خانه آزمون استخدامی شرایط ثبت نام آزمون استخدامی سازمان اسناد و املاک کشور ۱۴۰۳

شرایط ثبت نام آزمون استخدامی سازمان اسناد و املاک کشور ۱۴۰۳

شرایط عمومی و اختصاصی آزمون استخدامی سازمان اسناد و املاک کشور 99
شرایط ثبت نام آزمون استخدامی سازمان اسناد و املاک کشور ۱۴۰۳
در سال های اخیر شرکت در آزمون های استخدامی که هر ساله در بخش ها و ارگان های مختلف کشور برگزار می شوند، طرفداران زیادی پیدا کرده اند و گزینه بسیار مناسبی برای کارجویان تلقی می گردند. سازمان اسناد و املاک کشور نیز به منظور جذب نیروی انسانی متعهد و کارآمد، به برگزاری آزمون روی آورده است. بنابراین پذیرش علاقه مندان در این سازمان صرفا از طریق برگزاری آزمون کتبی و مصاحبه حضوری انجام خواهد شد.

 

شرکت در آزمون استخدامی سازمان اسناد و املاک کشور مستلزم برخورداری از شرایط خاص خود می باشد. از همین رو تنها داوطلبانی که از شرایط لازم برای شرکت در آزمون مذکور برخوردار می باشند، می توانند در موعد مقرر ثبت نام خود را به صورت اینترنتی از طریق سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به انجام برسانند.

ملاک عمل برای محاسبه سن داوطلبان شرکت در آزمون استخدامی سازمان اسناد و املاک کشور، 30 بهمن 1402 (اولین روز ثبت نام) می باشد.

شرایط ثبت نام آزمون استخدامی سازمان اسناد و املاک کشور 1403

از جمله نکات مهمی که در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون های استخدامی قید می گردد، شرایط لازم برای شرکت در آزمون می باشد. بنابراین توصیه می کنیم پیش از اقدام به نام نویسی و پرداخت هزینه آن، به مطالعه دفترچه مذکور پرداخته و از احراز شرایط مورد نیاز اطمینان حاصل نمایید. توجه داشته باشید که چنانچه در هر مرحله از آزمون اعم از ثبت نام، بررسی مدارک، مصاحبه و یا استخدام محرز گردد که داوطلب فاقد شرایط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام می باشد، قبولی وی باطل شده و از حضور در ادامه فرآیند استخدام محروم خواهد شد.

شرایط عمومی

  • داشتن تابعیت ایرانی
  • اعتقاد به دین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی کشور
  • التزام به قانون اساسی کشور
  • برخورداری از سلامت جسمانی و روانی و هم چنین داشتن توانایی لازم برای انجام کار مورد تقاضا
  • عدم اعتیاد به مواد مخدر و دخانیات
  • نداشتن سابقه محکومیت جزایی موثر

شرایط اختصاصی

  • داشتن کارت معافیت و یا پایان خدمت برای آقایان
  • عدم وجود هر گونه ممنوعیت استخدام در دستگاه های اجرایی مطابق با رای مراجع قضایی و ذی صلاح
  • داشتن حداقل 20 سال تمام و حداکثر 40 سال برای استخدام و برای متخصصین با مدرک دکتری 45 سال.
  • متقاضیان نباید جزء نیروهای بازخرید خدمت دستگاه های اجرایی یا بازنشسته باشند.

نکات مهم پیرامون شرایط ثبت نام آزمون استخدامی سازمان اسناد و املاک کشور 1403

  • ملاک عمل برای محاسبه تاریخ اتمام تحصیلات و صدور کارت پایان خدمت، دو ماه پس از آخرین روز ثبت نام آزمون می باشد. در ضمن ملاک زمان فراغت از تحصیل، تاریخ فارغ التحصیلی درج شده در گواهینامه موقت یا دانشنامه می باشد.
  • جانبازان، آزادگان، فرزندان شهدا، فرزندان جانبازان 25 درصد و بالاتر و فرزندان آزادگان یک سال اسارت و بیشتر، از شرط حداکثر سن معاف هستند.
  • داوطلبان مشمول هر یک از سهمیه های مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام می بایست مستندات و مدارک مربوطه را در زمان بررسی مدارک ارائه نمایند.
  • دارندگان مدرک تحصیلی پایین تر از مقاطع تحصیلی اعلام شده در شرایط احراز هر یک از مشاغل مورد نیاز و یا مدرک تحصیلی معادل، مجاز به ثبت نام در آزمون نمی باشند.
  • هر یک از متقاضیان می بایست از سلامت جسمانی و روانی برخوردار بوده و توانایی لازم برای انجام کاری که در آن استخدام می شوند را داشته باشند. در صورت عدم تایید توانایی داوطلبان از سوی دستگاه مربوطه در مرحله مصاحبه استخدامی و معاینه پزشکی، شورای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان مربوطه به عنوان مرجع رسیدگی به اعتراض داوطلبان معرفی شده است.
  • مسئولیت ناشی از عدم رعایت هر یک از شرایط عمومی و اختصاصی مذکور و ارائه مدارک ناقص در زمان بررسی مدارک، مصاحبه و گزینش بر عهده متقاضی می باشد. توجه داشته باشید که حتی در صورت انعقاد قراداد انجام کار معین و عدم برخورداری از شرایط لازم، قراد داد مذکور باطل خواهد شد.
  • سایر مشمولین سهمیه ایثارگران 5 درصد و 25 درصد نیز در صورت ارائه مدارک و مستندات لازم، مطابق با شرایط زیر به حداکثر سن مقرر آن ها اضافه خواهد شد:
  1. پدر، مادر، همسر، برادر و خواهر شهید به میزان 5 سال
  2. آن دسته از متقاضیانی که به صورت داوطلبانه در جبهه خدمت کرده اند به میزان حضور در جبهه و هم چنین مدت زمان بستری شدن و یا استراحت پزشکی رزمندگان داوطلب به دلیل مجروحیت در جبهه ها
  3. میزان مدت زمان خدمت ضرورت
  4. داوطلبانی که به صورت غیر رسمی و تمام وقت در وزارت خانه ها، موسسات و شرکت های دولتی، بانک ها و شرکت های تحت نظارت آن ها، شرکت های بیمه های دولتی، شهرداری ها، موسسات و شرکت های دولتی که شمول قانون بر آن ها ملزم به ذکر نام است و هم چنین موسسات و شرکت های ملی مصادره شده که به نحوی از بودجه دولت کمک می گیرند، نهادهای انقلاب اسلامی و شرکت های تحت پوشش آن ها از تاریخ 22 بهمن ماه سال 57 مشغول به خدمت شده اند به میزان مدت خدمت غیر رسمی آن ها.

داوطلبان واجد شرایط می توانند در موعد مقرر به سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی hrtc.ir مراجعه نموده و فرآیند ثبت نام خود اعم از پرداخت هزینه نام نویسی، ارسال مدارک مورد نیاز و تکمیل فرم تقاضانامه را به صورت اینترنتی به انجام برسانند.

 

 

سوالات متداول

1- شرایط سنی ثبت نام آزمون استخدامی سازمان اسناد و املاک کشور ۱۴۰۳ به چه صورت است؟

داشتن حداقل 20 سال تمام و حداکثر 40 سال برای استخدام و برای متخصصین با مدرک دکتری 45 سال.

2- ملاک محاسبه شرایط سنی ثبت نام آزمون استخدامی سازمان اسناد و املاک کشور ۱۴۰۳ به چه صورت است؟

ملاک عمل برای محاسبه سن داوطلبان شرکت در آزمون استخدامی سازمان اسناد و املاک کشور، 30 بهمن 1402 (اولین روز ثبت نام) می باشد.

3- ملاک محاسبه تاریخ فراغت از تحصیل و پیایان خدمت سربازی به چه صورت است؟

ملاک عمل برای محاسبه تاریخ اتمام تحصیلات و صدور کارت پایان خدمت، دو ماه پس از آخرین روز ثبت نام آزمون می باشد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره استخدامی پیج استخدامی