خانه کارشناسی ارشد ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

زمان ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد 1402
ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد 1402

یکی از راه های ورود به مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد، شرکت در آزمون و کسب رتبه قبولی لازم است، از این رو متقاضیانی که در کنکور ارشد پذیرفته شوند، می توانند تحصیلات خود را در این دانشگاه آغاز نمایند اما از سال 99 امکان ثبت نام ارشد بدون کنکور بر اساس معدل کارشناسی برای کسانی که خواستار تحصیل در رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد بودند، فراهم شد. در واقع پذیرش بدون کنکور در این مقطع، به 2 شیوه استعداد درخشان و بر اساس سوابق تحصیلی افراد انجام می شود.

استعدادهای درخشان به افراد دارای استعدادهای برتر و فارغ التحصیلان ممتاز گفته می شود که بدون ثبت نام کنکور ارشد آزاد و با احراز شرایط لازم، می توانند در این مقطع به تحصیل بپردازند. پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی نیز طبق معدل دوره کارشناسی دانشجویان صورت می گیرد. در ادامه مطلب، به ذکر تمامی جزئیات مربوط به دو شیوه پذیرش ارشد بدون کنکور پرداخته ایم.

 

لینک مستقیم ثبت نام کارشناسی ارشد بدون  کنکور دانشگاه آزاد 1402 

(استعدادهای درخشان)

reg.azmoon.iau.ir

 

ثبت نام بدون کنکور در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد، به دو شیوه استعداد های درخشان و شرکت در آزمون انجام می شود.

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد بر اساس سوابق تحصیلی ۱۴۰۲

با توجه به اطلاعیه منتشر شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور، امکان پذیرش متمرکز دانشجویان در رشته محل های دارای ظرفیت تکمیل نشده آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی و همچنین دانشگاه آزاد، از طریق معدل تراز شده کارشناسی دانشجویان برای اولین بار در سال 99 فراهم شد. در صورت اجرای این مرحله برای سال 1402، افرادی که شرایط لازم برای پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی در این مقطع را دارا هستند، می توانند در زمان ثبت نام ارشد بدون کنکور آزاد ۱۴۰۲ با مطالعه دفترچه و فراهم کردن مدارک مربوطه، اقدامات لازم را به انجام برسانند.

زمان ثبت نام

همان طور که گفته شد، پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی معمولا در رشته هایی انجام می شود که در زمان انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد ظرفیت آن ها به طور کامل تکمیل نمی شود. به دلیل این که دفترچه ثبت نام بدون کنکور ارشد آزاد 1402 هنوز منتشر نشده، تاریخ نام نویسی و انتخاب رشته آن نیز اعلام نشده است اما در دوره گذشته، این فرآیند در اواخر آذر ماه انجام گرفت و در یک بازه زمانی تا اوایل دی ماه نیز تمدید شد. شما می توانید با عضویت در کانال تلگرام کارشناسی ارشد ایران مشاوره از تاریخ انجام فرآیند مذکور و جزئیات آن در اسرع وقت مطلع شوید.

نحوه ثبت نام

در صورتی که پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی در سال جاری نیز انجام گیرد، متقاضیان واجد شرایط می بایست با مطالعه دفترچه ثبت نام بدون کنکور ارشد از ضوابط لازم برای نام نویسی مطلع شوند. سپس با مراجعه به سایت سازمان سنجش می توانند فرآیند انتخاب رشته و ثبت نام خود را مطابق مراحل گفته شده در راهنمای زیر به انجام برسانند.

  • ابتدا وارد سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org شده و گزینه “کارشناسی ارشد” را از منوی سمت راست انتخاب نمایید.

مرحله اول ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد بر اساس سوابق تحصیلی

  • سپس بر روی لینک فعال “ثبت نام و انتخاب رشته مرحله پذیرش با سوابق تحصیلی (معدل) مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۲” کلیک کنید.

مرحله دوم ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد بر اساس سوابق تحصیلی

  • حال لازم است هزینه ثبت نام بدون کنکور را پرداخت کنید که برای انجام این امر، گزینه “خرید کارت” را انتخاب کرده و در آخر دکمه “تایید و ادامه – گام بعدی” را بفشارید.

مرحله سوم ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد بر اساس سوابق تحصیلی

  • در این مرحله کلید مربوط به عبارت “سریال ثبت نام در تکمیل ظرفیت (پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی) کارشناسی ارشد سال 1402” را فشرده و سپس گزینه “تایید و ادامه” را انتخاب نمایید.

مرحله چهارم ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد بر اساس سوابق تحصیلی

  • اکنون به صفحه ای منتقل شده اید که لازم است اطلاعات فردی، شماره تلفن ثابت و همراه خود را در کادرهای مربوطه وارد نموده و پس از انتخاب درگاه پرداخت، بر روی عبارت “تایید و ادامه” کلیک کنید.

مرحله پنجم ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد بر اساس سوابق تحصیلی

  • در صفحه پیش رو، مشخصات ثبت شده مرحله قبل را مشاهده می کنید. چنانچه صحت آن ها مورد تایید است، تیک مربوط به عبارت “ضمن مطالعه دقیق و آگاهی از شرایط و ضوابط، شماره پیگیری پرداخت را نیز یادداشت نموده ام.” را فعال نموده و دکمه “ادامه روند پرداخت” را بفشارید.

مرحله ششم ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد بر اساس سوابق تحصیلی

  • پس از انتقال به درگاه پرداخت اینترنتی، باید اطلاعات کارت بانکی عضو شبکه شتاب خود را در کادرهای موجود ثبت نموده و گزینه “پرداخت” را انتخاب نمایید.

مرحله هفتم ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد بر اساس سوابق تحصیلی

  • پس از تکمیل روند پرداخت، به صفحه اول بازگشته و این بار بر روی گزینه “تایید و ادامه – گام بعدی” کلیک کنید.

مرحله هشتم ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد بر اساس سوابق تحصیلی

  • در این قسمت، سریال 12 رقمی خریداری شده را در کادر مشخص شده وارد نموده و کلید “تایید” را بفشارید.

مرحله نهم ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد بر اساس سوابق تحصیلی

اکنون می بایست عکس پرسنلی خود را با مشخصات ذکر شده در دفترچه راهنمای ثبت نام، در سامانه بارگذاری نمایید. سپس فرم تقاضانامه را به وسیله اطلاعات هویتی و تحصیلی خود و همچنین کد رشته محل های انتخابی تکمیل کنید. در نهایت، شناسه ای تحت عنوان کد پیگیری از سوی سامانه برای شما صادر می گردد که می بایست آن را دریافت کنید.

شرایط ثبت نام

افرادی که قصد ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور را دارند، می بایست شرایط لازم نام نویسی در این دوره را دارا باشند. شرایط ثبت نام بدون کنکور ارشد آزاد در دفترچه آن درج شده است که در ادامه مطلب آن ها را ذکر کرده ایم. به محض انتشار دفترچه سال ۱۴۰۲ شرایط مندرج در جدول نیز بروز می شود.

شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی
شرایط عمومیشرایط اختصاصی
اعتقاد به دین اسلام و یا یکی از ادیان معرفی شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایرانداشتن یکی از مدارک لیسانس، فوق لیسانس، دکتری و یا دانشجوی سال آخر مقطع کارشناسـی
انجام دادن واجبات و پرهیز از محرماتدارا بودن مدرک سطح 2 حوزه برای طلاب و فضلا یا اخذ آن تا تاریخ 31 شهریور ماه ۱۴۰۲
نداشتن دشمنی با نظام جمهوری اسلامی ایراننداشتن معدل کمتر از 12 برای فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته
عدم اعتیاد به مواد مخدرارائه تعهد خدمت به مدت دوره تحصیل رایگان برای پذیرفته شدگان دوره روزانه
نداشتن فساد اخلاقیمجاز نبودن پذیرفته شدگان دوره روزانه سال 99 برای ثبت نام در این دوره
عدم سابقه عضویت در ساواک و فراماسونری و گروه های آناننداشتن مشکل نظام وظیفه برای فارغ التحصیلان ارشد و دکتری
مشهور نبودن به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی در طول تحصیلدادن ضمانت کافی به صندوق رفاه برای بازپرداخت وام های دوره تحصیلی قبلی خود، جهت بهره مندی از مزایای آن در مقطع ارشد

مدارک ثبت نام

قبل از هر گونه اقدامی، دفترچه ثبت نام را دریافت نموده و مدارک لازم کارشناسی ارشد بدون کنکور 1402 را تهیه نمایید. در صورتی که مدارک مورد نیاز برای شرکت در این دوره را دارید، می توانید نام نویسی و انتخاب رشته خود را انجام دهید.

  • فایل عکس اسکن شده داوطلب با فرمت JPG، حجم 70 کیلوبایت
  • سریال 12 رقمی ثبت نام
  • اصل فرم تکمیل شده معدل برای دانشجویان سال آخر و ممهور به مهر دانشگاه محل فارغ التحصیلی داوطلب
  • مشخصات فردی شامل اطلاعات شناسنامه و کارت ملی
  • کارت پایان خدمت و یا مدرک مشخص کننده نظام وظیفه آقایان
  • کد رشته تحصیلی دوره کاشناسی
  • کد دانشگاه و یا موسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک کارشناسی
  • تاریخ دقیق ورود به دانشگاه و اخذ مدرک
  • معدل کل مدرک کاردانی برای فارغ التحصیلان کارشناسی ناپیوسته

دفترچه ثبت نام

تمامی اطلاعات لازم برای ثبت نام در رشته های بدون کنکور کارشناسی ارشد، در دفترچه مربوطه ذکر شده است که می بایست با مراجعه به سایت سازمان سنجش و یا از طریق جدول زیر، فایل آن را دریافت نمایید. در ادامه مطلب، لینک دانلود دفترچه ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ قرار دارد که با توجه به عدم انتشار آن تا این لحظه، به محض دریافت فعال خواهد شد.

دانلود دفترچه ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ (به زودی منتشر می شود.)

ثبت نام استعداد درخشان بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1402

مرحله اول ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد بر اساس سوابق تحصیلی
ثبت نام استعداد درخشان بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1402

پذیرش بدون کنکور کارشناسی ارشد استعدادهای درخشان دانشگاه آزاد، تنها مختص فارغ التحصیلان ممتاز این دانشگاه و دیگر مراکز علمی معتبر آموزش علمی می باشد. ممکن است این سوال در ذهن متقاضیان به وجود آید که چه کسانی مشمول سهمیه استعداد درخشان کارشناسی ارشد 1402 می شوند که در پاسخ به آن باید بگوییم داوطلبانی که واجد شرایط لازم باشند، می توانند از طریق این سهمیه در رشته های بدون آزمون ثبت نام کنند. در ادامه مقاله، شرایط مربوط به پذیرش استعداد درخشان دانشگاه آزاد در مقطع ارشد را ذکر کرده ایم.

زمان ثبت نام کارشناسی ارشد ویژه استعداد های درخشان ۱۴۰۲

چنانچه قصد ثبت نام در رشته های بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد (ویژه استعداد های درخشان) را دارید، می بایست در بازه زمانی مشخص به سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org یا azmoon.iau.ac.ir مراجعه و اقدامات لازم جهت ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد را انجام دهید.

فرآیند ثبت نام برای پذیرش بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ برای رشته های علوم پزشکی و غیر علوم پزشکی، مطابق با جدول زیر است:

زمان ثبت نام کارشناسی ارشد ویژه استعداد های درخشان ۱۴۰۲

رویدادزمان
مهلت اولیه ثبت نام11 خرداد لغایت 20 خرداد 1402
تمدید مهلت ثبت نامتا روز 27 خرداد ۱۴۰۲

نحوه ثبت نام کارشناسی ارشد ویژه استعداد های درخشان 1402

ثبت نام داوطلبان دوره بدون کنکور ارشد آزاد که از سهمیه استعداد درخشان استفاده می کنند، فقط به صورت اینترنتی و با مراجعه به سایت سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی این دانشگاه می باشد.

  • مراجعه به سایت سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد به آدرس azmoon.org و انتخاب لینک فعال “ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد (استعداد درخشان) ۱۴۰۲”

مرحله اول ثبت نام بدون کنکور ارشد آزاد

  • فشردن کلید “خرید کارت”

مرحله دوم ثبت نام بدون کنکور ارشد آزاد

  • انتخاب گزینه “ادامه”

مرحله سوم ثبت نام بدون کنکور ارشد آزاد

  • درج اطلاعات خواسته شده و کلیک بر روی عبارت “ثبت اطلاعات و نهایی نمودن خرید”

مرحله چهارم ثبت نام بدون کنکور ارشد آزاد

  • تایید اطلاعات وارد شده با فشردن کلید “بلی”

مرحله پنجم ثبت نام بدون کنکور ارشد آزاد

  • پرداخت هزینه با انتخاب کلید “پرداخت”

مرحله ششم ثبت نام بدون کنکور ارشد آزاد

  • انتخاب گزینه “ثبت نام”

مرحله هفتم ثبت نام بدون کنکور ارشد آزاد

  • وارد نمودن اطلاعات خواسته شده از جمله شماره کارت اعتباری خریداری شده و کلیک بر روی کلید “ورود به ثبت نام”

مرحله هشتم ثبت نام بدون کنکور ارشد آزاد

  • ورود به سیستم ثبت نام و تکمیل فرم تقاضانامه، بارگذاری فایل عکس اسکن شده، بارگذاری تصویر ریز نمرات مقطع کارشناسی و در نهایت انتخاب استان، واحد دانشگاهی و ثبت کد رشته محل های انتخابی در سیستم

شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد ویژه استعداد های درخشان ۱۴۰۲

داوطلبانی که دارای شرایط استفاده از سهمیه استعداد درخشان دانشگاه آزاد هستند، می بایست شرایط پذیرش آن را نیز دارا باشند. در ادامه متن، تمامی ضوابط پذیرش گروه علوم پزشکی و غیر علوم پزشکی را ذکر کرده ایم.

شرایط ثبت نام در دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته بدون کنکور دانشگاه آزاد بر اساس استعداد درخشان
گروه علوم پزشکیگروه غیر علوم پزشکی
داشتن حداقل معدل 17دارا بودن حداقل معدل 16
داوطلبان می بایست حتما مابین تاریخ های یکم تیرماه 1401 و 31 شهریور 1402 فارغ التحصیل شده باشند.امکان پذیرش داوطلبان حداکثر تا 3 سال پس از فارغ التحصیلی مقطع کارشناسی
دانش آموختگان مقطع کارشناسی ناپیوسته، می بایست حداکثر طی 4 نیمسال تحصیل خود را به اتمام رسانده باشند.رعایت هم نام بودن گروه تحصیلی رشته مقطع کارشناسی با رشته مورد تقاضا در ارشد
فارغ التحصیلان کارشناسی پیوسته، حداکثر در مدت 8 نیمسال تحصیلی فارغ التحصیل شده باشند.امکان انتخاب حداکثر 100 کد رشته محل
داوطلبان متقاضی رشته “پرستاری مراقبت های ویژه” می توانند بدون ارائه دو سال سابقه کار، اقدام به ثبت نام استعداد درخشان نمایند.

شرایط ثبت نام رشته های مشترک دانشگاه آزاد تهران جنوب با برخی دانشگاه های کشور آلمان

برای اولین بار در سال ۱۴۰۲، چندین کد رشته مشترک با دانشگاه های آلمان وجود دارد. دانشگاه هایی مانند ایلمنائو (Ilmenau)، ارفورت (Erfurt) و نوردهاوزن (Nordhausen) در این طرح شرکت کرده اند که به صورت مشترک با دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب اقدام به پذیرش دانشجو نموده اند. رشته های مورد نیاز جهت پذیرش شامل موارد زیر است:

رشته های مشترک دانشگاه آزاد تهران جنوب با دانشگاه های آلمان

عنوان رشتهنام دانشگاه پذیرنده در کشور آلمان
مهندسی عمران – راه و ترابریدانشگاه ارفورت (Erfurt)
مهندسی کامپیوتر – نرم افزار
مهندسی معماری
مهندسی برق – کنترلدانشگاه ایلمنائو (Ilmenau)
مهندسی مکانیک – تبدیل انرژیدانشگاه نوردهاوزن (Nordhausen)

شرایط مورد نیاز جهت پذیرفته شدن در رشته های ذکر شده، کمی دشوارتر در نظر گرفته شده است:

  • داشتن حداکثر سن 26 سال (متولدین سال 1376 به بعد)
  • همپوشانی رشته مقطع کارشناسی با رشته مقطع ارشد
  • داوطلبان آقا نباید مشکل نظام وظیفه داشته باشند.
  • پذیرفته شدن در مرحله مصاحبه حضوری
  • توانایی ارائه تمکن مالی 11000 یورویی در هنگام اخذ ویزای دانشجویی سفارت آلمان
  • شرکت در کلاس های زبان آلمانی انستیتو گوته و دریافت مدرک Testdaf پس از قبولی در مصاحبه حضوری
  • توانایی پرداخت شهریه 2000 یورویی که در همان ابتدا از دانشجویان دریافت خواهد شد.
  • امکان پرداخت 750 یورو هزینه ماهانه زندگی در آلمان
  • خوابگاه برای دانشجویان فراهم می گردد.
  • 2 بار مردودی در هر درس منجر به اخراج خواهد شد.
  • در صورت انصراف و یا اخراج، امکان استرداد هزینه وجود ندارد.

مدارک ثبت نام کارشناسی ارشد ویژه استعداد های درخشان 1402

مدارک ثبت نام استعداد درخشان مقطع ارشد دانشگاه آزاد به شرح زیر است.

  • فایل عکس اسکن شده با فرمت JPG و حجم کمتر از 70 کیلوبایت
  • مشخصات شناسنامه ای و کارت ملی
  • سریال کارت اعتباری
  • مدرک پایان خدمت یا مدرک مشخص کننده نظام وظفیه آقایان
  • عنوان رشته فارغ التحصیلی مقطع کارشناسی
  • تاریخ دقیق فارغ التحصیلی
  • معدل دوره کارشناسی

داوطلبانی که قصد تحصیل در رشته های علوم پزشکی ارشد دانشگاه آزاد را دارند، بایستی مدرک کارشناسی آن ها با رشته مورد نظر همخوانی داشته باشد. این مدارک در دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد استعداد درخشان این دانشگاه و همچنین در ادامه همین مقاله، درج شده است.

مدارک پذیرش در رشته های گروه پزشکی مقطع ارشد دانشگاه آزاد ویژه استعداد درخشان
رشتهمدارک لازم
آموزش بهداشت و ارتقاء سلامتبهداشت عمومی
علوم تغذیهعلوم تغذیه
تغذیه جامعه
علوم و صنایع غذایی (گرایش کنترل کیفی و بهداشتی)علوم و صنایع غذایی (گرایش های مختلف)
مدیریت خدمات بهداشتی درمانیمدیریت خدمات بهداشتی درمانی
مهندسی بهداشت محیطمهندسی بهداشت محیط
روان پرستاریپرستاری
پرستاری داخلی جراحی
پرستاری سلامت جامعه
پرستاری کودکان
پرستاری مراقبت های ویژه
بیوشیمی بالینیعلوم آزمایشگاهی

دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد ویژه استعداد های درخشان ۱۴۰۲

علاقه مندانی که قصد ثبت نام در رشته های بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد از طریق سهمیه استعداد درخشان را دارند، ابتدا باید دفترچه راهنمای آن را به دقت مطالعه نمایند تا از تمام شرایط لازم مطلع شوند و سپس در زمان مقرر، با مراجعه به سایت دانشگاه آزاد نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند. جهت دسترسی سریع به دفترچه ثبت نام رشته های علوم پزشکی و غیر پزشکی 1402، می توانید از طریق لینک زیر آن را دانلود کنید.

قبل از این که اقدام به ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد نمایید، می بایست از رشته های ارائه شده آن، اطلاع یابید. لیست رشته های بدون کنکور ارشد در دفترچه ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی و سهمیه درخشان این دانشگاه، ذکر شده است.

 

 

سوالات متداول

1- آیا می توان بدون شرکت در کنکور ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۲، در این مقطع مشغول به تحصیل شد؟

بله، علاوه بر استعداد های درخشان، پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی ارشد دانشگاه آزاد نیز صورت می گیرد.

2- انجام ثبت نام بدون کنکور ارشد استعدادهای درخشان دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ تا چه زمانی امکان پذیر است؟

داوطلبان می توانند تا روز شنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ برای انجام ثبت نام بدون کنکور این دانشگاه اقدام نمایند.

3- ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ چه زمانی است؟

متاسفانه تا کنون اطلاع رسانی در این زمینه برای سال ۱۴۰۲ صورت نگرفته است.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

 



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۱۵ نظر
  1. Sara

    سلام بدون کنکور با معدل ۱۷ میتونم دانشگاه ازاد رشته مشاوره بخونم؟؟؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و احترام، بله، شما شانس قبولی در دانشگاه آزاد را دارید.

  2. امیرحسین

    سلام من فارغ تحصیل کارشناسی ناپیوسته حسابداری ازاد با معدل ۱۸ هستم و در ۴ ترم تموم کردم ایا میتونم ارشد استعداد درخشان ازاد شرکت کنم ؟

    • ایران مشاوره

      باسلام، شما می بایست رشته ای را انتخاب نمایید که با رشته مقطع کارشناسی خود متجانس باشد، ضمن اینکه نباید بیش از ۳ سال از گرفتن مدرک کارشناسی خود گذشته باشد.

  3. معصومه

    سلام.زمان اعلام نتایج استعداد درخشان کارشناسی ارشد مشخص نشده؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و وقت بخیر، در حال حاضر اطلاعیه ای در این خصوص منتشر نشده است؛ جهت اطلاع از آخرین اخبار، می توانید عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد باشید.

  4. دانیال

    عرض سلام برای کارشناسی ارشد بدون کنکور بر اساس سوابق تحصیلی حتما باید کارشناسی رو ۸ ترمه تموم کرده باشیم ؟یا فقط شرط مهدل هست ؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و وقت بخیر، در حال حاضر اطلاعیه ای در این خصوص منتشر نشده است؛ جهت اطلاع از آخرین اخبار، می توانید عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد باشید.

  5. دانشجو

    سلام خسته نباشید. من لیسانس روانشناسی عمومی دارم و می‌خواستم در کنکور ارشد شرکت کنم. میخواستم بدونم میتونم در رشته های گروه پزشکی مثلا پرستاری و هوشبری و اتاق عمل و… در زمینه کارشناسی ارشد ادامه تحصیل بدم یا امکان انجام این کار رو ندارم.

  6. S.p

    سلام من کارشناسی ارشدم معدل ۱۵و۹۰بود ایا میتونم ازاد بدون کنکور شرکت کنم؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود، قبولی در دوره های بدون آزمون به عوامل مختلفی از جمله؛ معدل بالا، تعداد انتخاب ها، تنوع انتخاب ها و… بستگی دارد.

  7. کامیار

    با سلام
    من کارشناسی فقه ومبانی حقوق دارم.برای ارشد فقط میتونم فقه و مبانی حقوق بخونم یا میتونم از زیر مجموعه های حقوق مثلا حقوق خصوصی بخونم؟

    • ایران مشاوره

      با سلام، مطابق با دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۹، با دارا بودن کارشناسی فقه و مبانی حقوق، مجاز به ثبت نام در مجموعه حقوق می باشید.

  8. سارا

    سلام من دوره کارشناسی رو در ۹ ترم و با ۶ واحد معرفی به استاد تمام کردم مهر ۹۳ تاریخ ورود و بهمن ۹۷ فارغ التحصیل شدم و بعد ۶ واحد تبصره کردم این برای استفاده از استعدادهای درخشان دانشگاه آزاد مشکلی به وجود نمیاره ؟در ضمن از این ۹ ترم یک ترم حذف ترم داشتم

مشاوره ارشد پیج کارشناسی ارشد