خانه دانشگاه آزاد ورود به سایت دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات | srbiau.ac.ir

ورود به سایت دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات | srbiau.ac.ir

لینک مستقیم ورود به سیستم دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات
ورود به سایت دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات

با توجه به پیشرفت فناوری و گسترش عصر ارتباطات، دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات در راستای ارائه خدمات الکترونیکی به دانشجویان، اساتید و کارمندان خود اقدام نسبت راه اندازی یک سامانه الکترونیکی اختصاصی به نشانی srbiau.ac.ir اقدام کرده است. به واسطه این سامانه اطلاعاتی همچون معرفی دانشکده ها، لیست مدارک مورد نیاز ثبت نام هر یک از مقاطع تحصیلی، راهنمای بارگذاری مدارک پذیرفته شدگان، اخبار مربوط به ثبت نام و انتخاب واحد دانشجویان و … ارائه می گردد.

ذکر این نکته نیز الزامی است که برخی از فرآیند های این دانشگاه از طریق پایگاه های اینترنتی متفاوتی صورت می پذیرد. به عنوان مثال،  در حال حاضر ثبت نام و انتخاب واحد دانشجویان از طریق سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد و برگزاری آزمون ها و کلاس های مجازی این دانشگاه از طریق سامانه دان دانشگاه آزاد انجام می شود. همچنین با توجه به اطلاعیه مندرج در این سامانه از آبان ماه سال 99 ارسال پروپوزال نز در سایت پژوهشیار دانشگاه آزاد به انجام می رسد.

لینک مستقیم ورود به دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات

لیست مدارک مورد نیاز ثبت نام هر یک از مقاطع تحصیلی دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات از طریق سایت srbiau.ac.ir در دسترس کاربران قرار می گیرد.

معرفی امکانات سایت دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات

دانشجویان، کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات جهت انجام خدمات غیر حضوری خود می توانند از امکانات سایت اختصاصی این دانشگاه به آدرس srbiau.ac.ir استفاده نمایند. با توجه به ارائه خدمات متنوع سایت مذکور، در ادامه به معرفی بخش های مهم آن می پردازیم.

پس از مراجعه به نشانی الکترونیکی فوق،در صفحه اصلی این سامانه بخش های مختلفی همچون معرفی واحد، ریاست، معاونت ها، دانشکده ها، فرم ها و آیین نامه، مراکز تحقیقاتی و آزمایشگاه های واحد قابل مشاهده می باشد که هر کدام از آن ها اطلاعاتی را ارائه می دهند. همچنین علاوه بر بخش های ذکر شده، برای دانشجویان، کارکنان و اعضای هیات علمی نیز از طریق صفحات مجزا خدماتی در نظر گرفته شده است.

  • افراد دانشجو پس از کلیک بر روی آیکون “دانشجویان” در صفحه اصلی این سامانه می توانند از خدمات ارائه شده همچون سیستم اتوماسیون آموزش، سامانه ثبت پروپوزال، اتوماسیون تغذیه و… مطابق تصویر ذیل استفاده نمایند.

مرحله دوم ورود به سایت دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقاتبا توجه به اینکه امور مختلف دانشجویان این دانشگاه از طریق پایگاه های اینترنتی متفاوتی در اختیار افراد قرار می گیرد، لینک مستقیم هر یک از این سامانه ها در جدول زیر قرار داده شده است.

لینک مستقیم ورود دانشجویان دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات به سامانه های مرتبط
نام سامانه آدرس الکترونیکی
سامانه ثبت پروپوزال (دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات)proposal.sbriau.ac.ir
سامانه  پژوهشیارris.iau.ac.ir
سامانه دان (آموزش مجازی)srbiau.daan.ir
سامانه آموزشیارedu.iau.ac.ir
اتوماسیون تغذیهfoodaut.srbiau.ac.ir
پست الکترونیک دانشجویانmail.srbiau.ac.ir
سامانه اکانتینگ اینترنتaccounting.srbiau.ac.ir
  • کارکنان دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات نیز جهت انجام امور غیرحضوری خود مانند ارسال درخواست مرخصی، مشاهده فیش حقوقی و… می بایست پس از مراجعه سایت این دانشگاه بر روی آیکون “کارکنان” کلیک نمایند که جهت دسترسی سریع، لینک مستقیم ورود به هر یک از این بخش ها در جدول زیر ارائه شده است.

مرحله سوم ورود به سایت دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات

لینک مستقیم ورود کارکنان دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات به سامانه های مرتبط
نام سامانهآدرس الکترونیکی
اتوماسیون تغذیهfoodaut.srbiau.ac.ir
کارکرد کارکنانfunction.srbiau.ac.ir
سامانه دریافت فیش حقوقی کارکنانsajed.iau.ir
اتوماسیون اداری کارکنانedari.srbiau.ac.ir
درخواست مرخصیfunction.srbiau.ac.ir
پست الکترونیکmail.srbiau.ac.ir
  • اعضای هیات علمی نیز همانند دانشجویان و کارکنان پس از ورود به صفحه اصلی این سایت و کلیک بر روی گزینه “هیات علمی” می توانند از خدماتی همچون مشاهده فیش حقوقی اعضای هیات علمی، ورود به سیستم اتوماسیون آموزش و سایر امکانات ارائه شده استفاده نمایند که لینک مستقیم هر کدام از این بخش ها در جدول زیر قرار گرفته است.

مرحله چهارم ورود به سایت دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات

لینک مستقیم ورود اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات به سامانه های مرتبط
نام سامانهآدرس الکترونیکی
لیست اعضای هیات علمیfaculty.srbiau.ac.ir
سامانه آموزشیارedu.iau.ac.ir
سامانه دانsrbiau.daan.ir
سامانه فیش حقوقی اعضای هیات علمیhesabdar.iau.ir
سامانه دریافت فرم های اداره کل امور هیات علمیamoozeshi.srbiau.ac.ir
سایر پرداختی های اعضای هیات علمی و مدعوpardakht.srbiau.ac.ir
پست الکترونیکmail.srbiau.ac.ir
اتوماسیون تغذیهfoodaut.srbiau.ac.ir
فرم درخواست ملاقات با رئیس واحدsrbiau.ac.ir
اطلاعیه کارکنان و اساتیدsrbiau.ac.ir

نحوه ورود به سایت دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات

همان طور که پیش تر نیز بیان شد دانشجویان، کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات می بایست به نشانی اینترنتی srbiau.ac.ir مراجعه نموده و پس از ورود نسبت به انجام امور آموزشی خود از طریق بخش های مختلف اقدام نمایند. یکی از سامانه های مهمی که اکثر امور دانشجویی از جمله ثبت نام دانشجویان جدید الورود، پرداخت شهریه، انتخاب واحد و… از طریق آن به انجام می رسد، سایت آموزشیار است.

نحوه ورود دانشجویان به سایت آموزشیار

مرحله اول ورود دانشجویان به سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد

  • در صفحه باز شده پس از درج شماره دانشجویی و تصویر کد امنیتی، کلید “ورود” را بفشارید.مرحله دوم ورود دانشجویان به سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد
  • پس از مطالعه مندرجات نمایش داده شده و فعال نمودن قسمت “موارد فوق را مطالعه کردم و پذیرفتم”، کلید “تایید مطلب و ورود به سیستم” را بفشارید.

مرحله سوم ورود دانشجویان به سامانه آموزشیار

  • حال در صفحه باز شده پس از وارد کردن نام کاربری، کلمه عبور و تصویر امنیتی در کادرهای مربوطه، روی عبارت “ورود به سیستم” کلیک کنید. توجه داشته باشید که در کادر نام کاربری نیازی به نوشتن edu@ نبوده و وارد کردن (کد واحد + شماره دانشجویی) کافی می باشد. (لازم به ذکر است که دانشجویان پس از طی مراحل فوق، با استفاده از نرم افزار آی گپ و درج کد مربوطه می توانند وارد پنل کاربری خود شوند.)

مرحله چهارم ورود دانشجویان به سامانه آموزشیار

 

سوالات متداول

1- چگونه می توان به سایت دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات وارد شد؟

برای این منظور می بایست به نشانی الکترونیکی srbiau.ac.ir مراجعه نمایید.

2- چه خدمات الکترونیکی از طریق سامانه دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات ارائه می شود؟

در این سامانه امکاناتی همچون معرفی دانشکده ها، لیست مدارک مورد نیاز ثبت نام هر یک از مقاطع تحصیلی، راهنمای بارگذاری مدارک پذیرفته شدگان و... ارائه می گردد.

3- ثبت نام و انتخاب واحد دانشجویان دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات از طریق کدام سامانه صورت می پذیرد؟

انجام این فرآیند از طریق سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد امکان پذیر می باشد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره