خانه کارشناسی ارشد کارنامه نهایی کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

کارنامه نهایی کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

زمان انتشار کارنامه نهایی کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد
کارنامه نهایی کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1403

متقاضیانی که در موعد مقرر در فرآیند انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۳شرکت نموده اند، در زمان مقرر می توانند نتایج نهایی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد خود را با مراجعه به سایت مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی این دانشگاه به نشانی azmoon.iau.ac.ir دریافت نمایند. این مرحله به متقاضیان نشان می دهد که در کدام یک از انتخاب های خود پذیرفته یا مردود شده اند اما برای داوطلبان کارنامه دیگری نیز صادر می گردد که نمایش دهنده وضعیت انتخاب های وی می باشد.

✅ لینک مستقیم مشاهده کارنامه نهایی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1403

(به محض انتشار، لینک فوق فعال خواهد شد.)

لینک مستقیم مشاهده کارنامه نهایی دانشگاه آزاد

کارنامه نهایی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ در دهه دوم شهریور ماه از طریق سایت دانشگاه آزاد منتشر می گردد.

منظور از کارنامه کارشناسی دانشگاه آزاد 1403 چیست؟

در واقع کارنامه کارشناسی دانشگاه آزاد ۱۴۰۳به بررسی اولویت های انتخابی داوطلبان می پردازد و به محض قبولی در اولین گزینه لیست مورد درخواست آن ها، ادامه انتخاب های پذیرفته شده مورد بررسی قرار نمی گیرد. پذیرفته شدگان می بایست اطلاع داشته باشند که دانشگاه آزاد با توجه رتبه و تراز داوطلب به بررسی وضعیت متقاضی رسیدگی می کند و نتیجه به دست آمده را با اخرین نفر قبول شده، مورد مقایسه قرار می دهد. داوطلبان در کارنامه نهایی خود صرفا شاهد رشته محل هایی خواهند بود که در آن پذیرفته نشده اند.

متقاضیان باید به این نکته توجه داشته باشند که در خواست بررسی اشتباه فقط مختص داوطلبان دانشگاه های سراسری می باشد و دانشگاه آزاد این امکان را در روند پذیرش خود ندارد.

زمان انتشار کارنامه نهایی کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1403

کارنامه نهایی این آزمون که از آن تحت عنوان کارنامه سبز نیز یاد می شود، چند روز پس از زمان اعلام نتایج انتخاب رشته ارشد آزاد بر روی سایت دانشگاه آزاد قرار می گیرد. با توجه به این که نتایج کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1403 مشخص نمی باشد، از این رو نمی توان زمان دقیقی را برای انتشار کارنامه نهایی مدنظر قرار گرفت اما در دوره گذشته کارنامه مذکور در دهه دوم شهریور ماه منتشر شد و داوطبان توانستند با مراجعه به سایت مرکز سنجش پذیرش امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد به کارنامه نهایی خود دسترسی داشته باشند.

در صورت انتشار اطلاعیه ای در این خصوص زمان انتشار کارنامه نهایی کنکور ارشد دانشگاه آزاد برای سال ۱۴۰۳از طریق این مقاله و کانال تلگرام کارشناسی ارشد ایران مشاوره در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

نحوه دریافت کارنامه نهایی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1403

در این قسمت می خواهیم مسیر مشاهده کارنامه نهایی ارشد را بررسی نماییم.

  • به سایت مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.iau.ac.ir یا azmoon.org مراجعه کنید و بر روی لینک فعال “کارنامه آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی” کلیک نمایید.

اولین مرحله مشاهده نتایج نهایی کارنامه کنکور ارشد

  • به صفحه ای منتقل می شوید لازم است اطلاعات مربوط به کد ملی و کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد را در قسمت های مشخص شده درج نموده و در آخر بر روی گزینه “ورود” کلیک نمایید.

دومین مرحله مشاهده کارنامه نهایی ارشد

جزئیات کارنامه نهایی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1403

اطلاعات مندرج در کارنامه نهایی کارشناسی ارشد از دو بخش مشخصات ثبت نامی داوطلب و فرم انتخاب رشته وی تشکیل شده است.

شماره 1 (مشخصات داوطلب)

در این بخش کلیه مشخصات ثبت نامی داوطلب همچنین اطلاعاتی از قبیل سهمیه، کد دسترسی انتخاب رشته، نتیجه، رشته و محل قبولی وی درج شده است.

شماره 2 (گزارش وضعیت رشته/ محل های انتخابی)

اطلاعاتی که در این قسمت با آن مواجه می شوید شما را از نمره و رتبه کسب شده آگاه می سازد. تصویر زیر که یک نمونه از کارنامه نهایی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد است، نشان دهنده کد و عنوان رشته محل هایی می باشد که داوطلب به ترتیب اولویت در زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد  ۱۴۰۳ آن را ثبت کرده است. در ادامه به جزئیات بیشتر این کارنامه مذکور می پردازیم.

  • نمره کل
  • رتبه
  • رتبه آخرین نفر پذیرفته شده
  • توضیحات

کارنامه سبز کنکورکارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400

  • نمره کل: نمره کل در واقع تراز داوطلب بوده که با توجه به ضریب های دروس امتحانی و معدل او به دست می آید.
  • رتبه: برای آن که رتبه داوطلب در یک رشته محل مشخص شود آن را با نمره کل تمامی کسانی که این رشته محل را انتخاب کرده اند بررسی می نمایند. داوطلبی که دارای بالاترین تراز باشد، رتبه 1 به او اختصاص داده می شود. این به این صورت است که هر چه تراز داوطلب پایین تر باشد عدد رتبه وی بالاتر می رود.
  • رتبه آخرین نفر پذیرفته شده: رتبه داوطلبان و ظرفیت رشته محل بررسی شده و سپس رتبه به دست آمده توسط آخرین نفر در بین داوطلبانی که این رشته محل را انتخاب کرده و در آن قبول شده اند در ستون مخصوص به خود درج می شود.
  • توضیحات: عبارت” قبول “در صورتی در ستون توضیحات درج می شود که داوطلب در رشته محل پذیرفته شده باشد.

پس از انتشار نتایج نهایی کارشناسی ارشد آزاد داوطلبانی که از رشته و یا دانشگاهی که در آن پذیرفته شده اند رضایت ندارند می توانند به کسب اطلاعات لازم در خصوص شرایط تغییر رشته در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد پرداخته و چنانچه مایل باشند از این امکان استفاده نمایند. برای دریافت توضیحات بیشتر در این خصوص می توانید از لینک های مربوطه استفاده نمایید.

 

سوالات متداول

1- کارنامه نهایی کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۳چه زمانی منتشر می گردد؟

کارنامه نهایی در دهه دوم شهریور ماه سال آتی از طریق سایت دانشگاه آزاد منتشر می گردد.

2- کارنامه نهایی کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد حاوی چه مندرجاتی می باشد؟

این کارنامه شامل اطلاعاتی از قبیل نمره کل (که همان تراز داوطلب می باشد)، رتبه، رتبه آخرین نفر پذیرفته شده و همچنین بخش توضیحات می باشد.

3- از چه طریقی می توان به دریافت کارنامه نهایی کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اقدام کرد؟

با مراجعه به سایت azmoon.iau.ac.ir می توان کارنامه نهایی کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰3 را دریافت نمود.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره ارشد پیج کارشناسی ارشد