خانه تیزهوشان هزینه ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم 1400 – 1401

هزینه ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم 1400 – 1401

مبلغ نام نویسی آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم 1400 - 1401
هزینه ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم 1400 – 1401

مدارس تیزهوشان که از جمله مدارس برتر کشور می باشند، دارای شرایط و امکانات علمی و پرورشی مناسب تری برای دانش آموزان هستند و همین امر باعث توجه ویژه دانش آموزان و والدین آنان به این مراکز جهت ادامه تحصیل شده است.

مدارس تیزهوشان زیر نظر سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان فعالیت می کند و هرساله آزمونی را به منظور جذب دانش آموزان با استعداد و پر تلاش برگزار می کند. داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون مدارس تیزهوشان پایه هشتم را دارند، باید مبلغی را در هنگام ثبت نام پرداخت نمایند که در ادامه مقاله جزئیات آن ذکر شده است.

به انجام رساندن فرآیند ثبت نام و پرداخت هزینه آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم از طریق سامانه سنجش و پذیرش تکمیل ظرفیت پایه هفتم به هشتم صورت می گیرد.

هزینه ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم 1400 – 1401

همان طور که ذکر شد، بسیاری از دانش آموزان خواهان ثبت نام در آزمون مدارس تیزهوشان 1400 – 1401 هستند که بدین منظور می بایست پس از احراز شرایط ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان و مطالعه دفترچه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان، مراحل نام نویسی خود را به صورت مجازی آغاز نمایند.

نکته ای که باید داوطلبان در نظر داشته باشند این است که ثبت نام اینترنتی آزمون تیزهوشان، نیازمند پرداخت هزینه می باشد که مبلغ آن هر سال از طریق دفترچه راهنمای نام نویسی در اختیار افراد قرار می گیرد.

در نتیجه داوطلبانی که قصد ثبت نام تکمیل ظرفیت تیزهوشان هشتم را دارند، باید در موعد مقرر هزینه نام نویسی خود در این آزمون را از طریق سایت hoosh8.medu.ir واریز نماید که این هزینه برای سال گذشته به میزان 28 هزار تومان اعلام شد.

در حال حاضر میزان مبلغ پرداختی ثبت نام آزمون تیزهوشان پایه هشتم برای سال 1400 – 1401 در دست نمی باشد که به محض انتشار این مقاله بروزرسانی خواهد شد.

زمان پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم 1400 – 1401

با توجه به این که در سال گذشته مهلتی جدا از زمان ثبت نام برای پرداخت هزینه نام نویسی دانش آموزان در آزمون تیزهوشان پایه هشتم در نظر گرفته شد، بنابراین پیش بینی می شود که در سال 1400 – 1401 نیز 15 روز قبل از زمان برگزاری امتحان، امکان پرداخت هزینه برای متقاضیان فراهم شود.

شایان ذکر است که در حال حاضر بازه زمانی پرداخت هزینه نام نویسی در آزمون پایه هشتم استعداد های درخشان 1400 – 1401 مشخص نمی باشد که در این راستا شما عزیزان می توانید با عضویت در کانال تلگرام تیزهوشان ایران مشاوره، از اخبار و جزئیات زمانی مربوط به این آزمون در اسرع وقت مطلع شوید.

پس از مشخص شدن زمان پرداخت هزینه، دانش آموزانی که تمایل به ثبت نام دارند، می بایست به سامانه ثبت نام آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان به نشانی azmoon.medu.ir و یا سامانه ثبت نام سنجش و پذیرش پایه هشتم استعداد های درخشان hoosh8.medu.ir مراجعه کنند.

نحوه پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم 1400 – 1401

قبل از هر کاری توصیه می شود که به جهت آگاهی از تمامی مراحل مربوط به ثبت نام، دفترچه ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم 1400 – 1401 را مطالعه شود. داوطلبانی که مایل به شرکت در آزمون مذکور می باشند، می توانند با استفاده از راهنمای زیر نسبت به تکمیل مراحل ثبت نام خود در  سایت ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم اقدام نمایند.

  • ابتدا وارد سامانه ثبت نام سنجش و پذیرش پایه هشتم استعداد های درخشان به نشانی hoosh8.medu.ir شوید.
  • در این مرحله لازم است که داوطلبان با نحوه دریافت رمز ورود همگام ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان آشنا باشند چرا که برای ورود به حساب کاربری؛ درج کد ملی و رمز عبور همگام ضروری است. ( لازم به ذکر است که رمز ورود همگام برای آزمون سال 1400 – 1401، به صورت حضوری از طریق مدرسه محل تحصیل داوطلب و همچنین به صورت اینترنتی از طریق سایت ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان قابل دسترسی می باشد. همچنین در صورتی که رمز عبور همگام خود را فراموش کرده اید، می توانید به صورت آنلاین و از طریق سایت مذکور نسبت به بازیابی آن اقدام نمایید.)
  • بعد از تکمیل فرم تقاضانامه، در این مرحله باید یک عکس از سال جاری دانش آموز با پس زمینه سفید و ابعاد 200*300 یا 300*400 پیکسل را در قالب “JPG” در سایت بارگذاری کنید.
  • پس از بارگذاری عکس، نوبت به پرداخت هزینه ثبت نام می رسد که شما باید وجه مورد درخواست را از طریق کارت های بانکی عضو شتاب و با داشتن رمز دوم پرداخت نمایید. لازم به ذکر است که وجه مورد نظر پس از پرداخت قابل استرداد نمی باشد.
  • در صورت انجام مراحل بالا، ثبت نام شما در آزمون تکمیل شده و باید کد پیگیری که دریافت نموده اید را تا پایان مراحل آزمون نزد خود نگه دارید.

داوطلبان واجد شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت تیزهوشان هشتم 1400 – 1401 که با مطالعه دقیق منابع آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم خود را برای شرکت در آزمون آماده کرده اند، می توانند طبق زمان بندی مندرج در دفترچه ثبت نام تکمیل ظرفیت تیزهوشان هشتم نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند و در زمان برگزاری آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم 1400 – 1401، سر جلسه آزمون حضور یابند.

 

سوالات متداول

1- جهت ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم 1400 - ۱۴۰۱ چه میزان هزینه باید پرداخت؟

در حال حاضر هزینه ثبت نام در این آزمون برای سال 1400 - ۱۴۰۱ مشخص نمی باشد.

2- هزینه ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم چگونه می توان پرداخت نمود؟

پرداخت این هزینه به صورت اینترنتی و از طریق سایت hoosh8.medu.ir انجام می گیرد.

3- چه زمانی می بایست هزینه ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم 1400 - ۱۴۰۱ را پرداخت کرد؟

زمان پرداخت هزینه ثبت نام این آزمون برای سال 1400 - ۱۴۰۱ تعیین نشده است.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۲ نظر
  1. علی

    سلام امکان برگزاری آزمون تکمیل ظرفیت هفتم به هشتم ۱۴۰۰ هست یانه

    • ایران مشاوره

      با سلام و وقت بخیر، در حال حاضر اطلاعیه ای در این خصوص منتشر نشده است. جهت اطلاع از اخبار عضو کانال تلگرام مشاوره تحصیلی شوید.

مشاوره تیزهوشان پیج سمپاد