خانه پذیرش بدون کنکور تمدید مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی ۱۴۰۲

تمدید مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی ۱۴۰۲

تمدید مهلت ثبت نام بدون آزمون دانشگاه غیرانتفاعی 1401
تمدید مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 1402

دانشگاه های غیرانتفاعی سراسر کشور از طریق کنکور سراسری به پذیرش دانشجو در مقاطع کاردانی و کارشناسی رشته های هر یک از گروه های آزمایشی ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان های خارجی می پردازند.

همچنین با توجه به این که اکثر رشته های این دانشگاه به صورت بدون کنکور نیز ارائه می شوند، داوطلبانی که موفق به کسب نمره کافی در آزمون نشده و یا از رشته تحصیلی و یا دانشگاه محل قبولی خود رضایت کافی ندارند، می توانند در زمان مقرر به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش نسبت به ثبت نام در رشته های بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی اقدام نمایند که طبق روال هر ساله، مهلت نام نویسی داوطلبان در یک یا چند نوبت تمدید می گردد.

 

✅لینک مستقیم ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 1402

(با شروع فرآیند ثبت نام، لینک فوق فعال خواهد شد.)

لینک مستقیم ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری بهمن ماه 1401

 

امکان ویرایش اطلاعات ثبت نامی و کد رشته های انتخابی در زمان تمدید مهلت ثبت نام بدون کنکور غیرانتفاعی 1402، وجود دارد.

مهلت ثبت نام بدون کنکور غیرانتفاعی 1402

این دانشگاه در دو ترم مهر و بهمن، فرصتی را جهت پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی علاقه مندان تحصیل در رشته های بدون کنکور تعیین می نماید. لذا داوطلبان می توانند در دو نوبت متفاوت که زمان آن توسط سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می شود، نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته خود اقدام کنند.

مهلت ثبت نام نیمسال اول

متقاضیان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی سال 1402 که پیش از این در کنکور ثبت نام کرده بوند، می توانند در تاریخ معین شده و احتمالا در مرداد ماه با تهیه سریال اعتباری علاقه مندی به انتخاب رشته در دوره غیرانتفاعی، نام نویسی خود را انجام دهند. البته افرادی که قبلا هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی را پرداخت نموده و این سریال را تهیه کرده بودند، نیاز به پرداخت وجه جداگانه ندارند.

همچنین داوطلبانی که در آزمون سراسری ثبت نام نکرده بودند نیز بعد از مطالعه دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی و آگاهی از تمامی اطلاعات و جزئیات مربوطه، می توانند در بازه مجزا و احتمالا در مرداد ماه فرم ثبت نام خود را تکمیل نمایند.

مهلت ثبت نام نیمسال دوم

برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی بهمن ماه 1402 متقاضیان باید در بازه زمانی مشخص شده توسط سازمان سنجش آموزش کشور که احتمالا در آذر ماه معین گردد،، بدین منظور اقدام نمایند. همچنین در صورت مشخص شدن این تاریخ برای سال جاری، جزئیات آن از طریق این مقاله و در کانال تلگرام بدون آزمون  ایران مشاوره، اعلام خواهد شد.

تمدید مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی 1402

همان گونه که ذکر شد امکان تمدید مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی در دوره مهر و بهمن ماه هر ساله وجود دارد لذا به تفکیک هر مورد در این مقاله پرداخته ایم.

تمدید مهلت ثبت نام در نیمسال مهر ماه

داوطلبان بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی که در کنکور سراسری 1402 شرکت کرده اند، چنانچه در مهلت اولیه موفق به نام نویسی در این فرآیند نشده باشند می توانند احتمالا در تمدید مهلت، ثبت نام خود را به انجام برسانند.

لذا متقاضیانی که در این آزمون ثبت نام ننموده اند نیز، در صورتی که در بازه زمانی مقرر جهت ثبت نام اقدام نکرده اند، با اعلام سازمان سنجش و فرصت ارائه شده برای نام نویسی و ثبت کد رشته های مورد نظر خود مهلت خواهند داشت.

تمدید مهلت ثبت نام در نیمسال بهمن ماه

طبق روال هر ساله سایت سازمان سنجش مهلت مجددی را در آذر ماه جهت ثبت و یا ویرایش کد رشته های مورد نظر در این مقطع در اختیار متقاضیان قرار می دهد، لذا با توجه به این که هنوز اطلاعیه ای در این خصوص در سال 1402 منتشر نشده است انتظار می رود مجددا این بازه زمانی تمدید شود. شما داوطلبان می توانند با عضویت در کانال تلگرام بدون آزمون  ایران مشاوره از اخبار به روز در این زمینه مطلع شوید.

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 1402

همان طور که گفته شد، داوطلبانی که در کنکور سال جاری ثبت نام نکرده بودند، جهت نام نویسی بدون کنکور این دانشگاه می بایست با خرید کارت اعتباری نسبت به تکمیل فرم تقاضانامه و ثبت کد رشته های مورد نظر، مطابق با راهنمای موجود در ادامه مقاله عمل می کردند. 

  • مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org و انتخاب گزینه “سراسری”

مرحله یک ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور سراسری

  • کلیک روی لینک فعال “ثبت نام و انتخاب رشته برای شرکت در مرحله پذیرش دانشجو صرفا بر اساس سوابق تحصیلی سراسری مهر ماه سال 1402”

دومین مرحله ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی

  • پرداخت هزینه نام نویسی با کلیک بر روی “خرید کارت اعتباری”

سومین مرحله ثبت نتم بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی

  • بازگشت به صفحه اول و انتخاب گزینه “ثبت نام جدید” پس از مطالعه نکات قید شده

چهارمین مرحله ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی

  • درج شماره سریال اعتباری در کادر مربوطه و کلیک بر روی گزینه “تایید” جهت تکمیل فرم تقاضانامه و ثبت کد رشته های انتخابی

پنجمین مرحله ثبت نام بدون ککور دانشگاه غیر انتفاعی

همچنین متقاضیانی که نام نویسی در آزمون سراسری را انجام داده بودند، می بایست از طریق لینک انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 و طی کردن مراحل فوق، اقدام به ثبت کد رشته های بدون آزمون مورد علاقه خود در فرم انتخاب رشته کنکور سراسری می نمودند.

لازم به ذکر است داوطلبانی که در کنکور سراسری شرکت کرده اند نیز می بایست در مهلت مقرر به سایت سازمان سنجش مراجعه نموده و با کلیک بر روی گزینه “انتخاب رشته کنکور سراسری” و طی کردن مراحل ذکر شده فرآیند ثبت کد رشته های خود را به انجام برسانند، با این تفاوت که دیگر نیاز به پرداخت هزینه و خرید کارت اعتباری نخواهند داشت.

مرحله دوم انتخاب رشته کنکور سراسری

نتایج بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی در هر نیمسال به صورت اینترنتی از طریق همان سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی منتشر می گردد. لذا افرادی که در این پذیرش شرکت نموده اند، می بایست با مراجعه به سایت مذکور در مهلت مقرر به مشاهده نتایج نهایی بپردازند.

چنانچه در هیچ یک از انتخاب های خود پذیرفته نشده بودید، می توانید شانس خود را از طریق تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی مجددا امتحان نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، بر روی لینک فوق کلیک کنید.

 

سوالات متداول

1- ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی برای ورودی مهر ماه ۱۴۰۲ چه زمانی انجام می شود؟

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی احتمالا از مرداد ماه انجام خواهد شد.

2- ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی ۱۴۰۲ از چه طریقی انجام می شود؟

مراحل نام نویسی و انتخاب رشته داوطلبان به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور صورت می پذیرد.

3- مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی بهمن ماه ۱۴۰۲ از چه زمانی آغاز می گردد؟

هنوز زمان دقیق آغاز نام نویسی بدون کنکور این دانشگاه معین نشده است، به محض اعلام این مقاله بروز رسانی خواهد شد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۴ نظر
  1. Fatemeh

    سلام ..یه سوال ممکنه دانشگاه ها غیر انتفاعی توی دی ماه ثبت نام داشته باشن آخه من جا موندم از ثبت نام آذر ماه

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود، جهت بررسی امکان ثبت نام، می توانید به صورت حضوری به دانشگاه مورد نظر مراجعه کنید.

  2. مهدی

    سلام من رشته حقوق غیر انتفاعی قبول شدم باید چکارکنم که دانشگاه ثبت نام بشم

    • ایران مشاوره

      با سلام و وقت بخیر، برای ثبت نام شما باید از تاریخ ۹۹/۱۰/۲۲ به سایت دانشگاه محل قبولی خود مراجعه کنید.

دریافت مشاوره