خانه دکتری هزینه ثبت نام بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد 1400

هزینه ثبت نام بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد 1400

نحوه پرداخت هزینه نام نویسی بدون آزمون دکتری آزاد 1400
هزینه ثبت نام بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد 1400

دانشگاه آزاد یکی از دانشگاه هایی است که بر اساس قانون سنجش دانشجو در مقاطع تحصیلات تکمیلی، استعداد های برتر و فارغ التحصیلان ممتاز را در صورت دارا بودن شرایط ثبت نام بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد در دوره دکتری تخصصی پذیرش می نماید. این افراد می بایست در موعد مقرر به کسب اطلاع از کلیه ضوابط تعیین شده بپردازند و سپس اقدامات لازم در راستای نام نویسی خود را به انجام برسانند. با توجه به مندرجات دفترچه ثبت نام بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد متقاضیان واجد شرایطی که قصد ثبت نام در این طرح را دارند، می بایست با مراجعه به سایت دانشگاه آزاد نسبت به خرید کارت اعتباری و پرداخت هزینه نام نویسی جهت ثبت کد رشته های مورد نظر خود اقدام نمایند.

قبل از خرید کارت اعتباری ثبت نام بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد از تمامی شرایط اطلاع کامل کسب نمایید چرا که هزینه پرداخت شده به هیچ وجه قابل باز پس گیری نخواهد بود.

پرداخت هزینه ثبت نام بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد 1400

برای شرکت در آزمون ها و همچنین اغلب پذیرش های بدون آزمون دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی لازم است هزینه در نظر گرفته شده را به وسیله کارت های بانکی عضو شبکه شتاب به صورت اینترنتی پرداخت و کارت اعتباری مربوطه را دریافت نمود. داوطلبان دارای سهمیه استعداد درخشان دکتری نیز جهت شرکت در پذیرش بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد ملزم به پرداخت هزینه ثبت نام آن هستند. قبل از این که اقدام به ثبت نام بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد نموده و وجه مقرر شده را واریز نمایید، از این که دارای تمامی شرایط عمومی و اختصاصی نام نویسی می باشید اطمینان حاصل کنید. توجه داشته باشید که در مرحله خرید کارت اعتباری می بایست مجموعه آموزشی مورد نظر را انتخاب نمایید لذا نهایت دقت را در این مرحله به کار ببرید.

مبلغی که به عنوان هزینه ثبت نام در دفترچه راهنمای مربوطه ذکر شده است، معادل 144 هزار تومان بوده و از طریق سایت مرکز سنجش دانشگاه آزاد پرداخت می گردد. در این قسمت به صورت گام به گام نحوه پرداخت هزینه و دریافت شناسه و رمز ورود را برای شما شرح داده ایم.

  • ابتدا به سایت مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد به نشانی اینترنتی azmoon.org مراجعه نموده و بر روی لینک فعال “ثبت نام و انتخاب رشته دوره دکتری تخصصی بدون آزمون (ویژه استعداد درخشان) نیمسال اول سال 1400” کلیک نمایید.

مرحله اول ثبت نام دکتری استعداد درخشان

  • سپس بر روی گزینه “خرید کارت” موجود در سمت راست قسمت پایین صفحه کلیک کنید.

مرحله دوم ثبت نام دکتری استعداد درخشان

  • بعد از بررسی مندرجات موجود در این صفحه، گزینه “ادامه” را انتخاب نمایید. 

مرحله سوم ثبت نام دکتری استعداد درخشان

  • اکنون اطلاعات خواسته شده شامل نام، نام خانوادگی، جنسیت، تابعیت، کد ملی، شماره تلفن همراه، آدرس پست الکترونیک و مجموعه مورد نظر را در کادرهای مربوطه درج نموده و کلید “ثبت اطلاعات و نهایی نمودن خرید” را بفشارید.

مرحله چهارم ثبت نام دکتری استعداد درخشان

  • در صفحه بعدی نیز اطلاعات مربوط به کارت بانکی عضو شبکه شتاب خود را در جایگاه های مشخص ثبت کرده و در نهایت گزینه “پرداخت” را انتخاب نمایید.

مرحله پنجم ثبت نام دکتری استعداد درخشان

اکنون باید مجددا به صفحه ابتدایی بازگشته و کلید “ثبت نام” را جهت شروع مراحل نام نویسی و تکمیل فرم تقاضانامه اینترنتی خود بفشارید. پس از خرید کارت و واریز وجه می توانید وارد سیستم انتخاب رشته دانشگاه آزاد شده و کد رشته های متجانس و همنام با رشته فارغ التحصیلی مقطع کارشناسی ارشد خود را انتخاب نمایید.

نتیجه قبولی و یا عدم قبولی شما در زمان اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 1400 مشخص خواهد شد. مدارک متقاضیانی که در مرحله انتخاب رشته پذیرفته شده باشند مورد بررسی قرار گرفته و به مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 1400 دعوت می شوند. بد نیست بدانید که هزینه مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 1400 به طور جداگانه و بر اساس هر رشته و گرایش محاسبه و دریافت می گردد. جهت کسب اطلاعات تکمیلی در این زمینه، می توانید بر روی لینک های موجود کلیک نمایید.

 

سوالات متداول

1- چگونه می توان هزینه ثبت نام بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد 1400 را پرداخت نمود؟

پرداخت هزینه این فرآیند به صورت اینترنتی از طریق سایت azmoon.org امکان پذیر است.

2- هزینه ثبت نام بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد 1400 به چه میزان است؟

وجه تعیین شده جهت شرکت در این پذیرش معادل 144 هزار تومان می باشد.

3- آیا بعد از واریز هزینه ثبت نام بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد 1400، امکان باز پس گیری آن وجود دارد؟

خیر، داوطلبان باید توجه داشته باشند که بعد از واریز وجه امکان باز پس گیری آن وجود نخواهد داشت. بنابراین نهایت دقت را در انجام این فرآیند داشته باشید.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره دکتری پیج دکتری