خانه نمونه دولتی ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی شهرستان مرودشت 97 – 98

ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی شهرستان مرودشت 97 – 98

 ثبت نام آزمون نمونه دولتی شهرستان مرودشت 97 – 98

ثبت نام آزمون نمونه دولتی 97 – 98

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی شهرستان مرودشت 97 – 98 با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.شماره تماس از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور – 9099072938

در سال های اخیر تقاضا برای ورود به مدارس نمونه دولتی بسیار افزایش یافته است. دلیل این استقبال این است که این مدارس نسبت به مدارس عادی سطح بالاتری دارند چه از نظر آموزش و چه از نظر امکانات رفاهی . این مدار به این دلیل نمونه دولتی نامیده شده اند که بهترین معلمان کشور در این مدارس مشغول تدیس هستند.برای ورود به این مدارس باید درآزمون ورودی این مجموعه شرکت کنید حال حاضر این آزمون در پایه های ششم و نهم برگزار می شود پس از قبولی در ایمن آزمون می توانید در این مدارس نمونه به تحصیل بپردازید و دیگر نگران اینده ی تحصیلی تان نباشید.در مقاله ی پیش رو قصد داریم به موضوع ثبت نام آزمون نمونه دولتی، منابع نمونه دولتی نهم و منابع آزمون نمونه دولتی ششم، شرایط ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی ششم  و کارت آزمون نمونه دولتی شهرستان مرودشت بپردازیم.

زمان و نحوه ثبت نام آزمون نمونه دولتی شهرستان مرودشت 97 – 98 

درخصوص ثبت نام آزمون نمونه دولتی 97 – 98 حتما می دانید که به روال سال های پیشین درواخر اسفندماه آعز می شود و تا فروردین ماه ادامه دارد طبق انچه در سال های پیش اتفاق افتاده این تاریخ قابل تمدید خواهد بود تا داوطلبان جامانده تیز این فرصت استثنایی را از دست ندهند. درصورت هرگونه آگاهی از زمان دقیق ثبت نام آزمون نمونه دولتی ششم 97 – 98 و یا ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم 97  به اطلاعتان خواهیم رساند. متقاضیان شرکت در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی درپایه های ششم به هفتم و نهم به دهم دقت داشته باشند که با درست داشتن مدارک لازم، در زمان اعلام شده هم به صورت حضوری در مدارسه محل تحصیل خود و هم به صورت اینترنتی از طریق سایت مربوط به ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی اقدام نمایند.همچنین برای اطلاع از نشانی و ظرفیت این مدارس در محل زندگی خود دفترچه ثبت نام مدارس نمونه دولتی 97  را از طریق لینک دانلود کنید.اگر درهنگان ثبت نام با مشکلی مواجه شدید می توانید با مشاوران سایت در قسمت  مشاوره تحصیلی تلفنی ایران مشاوره تماس بگیرید و حتی می توانید در صورت تمایل ثبت نام خود را به مشاوران مرکز ایران مشاوره بسپارید. توجه داشته باشید که زمان توزیع کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی97 متعاقبا در همین سایت اطلاع رسانی خواهد شد.

شرایط ثبت نام در آزمون نمونه دولتی شهرستان مرودشت 97 – 98

متقاضیان شرکت در آزمون ورودی مدارس نمونه مردمی باید یکسری شرایط را دارا باشند که از جمله آن ها باید به تحصیل دانش آموز در پایه ششم برای ورود به هفتم و یا تحصیل در پایه نهم برای ورود به دهم می باشد در سایر مقاطع این آزمون برگزار نمی شود. دانش آموز متقاضی درپایه ششم ابتدایی باید در همه دروس خود در نیم سال اول تحصیلی، نمره خیلی خوب کسب کند ویا حداکثر یک نمره خوب در کارنامه ش باشد. واوطلبان پایه نهم نیز باید معدل بالای 17 را درنمیسال اول اخذ نماید. متقاضیان عزیز توجه داشته باشید که موارد ذکر شده از شرایط ثبت نام آزمون نمونه دولتی ششم 97 و ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم 97  می باشد اما توجه داشته باشید که همین شرایط برای ورود به این مدارس نیز لازم است به این معنا که دانش آموزان نهم در نیمسال دوم نیز باید معدل بالای 17 داشته باشند و همچنین دانش اموزان پایه ششم نیز باید در نیمسال دوم نیز نمرات خیلی خوب کسب کنند.

منابع آزمون نمونه دولتی ششم شهرستان مرودشت 97 – 98 

در این قسمت منابع آزمون نمونه دولتی ششم به هفتم 98 – 97 را همراه با ضرایب هر درس قرار می دهیم تا از اهمیت هر درس آگاه شده و در برنامه ریزی آزمون نمونه دولتی  خود لحاظ کنید.

         قرآن و هدیه های آسمانی با 10 سوال      با ضریب 1
          فارسی با 20 سوال     با ضریب2
          علوم با 20 سوال     با ضریب 2
          ریاضی با 20 سوال     با ضریب 4
        قرآن و هدیه های آسمانی با 10 سوال  با ضریب 2

منابع و ضرایب آزمون نمونه دولتی نهم شهرستان مرودشت 97 – 98

متقاضیان شرکت در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی  می توانند برای آگاهی از  منابع آزمون نمونه دولتی ششم و منابع آزمون نمونه دولتی نهم  روی لینک مورد نظر کلیک کنند و توجه داشته باشند که هر در مورد سوال در این آزمون، به یک میزان در قبولی شما تاثیر نخواهد داشت برای اطلاع از این دروس و میزان تاثیر گذاری آن ها می توانید با مشاوران ما در مشاوره تحصیلی تلفنی ایران مشاوره تماس حاصل فرمایید یا در کانال تلگرامی نمونه دولتی ما عضو شوید.پس در برنامه ریزی خود برای مطالعه برای آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی، حتما دورس با ضریب بالا را در اولویت قرار دهید.

منابع و ضرایب آزمون نمونه دولتی نهم به دهم

                           منابع       ضرایب
هدیه آسمانی با 10 سوال          2
ادبیات فارسی با 10 سوال          2
عربی با 8 سوال          1
علوم اجتماعی با 8 سوال          1
زبان انگلیسی با 7 سوال          1
کار و فناوری با 10 سوال          1
علوم تجربی با 20 سوال          2
ریاضیات با 25 سوال         2

 

زمان برگزاری و اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی شهرستان مرودشت 97 – 98

زمان برگزاری آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی شهرستان مرودشتو دیگر استان ها بر طبق روال سال های پیشین، به احتمال زیاد در تیرماه و بعد از اتمام امتحانات نیسال دوم تحصیلی دانش آموزان است در جریان باشید که زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی 97  2تا 3 هفته بعد از برگزاری آزمون خواهد بود درصورت اطلاع دقیق از زمان برگزاری و اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی، از طریق همین سایت به اطلاعتان خواهیم رساند. برای آگاهی از زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی با مشاورین مرکز ایران مشاوره تماس حاصل فرمایید. برای اطلاع از قبولی یا عدم قبولی داوطلبان عزیز باید به سایت اعلام نتایج نمونه دولتی یا مدرسه محل تحصیل خود مراجعه کنند. همچنین میتوانید برای اطلاع از زمان توزیع کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی 97   با مشاوره تحصیلی تلفنی ایران مشاوره  در ارتباط باشید.

برای اطلاع از آخرین اخبار ثبت نام و اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی 97 فرم زیر را تکمیل و برای ما ارسال نمایید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی شهرستان مرودشت 97 – 98 با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.شماره تماس از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور  9099072938

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره نمونه دولتی پیج سمپاد