👈 02191018024

و یا فرم زیر را تکمیل نمایید

قیمت: 0 تومان

 

فلسفه نه تنها اصول کلی تمامی علوم تجربی را مورد بررسی قرار می دهد بلکه به پژوهش در مورد مبانی خاص علوم انسانی نیز می پردازد. رشته های مختلف علوم انسانی مانند جامعه شناسی ، حقوق ، روانشناسی و… به نحوی بیانگر اصول فلسفی مرتبط با انسان متکی است. دانش آموزان علاقه مند به حوزه فلسفه و منطق بی شک رشته علوم انسانی را به عنوان رشته تحصیلی خود انتخاب می کنند هر چند که فلسفه از جمله دروس رشته علوم و معارف اسلامی نیز می باشد.

شاید بتوان درس فلسفه را بعد از ریاضی پر چالش ترین درس دوره دوم متوسطه علوم انسانی عنوان کرد چرا که بسیاری از دانش آموزان همواره از عدم درک برخی از مفاهیم آن شکایت دارند و از درس فلسفه به عنوان یکی از دروس سخت خود یاد می کنند. مطالب کتب فلسفه پایه های دهم و یازدهم انسانی و علوم و معارف اسلامی تماما مبتنی بر مفاهیم تدوین شده اند ؛ بنابراین لازمه موفقیت در این رشته ، تنها درک درست و عمیق از مفاهیم این کتاب می باشد. از جمله عواملی که می تواند دانش آموزان را در امر یادگیری هر چه بهتر این درس یاری نماید ، شرکت در کلاس های خصوصی می باشد.

امکان تدریس خصوصی درس فلسفه در کلیه مناطق تهران از جمله آزادی ، انقلاب ، پونک ، سعادت آباد ، جردن ، ونک ، تجریش ، پاسداران ، ولیعصر و… وجود دارد و دانش آموزان می توانند موفقیت تحصیلی خود را در درس فلسفه با شرکت در کلاس های خصوصی مدرسان مجرب مرکز ایران مشاوره رقم بزنند. این مرکز امکانی را فراهم نموده تا دانش آموزان پایه های دهم و یازدهم رشته های انسانی و علوم و معارف اسلامی در شهرستان های استان تهران از قبیل قدس ، اسلامشهر ، واوان ، بهارستان ، پاکدشت ، ری ، ورامین ، قرچک ، پردیس ، رباط کریم ، دماوند ، ملارد ، پیشوا ، شمیرانات ، فیروزکوه و شهریار نیز بتوانند از تجارب اساتید حرفه ای این رشته بهره مند شوند.

فلسفه از جمله دروسی است که شیوه بیان مدرس برای فهم و درک مباحث از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.

تدریس خصوصی فلسفه

هدف اصلی از تدوین کتب فلسفه دوره دوم متوسطه ، تقویت تفکر فلسفی و توانایی دانش آموزان در حل مسائل فلسفی با توجه به نظریه های فیلسوفان بزرگ و مشهور می باشد. دانش آموزان رشته های علوم انسانی و معارف پیش از ورود به پایه یازدهم ، مهارت تفکر و درست اندیشیدن را از طریق مطالعه کتاب منطق در پایه دهم فرا می گیرند و آمادگی لازم را برای یادگیری فلسفه کسب می کنند.

شاید موثرترین عامل در درک مفاهیم درس فلسفه نحوه تدریس معلم آن باشد. در واقع مدرس می بایست مهارت لازم را در انتقال مطالب داشته باشد تا بتواند دانش آموزان را در فهم مباحث مربوطه یاری نماید. حال اگر دانش آموز با شیوه تدریس معلم خود در مدرسه ارتباط برقرار نکند تکلیف چیست؟ در این شرایط است که ما شرکت در کلاس های خصوصی را به شما پیشنهاد می کنیم. اساتید این رشته با تکیه بر سال ها تجربه خود در امر تدریس می توانند کلیه نکات و مباحث دروس فلسفه را مورد بررسی قرار داده و شما را در مسیر موفقیت و درک هر چه بهتر و عمیق تر علم فلسفه همراهی نمایند.

تدریس خصوصی فلسفه پایه یازدهم رشته های انسانی و علوم و معارف اسلامی

کتاب فلسفه (1) پایه یازدهم شامل سه بخش می باشد و در آن مطالبی همچون ماهیت فلسفه و مسائل مرتبط با آن ، مباحث معرفت شناسی ، انسان شناسی و فلسفه اخلاق مطرح شده اند. دانش آموزان برای آن که بتوانند به خوبی بر تمامی فصل های کتاب مسلط شوند ، می توانند از حضور در کلاس های خصوصی استفاده نمایند.

تعداد زیاد دانش آموزان در کلاس های مدرسه را می توان به نوعی از عوامل عدم تمرکز دانش آموزان هنگام تدریس معلم دانست. با توجه به این که برخی از کلاس های خصوصی بنا بر درخواست دانش آموزان در منزل برگزار می شوند ، دانش آموز از آرامش بیشتری برخوردار بوده و به دنبال آن تمرکز بیشتری برای یادگیری و درک مفاهیم دارد. توجه داشته باشید تدریس خصوصی تنها مختص دانش آموزانی نیست که در امر یادگیری مطالب احساس ضعف می کنند بلکه اگر در پی پیشرفت تحصیلی هستید و می خواهید نسبت به وضعیت موجود عملکرد بهتری داشته باشید ، شرکت در کلاس های خصوصی می تواند بهترین گزینه برای دستیابی به چنین اهدافی محسوب شود.

تدریس خصوصی فلسفه پایه دوازدهم رشته های انسانی و علوم و معارف اسلامی

کتاب فلسفه (2) نیز از جمله دروس مشترک دو رشته انسانی و علوم و معارف اسلامی به شمار می رود که طی 13 فصل مباحث مرتبط با فلسفه اسلامی به دانش آموزان آموزش داده می شود. امتحان فلسفه پایه دوازدهم به صورت نهایی برگزار می شود و همین موضوع باعث اهمیت مضاعف یادگیری و آشنایی کامل دانش آموزان با نکات این درس می گردد. در تدریس خصوصی دروس فلسفه زمان کافی برای بررسی تمامی نکات مهم و سوالات امتحانی وجود دارد و عدم محدودیت زمانی موجب می شود تا دانش آموزان بتوانند تمامی ابهامات ذهنی خود را با مدرس در میان گذاشته و در جهت رفع آن ها گام بردارند.

تدریس خصوصی فلسفه ویژه امتحانات

دانش آموزان معمولا در ایام امتحانات روزهای پراسترسی را می گذرانند و چون در این دوران به استاد یا معلم خود دسترسی ندارند ، معمولا پس از مطالعه دروس ، با انبوهی از سوالات مواجه می شوند که نمی دانند چگونه باید جواب آن ها را پیدا کنند. از طرفی نمرات مکتسبه امتحان نهایی فلسفه پایه دوازدهم در رتبه کنکور دانش آموزان موثر است و همین موضوع می تواند از جمله دلایل علاقه دانش آموزان به شرکت در کلاس های خصوصی تلقی شود.

خوشبختانه در دوران امتحانات نیز شرایط لازم برای برگزاری کلاس های خصوصی در منزل فراهم می باشد. در صورت شرکت در این کلاس ها نیازی نیست وقت خود را صرف رفت و آمد به کلاس های آموزشگاه کنید و می توانید این مدت زمان را به مطالعه و حل نمونه سوالات امتحانی اختصاص دهید.

از طرفی می توانید زمانی که در آن بیشترین بازدهی را جهت یادگیری دارید ، برای برگزاری کلاس های خصوصی انتخاب کنید. برای مثال اگر صبح زود بازدهی لازم برای فراگیری مطالب را ندارید ، می توانید با هماهنگی مدرس خود ، کلاس خصوصی را در زمان مورد نظر مثلا بعد از ظهر برگزار نمایید. اساتید حرفه ای مرکز ایران مشاوره به موجب تجربه خود ، به خوبی با شیوه طراحی سوالات امتحانی آشنا بوده و می توانند آمادگی لازم برای دانش آموزان را جهت شرکت در امتحانات درس فلسفه به ارمغان آورند.

تدریس خصوصی فلسفه کنکور

بسیاری از دانش آموزان می پندارند که تنها حفظ کردن مباحث درس فلسفه می تواند برای موفقیت آن ها در کنکور کافی باشد در صورتی که در سال های اخیر سوالات درس فلسفه در کنار سوالات منطق کاملا مفهومی طراحی می شوند. بنابراین پاسخگویی به سوالات کنکور وابسته به فهم و درک عمیق مطالب کتاب می باشد.

به طور میانگین 25 سوال از دروس فلسفه و منطق در کنکور سراسری طرح می شود. این درس دارای ضریب سه در زیرگروه یک ، ضریب دو در زیرگروه چهار و پنج و ضریب یک در زیرگروه دو و سه می باشد. از همین رو ، یادگیری این درس می تواند تاثیر بسزایی در رتبه کنکور داوطلبان داشته باشد. مدرسان خصوصی مرکز ایران مشاوره با بیانی شیوا و رسا برآنند که بتوانند دانش آموزان را در مسیر درست مطالعه همراهی نمایند و با ارائه یک برنامه ریزی منسجم و اصولی ، مقدمات لازم برای شرکت در کنکور را برای داوطلبان فراهم آورند.

بی شک بهره مندی از تجربه یک مدرس مجرب می تواند مهارت های شما را در امر تست زنی و حل مسائل تقویت کند تا عملکرد بهتری نسبت به دیگر رقبای خود در کنکور سراسری داشته باشید. از همین حالا می توانید برای ثبت نام در کلاس های خصوصی در هر نقطه از شهر تهران یا شهرستان های اطراف آن که هستید ، با مرکز ایران مشاوره تماس بگیرید و خود را برای حضور در عرصه رقابت کنکور آماده سازید.

تدریس خصوصی فلسفه دانشگاه

بدیهی است مباحث درس فلسفه در دانشگاه به مراتب گسترده تر و پیچیده تر از دوران مدرسه است. همان طور که گفته شد در یادگیری فسلفه ، درک مفاهیم حرف اول را می زند و دانشجویان نباید انتظار داشته باشند که تنها با متکی بودن به کتب و جزوات دانشگاهی می توانند از پس حل مسائل فلسفی برآیند. بنابراین اگر فکر می کنید برای درک بهتر مفاهیم فلسفه نیاز به زمان و پرسش و پاسخ بیشتر دارید ، می توانید از کلاس های خصوصی استفاده نمایید. در این کلاس ها مدرسان می کوشند علاوه بر کمک به دانشجویان برای کسب نمره مطلوب در امتحانات خود ، کلیه مفاهیم مربوطه را به خوبی آموزش دهند ، زیرا دانش یک دانشجو نباید تنها محدود به کتاب ها و جزوات دانشگاهی باشد و لازم است به درک عمیقی از مباحث برسند تا در حوزه فعالیت خود موفق ظاهر شوند.

از جمله نکاتی که لازم است هنگام مطالعه درس فلسفه در نظر بگیرید آن است که بهترین زمان را برای یادگیری انتخاب کنید تا ذهن شما آمادگی لازم را برای فراگیری مباحث فلسفه داشته باشد. خستگی ذهن تنها موجب پیچیده تر شدن مطالب شده و شما را از یادگیری این درس ناامید می سازد. با توجه به این که کلاس های خصوصی در منزل برگزار می شوند ، می توانید زمانی را برای آن انتخاب کنید که ذهن آماده تری برای فراگیری مطالب دارید و بدین ترتیب بهترین نتیجه را از حضور در کلاس های خصوصی کسب نمایید. این کلاس ها در کلیه نقاط شهر تهران و شهرستان های اطراف آن برگزار می شوند و به دلایل ذکر شده در این مقاله ، می توانند نقش بسیار موثری را در روند پیشرفت تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان ایفا کنند.

 

برای ثبت نام در کلاس های خصوصی فلسفه با کارشناسان ایران مشاوره تماس بگیرید👈 02191018024

 

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره مدارس پیج مدارس