خانه استخدام بانک ها زمان اعلام نتایج بانک صادرات 1400

زمان اعلام نتایج بانک صادرات 1400

اعلام نتایج بانک صادرات 1400
زمان اعلام نتایج بانک صادرات 1400

پس از برگزاری آزمون استخدامی بانک صادرات، شرکت کنندگان در پی آگاهی از زمان اعلام نتایج آن هستند تا در صورت قبولی بتوانند اقدامات لازم را به منظور طی مراحل بعدی پذیرش خود از جمله آمادگی برای شرکت در مصاحبه آزمون استخدامی بانک صادرات انجام دهند. نتایج استخدام این بانک در دو مرحله منتشر می گردد که در اولین مرحله، داوطلبان نتیجه علمی آزمون کتبی خود را دریافت می کنند و در دومین مرحله، وضعیت پذیرش نهایی آن ها مشخص می شود. اگر میخواهید بدانید نتایج آزمون استخدامی بانک صادرات چه زمانی منتشر شده و چگونه در دسترس قرار می گیرند، به ادامه مطلب توجه کنید.

نتایج آزمون استخدامی بانک صادرات سال جاری از روز دوشنبه مورخ 24 آبان ماه قابل دسترسی خواهد بود.



زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی بانک صادرات 1400

بانک صادرات از آن دسته بانک هایی است که در دوره های اخیر از طریق آزمون کتبی و مصاحبه به جذب نیروی مورد نیاز خود پرداخته و در سال جاری نیز برای پذیرش کارکنان مورد نیاز خود در بخش های مختلف، اقدام به برگزاری آزمون استخدامی نمود و متقاضیانی که در موعد مقرر در آن شرکت کرده بودند، اکنون در انتظار اعلام نتایج آن به سر می برند.

زمان اعلام نتایج اولیه

همان طور که اشاره شد، نتایج اولیه همان نمره آزمون کتبی داوطلبان است که مدتی پس از برگزاری آن از طریق سایت آزمون استخدامی بانک صادرات منتشر می گردد. بر اساس اطلاعیه منتشر شده، شرکت کنندگان جهت دریافت نتیجه اولیه آزمون خود می توانند از روز دوشنبه مورخ 24 آبان ماه به سایت مذکور مراجعه نمایند.

زمان اعلام نتایج نهایی

پس از اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی بانک صادرات، داوطلبانی که نمره کافی را کسب کرده اند می بایست در جلسه مصاحبه که شامل مراحل زیر می باشد شرکت نموده و مورد ارزیابی قرار بگیرند.

  • مصاحبه استخدامی و روانشناختی
  • گزینش عقیدتی و سیاسی
  • معاینات پزشکی
  • سنجش آمادگی جسمانی (مختص متقاضیان عنوان شغلی “همیار حفاظت (نگهبان)”

پس از اتمام تمامی مراحل فوق، اسامی پذیرفته شدگان در قالب نتایج نهایی اعلام شده و این افراد می توانند جهت حضور در دوره آموزشی و شروع فعالیت خود اقدام نمایند. با توجه به این که اعلام نتایج نهایی مشروط به برگزاری تمامی مراحل مذکور می باشد و هنوز اطلاعیه ای مبنی بر اعلام نتایج مصاحبه استخدامی این بانک منتشر نشده است، نمی توان زمان دقیق آن را حدس زد. به همین دلیل توصیه می کنیم در کانال تلگرام مشاوره تحصیلی ایران مشاوره عضو باشید تا از آخرین اخبار در این زمینه مطلع شوید.

نحوه مشاهده نتایج آزمون استخدامی بانک صادرات 

هر یک از نتایج اولیه و نهایی استخدام بانک صادرات به صورت اینترنتی و از طریق پایگاه رسمی اطلاع رسانی آن به آدرس bsi.ir اعلام می گردد. بنابراین داوطلبان می توانند در موعد مقرر با مراجعه به سایت فوق و ورود به حساب کاربری خود ، نسبت به مشاهده نتایج مربوطه اقدام نمایند. توجه داشته باشید که به منظور دسترسی به حساب کاربری خود در سایت bsi.ir و مشاهده نتایج به کد ملی و کد رهگیری که هنگام تکمیل مراحل ثبت نام خود از سامانه دریافت نموده اید، نیاز خواهید داشت.

 

سوالات متداول

1- نتایج اولیه آزمون استخدامی بانک صادرات 1400 چه زمانی منتشر می شود؟

این نتایج در روز دوشنبه مورخ 24 آبان ماه اعلام شد.

2- نتایج استخدام بانک صادرات به چه صورت اعلام می شود؟

نتایج این آزمون در موعد مقرر به صورت اینترنتی از طریق سایت رسمی بانک صادرات به نشانی bsi.ir در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد.

3- نتایج مرحله مصاحبه آزمون استخدامی بانک صادرات چه زمانی منتشر می شود؟

اخبار مربوط به این مرحله در کانال آزمون های استخدامی ایران مشاوره قرار می گیرد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره بانک ها پیج استخدام بانک