خانه دکتری زمان انتشار دفترچه ثبت نام آزمون دکتری سراسری ۱۴۰۳

زمان انتشار دفترچه ثبت نام آزمون دکتری سراسری ۱۴۰۳

زمان انتشار دفترچه آزمون دکتری سراسری 1403
زمان انتشار دفترچه آزمون دکتری سراسری 1403

هر ساله سازمان سنجش آموزش کشور در زمان مقرر و همزمان با فرا رسیدن زمان ثبت نام آزمون دکتری، دفترچه ای را تحت عنوان دفترچه ثبت نام آزمون دکتری منتشر می کند. این دفترچه شامل تمامی شرایط ثبت نام آزمون دکتری تعیین شده، مقررات وظیفه عمومی، سهمیه ها، تسهیلات و… است. متقاضیان شرکت در این آزمون، جهت کسب اطلاعات در خصوص تمامی موارد مذکور و همچنین جزئیات ثبت نام می بایست نسبت به دریافت دفترچه نام برده و مطالعه آن اقدام نمایند. در ادامه مقاله شما را از زمان انتشار و نحوه دسترسی به دفترچه آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ مطلع می کنیم.

دفترچه ثبت نام ازمون دکتری ۱۴۰۳، در 17 آبان ماه 1402 از طریق سایت سنجش منتشر شد.

زمان انتشار دفترچه ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۳

متقاضیانی که قصد دارند در آزمون دکتری دانشگاه های سراسری و آزاد شرکت نمایند، می بایست از یک فایل راهنمای مشترک استفاده نموده و به کسب اطلاعات لازم بپردازند. این راهنمای مشترک به طور معمول همزمان با آغاز مهلت ثبت نام آزمون دکتری منتشر شده و از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور در اختیار داوطلبان قرار می گیرد.

 

با توجه به این که زمان ثبت نام آزمون دکتری، از 17 لغایت 23 آبان ماه آغاز می گردد، دفترچه مربوطه همزمان با شروع فرآیند نام نویسی در 17 آبان ماه 1402 منتشر شد. لذا داوطلبان می بایست در موعد مقرر با مراجعه به سایت مذکور برای انجام این فرآیند مطابق با دفترچه راهنما اقدام نمایند.

دانلود دفترچه ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۳

همان طور که پیش از این اشاره شد، داوطلبان می بایست جهت دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام این آزمون لازم است از طریق سازمان مجری عمل نموده و به سایت ثبت نام آزمون دکتری به نشانی sanjesh.org مراجعه کنند. همچنین شما می توانید از طریق جدول زیر، دسترسی آسان تر و سریع تری به فایل pdf دفترچه این آزمون داشته باشید. دفترچه ثبت نام آزمون دکتری 1403 از طریق لینک زیر قابل دریافت است.

محتویات دفترچه ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳

دفترچه ثبت نام کنکور سراسری دارای محتویاتی است که مطالعه آن برای همه افراد واجد شرایط ثبت نام این آزمون ضروری و مهم می باشد. لذا به همین علت این قسمت از مقاله به شرح متحویات داخل دفترچه اختصاص پیدا کرده است.

  • زمانبندی فرایند ها از جمله انتخاب رشته، دریافت کارت ورود به جلسه، زمان برگزاری، اعلام نتایج اولیه
  • شرایط عمومی و اختصاصی شرکت در آزمون
  • نحوه شرکت دانشجویان
  • هزینه ثبت نام و نحوه پرداخت آن
  • مدارک و اطلاعات مورد نیاز جهت نام نویسی
  • شرایط استفاده از سهمیه ها
  • فرم مخصوص معدل و فرم پیش نویس

متقاضیانی که پس از دریافت و مطالعه این دفترچه، خود را واجد شرایط ثبت نام آزمون دکتری یافتند، می بایست در زمان مقرر نسبت به فرآیند نام نویسی خود اقدام نموده و با شناسایی منابع آزمون دکتری، اقدام به برنامه ریزی آزمون دکتری نمایند. شما می توانید جهت کسب اطلاعات دقیق تر، بر روی لینک های مربوطه کلیک نمایید.

 

سوالات متداول

1- دفترچه ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۳ چه زمانی منتشر می شود؟

این دفترچه همزمان با شروع فرآیند ثبت نام یعنی در 17 آبان ماه 1402 منتشر شد.

2- دفترچه ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۳ از چه طریقی قابل دریافت می باشد؟

این دفترچه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور و همچنین لینک موجود در این مقاله قابل دریافت می باشد.

3- دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۳ شامل چه اطلاعاتی است؟

دفترچه مذکور حاوی تمامی نکات پیرامون این آزمون از جمله شرایط و هزینه ثبت نام، زمان و نحوه نام نویسی، سهمیه ها، مدارک مورد نیاز و... می باشد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره دکتری پیج دکتری