خانه دکتری زمان برگزاری آزمون دستیاری دندانپزشکی ۱۴۰۲

زمان برگزاری آزمون دستیاری دندانپزشکی ۱۴۰۲

زمان برگزاری آزمون دستیاری دندان پزشکی 1402
زمان برگزاری آزمون دستیاری دندانپزشکی 1402

وزارت بهداشت، درمان و آموزش کشور هر ساله از میان دارندگان مدرک دکتری عمومی دندانپزشکی یا دانشجویان سال آخر دندانپزشکی عمومی (به شرط فارغ التحصیلی در زمان مشخص شده)، از طریق برگزاری آزمون اقدام به پذیرش دستیار می نماید.

داوطلبان واجد شرایط ثبت نام آزمون دستیاری پزشکی که این شروط به صورت تخصصی و عمومی در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون دستیاری دندانپزشکی ذکر شده است، می بایست با اطلاع از جزئیات و زمان برگزاری آزمون دستیاری دندانپزشکی، خود را برای رقابت با دیگر شرکت کنندگان آماده نمایند. به همین منظور شما می توانید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید

همراه داشتن کارت ورود به جلسه و کارت شناسایی، از الزامات شرکت در آزمون می باشد و از ورود داوطلبانی که هر یک از این مدارک را به همراه نداشته باشند جلوگیری خواهد شد.

زمان برگزاری آزمون دستیاری دندانپزشکی 1402

علاقه مندان به پذیرش در آزمون دستیاری دندانپزشکی می بایست پس از ثبت نام به صورت اینترنتی در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور، برای شرکت در این آزمون آمادگی لازم را کسب نمایند. همچنین ذکر این نکته نیز ضروری است که هر ساله تقویم آزمون های علوم پزشکی سال در سایت مذکور بیان می گردد.

البته هنوز زمان دقیقی مبنی بر تاریخ برگزاری سی و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار در رشته های تخصصی دندانپزشکی سال تحصیلی 1401 – 1402 اعلام نشده است اما در دوره گذشته این آزمون روز 30 تیر ماه برگزار شده بود. داوطلبان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه در کانال تلگرام مشاوره تحصیلی ایران مشاوره عضو شوند.

منابع آزمون دستیاری دندانپزشکی 1402

شرکت کنندگان این آزمون لازم است جهت آمادگی کامل برای حضور در آزمون دستیاری دندانپزشکی، حتما منابع مربوط به آن را مطالعه نمایند، تا احتمال موفقیت خود را در این آزمون بالا ببرند. به همین منظور در ادامه با کلیک بر روی لینک فعال موجود در جدول زیر می توانید منابع کمک کننده به پذیرش در این آزمون را مطالعه نمایید.

منابع آزمون دستیاری دندانپزشکی 1402
مشاهده منابع آزمون دستیاری دندانپزشکی 1402

(جهت مشاهده منابع، روی لینک فوق کلیک نمایید.)

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دستیاری دندانپزشکی 1402

همان طور که پیش از این نیز متذکر شدیم، به همراه داشتن کارت ورود به جلسه برای شرکت در آزمون ضروری می باشد لذا داوطلبان می بایست پیش از زمان برگزاری آزمون دستیاری دندانپزشکی، از کارت خود پرینت تهیه نمایند.

زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون دستیاری دندانپزشکی

عمدتا مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور 2 تا 3 روز پیش از فرا رسیدن زمان برگزاری سی و هفتمین آزمون دستیاری دندانپزشکی، لینک دریافت کارت ورود به جلسه را از طریق سایت رسمی خود در اختیار داوطلبان قرار می دهد.

پس از انتشار کارت ورود به جلسه آزمون دستیاری دندانپزشکی 1402 داوطلبان می توانند به صورت اینترنتی از کارت مربوطه پرینت تهیه کرده و به آن دسترسی داشته باشند. البته در حال حاضر زمان دقیقی برای انتشار کارت ورود به جلسه آزمون دستیاری پزشکی 1402 در دسترس داوطلبان قرار داده نشده است.

نکته ای که داوطلبان هنگام دریافت کارت خود می بایست در نظر داشته باشند، عدم مغایرت اطلاعات مندرج بر روی آن با مشخصات شخص داوطلب می باشد. البته به دلیل کنترل دقیق اطلاعات امکان وجود خطا و اشتباه بر روی کارت ورود به جلسه آزمون بسیار کم است، اما در صورت وجود هر گونه مغایرت، متقاضیان می بایست نسبت به رفع نقص آن اقدام نمایند.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دستیاری دندانپزشکی

تمامی اطلاع رسانی های مربوط به آزمون هایی که توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش کشور برگزار می گردند، در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور به آدرس الکترونیکی Sanjeshp.ir انجام می گیرد. برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دستیاری دندانپزشکی می بایست مراحل زیر را طی نمایید.

  • ورود به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir
  • به ترتیب انتخاب گزینه های “دندانپزشکی” و “دستیاری دندانپزشکی” از منوی سمت راست سایت
  • کلیک بر روی گزینه “دریافت کارت ورود به جلسه آزمون”
  • وارد نمودن کد ملی و شماره تلفن همراه (شماره درج شده در فرم ثبت نام)
  • مشاهده و پرینت کارت شرکت در آزمون دستیاری دندانپزشکی

 

سوالات متداول

1- آزمون دستیاری دندانپزشکی ۱۴۰۲ در چه زمانی برگزار می شود؟

هنوز تاریخ دقیقی بدین منظور اعلام نشده است، اما به محض مشخص شدن جزئیات از طریق همین مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

2- انتشار کارت ورود به جلسه آزمون دستیاری دندانپزشکی ۱۴۰۱ در چه تاریخی خواهد بود؟

معمولا چند روز قبل از برگزاری آزمون فوق، کارت ورود به جلسه منتشر خواهد شد اما در حال حاضر زمان دقیقی در این باره معین نگشته است.

3- کارت ورود به جلسه آزمون دستیاری دندانپزشکی به چه صورت قابل دریافت می باشد؟

این کارت به صورت اینترنتی و از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور منتشر خواهد شد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره دکتری پیج دکتری