خانه دانشگاه آزاد دانلود برنامه دان

دانلود برنامه دان

لینک دانلود برنامه دان
دانلود برنامه دان

دانشگاه آزاد به منظور سهولت در دسترسی دانشجویان به کلاس های مجازی خود، پیام رسان آموزش از راه دور تحت عنوان دان را به منظور برگزاری جلسات درسی و اطلاعات مربوط به آن راه اندازی کرده است. البته تمامی دانشجویان این دانشگاه دارای یک حساب کاربری در سامانه دان نیز می باشند که می توانند با رورد به پروفایل کاربری خود، از امکانات این سامانه بهره مند شوند.

همچنین دانشجویان با استفاده از این نرم افزار که با عنوان اپلیکیشن دان ارائه شده است؛ قادرند به صورت آنلاین تمامی آموزش ها و جزوات درسی خود را دریافت کرده و در جلسات آموزشی و آزمون های برخط نیز شرکت کنند. توجه داشته باشید با توجه به این که کلاس های دایر در این اپلیکیشن، از نظر نوع تدریس اساتید و روند حضور در کلاس ها شبیه به کلاس های حضوری دانشگاه می باشد، عدم حضور در هر یک از کلاس های درسی مجازی به منزله غیبت برای دانشجو ثبت خواهد شد.

 

نسخه: 1.23.0
حجم: 46.8 مگابایت
دسته بندی: دانشگاه آزاد
نوع: اندروید

 

تمامی کلاس های آنلاین دانشگاه آزاد علاوه بر سامانه دان (دانان)، از طریق برنامه دان نیز قابل پیگیری می باشد.

دانلود اپلیکیشن شبکه آموزشی دان

علاوه بر دانشجویان، تمامی اساتید دانشگاه آزاد برای انجام امور مربوط به تدریس و بارگذاری جزوات درسی می توانند از نرم افزار دان استفاده کنند. این برنامه از طریق لینک موجود در سایت daan.ir قابل دریافت می باشد که جهت سهولت دسترسی شما به این اپلیکیشن، لینک دانلود مستقیم آن را در ادامه مطلب قرار داده ایم. توجه داشته باشید که نصب این برنامه صرفا در گوشی های هوشمند دارای سیستم عامل اندروید امکان پذیر می باشد.

دانلود مستقیم برنامه دان

کاربران پس از دانلود و نصب نرم افزار دان می باسشت جهت ورود به حساب کاربری خود، مطابق با مراحل زیر عمل نمایند.

  • بعد از ورود به برنامه و درج شماره تلفن خود در بخش مربوطه، گزینه “ورود” را انتخاب نمایید.

مرحله اول ورود به برنامه دان

  • در بخش های مشخص شده، نام و نام خانوادگی خود را وارد کنید.

مرحله دوم ورود به برنامه دان

  • در این بخش مطابق با تصویر زیر، وارد منو اصلی خواهید شد؛ که شامل چندین گزینه از قبیل جلسات کلاس درسی، حضور و غیاب، ثبت نام و… می باشد.

رمرحله سوم ورود به نرم افزار دان

  • با انتخاب گزینه های “حضور وغیاب” یا “جلسات” صفحه ای برای شما نمایان خواهد شد که می بایست در کادرهای خالی اطلاعات مربوط به واحد آموزشی، شماره شناسایی و کلمه عبور دانشجو را وارد نموده و در نهایت جهت ورود به کلاس مجازی خود، کلید “ورود” را بفشارید.

مرحله چهارم ورود به نرم افزار دان

  • به منو اصلی برگشته و بر روی عبارت “ثبت نام” کلیک کنید. با انتخاب این گزینه می توانید، فرآیند ثبت نام رشته های بدون کنکور مقاطع مختلف کارشناسی و کاردانی نا پیوسته، کارشناسی و کاردانی پیوسته و کارشناسی ارشد را انجام دهید.

مرحله پنجم دانلود برنامه دان

  • در این بخش برای تکمیل فرآیند نام نویسی در رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد، می بایست اطلاعات خواسته شده مطابق تصویر زیر که شامل نام کاربری، کلمه عبور، کد ملی، کد دسترسی، نظام و مجموعه آموزشی داوطلب می باشد را وارد نمایید.مرحله ششم دانلود نرم افزار دان

لازم به ذکر است رمز عبوری که در بخش ورودی این برنامه مورد نیاز است همان کد ملی کاربر می باشد که دانشجویان می توانند در صورت نیاز از طریق مراجعه به حساب کاربری خود در سامانه دان، رمز عبور خود را تغییر داده و از رمز دلخواه برای ورود به جلسات درسی استفاده نمایند. همان طور که پیش از این اشاره کردیم، امکان برگزاری کلاس های آنلاین دانشگاه آزاد از طریق سامانه دان نیز فراهم می باشد که شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این سامانه، روی لینک مرتبط با آن کلیک کنید.

 

سوالات متداول

1- چگونه می توان اپلیکیشن دان را دانلود کرد؟

این نرم افزار از طریق سامانه دان دانشگاه آزاد و همچنین لینک موجود در این مقاله، قابل دانلود می باشد.

2- چگونه می توان رمز عبور، برای وارد شدن به بر نامه دان را دریافت کرد؟

رمز عبوری که در بخش ورودی این برنامه مورد نیاز است، همان کد ملی کاربر می باشد که امکان تغییر آن از طریق سامانه دان وجود دارد.

3- آیا نسخه ios اپلیکیشن دان ارائه شده است؟

خیر، این برنامه فقط بر روی گوشی های دارای سیستم عامل اندروید، قابل اجرا می باشد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۲ نظر
  1. فرنوش معصومی

    سلام خسته نباشید
    چطور میتونم پسورد ک فراموش کردم بازیابی کنم

    • ایران مشاوره

      با سلام و وقت بخیر، از طریق پشتیبانی سامانه دان، می توانید اطلاعات خود را بازیابی کنید.

دریافت مشاوره