خانه علمی کاربردی لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی قصرشیرین

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی قصرشیرین

رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی قصرشیرین

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی قصرشیرین با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید. شماره تماس از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور  9099072938

 باتوجه به ظرفیت دانشگاه ها در سال های اخیر متقاضیان ادامه تحصیل در ایران نگران پذیرش یا عدم پذیرش در دانشگاه ها نیستند بلکه بر سر رشته و دانشگاه محل تحصیل رقابت می کنند. دانشگاه علمی کاربردی که با هدف پرورش دانشجویان برای ورود به بازار کار بوجود آمده است بیشتر مخاطبان آن را کسانی تشکیل می دهد که بیشتر برای ارتقای موقعیت شغلی خود نیاز به مدرک بالاتر دارند و نمی توانند به صورت تمام وقت در کلاس های دانشگاه شرکت کنند. دانشگاه علمی کاربردی در سال های اخیر در دو نوبت و به صورت بدون آزمون اقدام به جذب دانشجو می کند یکی در مهرماه و دیگری در بهمن ماه. . در ارتباط با ثبت نام بدون کنکوردانشگاه آزاد و ثبت نام بدون کنکور پیام نور و همچنین لیست رشته های بدون کنکور پیام نور و  لیست رشته های بدون کنکور آزاد می توانید روی لینک مورد نظر کلیک کنید. تنوع رشته های ارائه شده در دانشگاه علمی کاربردی دربرخی از زیر گروه ها، حتی از دانشگاه های سراسری نیز بیشتر است. پس نگران ارائه رشته مورد علاقه خود در این دانشگاه نباشید. این دانشگاه زیرنظر وزارت علوم می باشد به همین دلیل مدارک اعطا شده به دانشجویان مورد تایید سایر ارگان ها و نهاد ها می باشد متقاضیان عزیز در این ارتباط نگران نباشند. دانشگاه علمی کاربردی در 4 گروه آموزشی صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر هر ساله هم به صورت با آزمون و هم به صورت بدون آزمون اقدام به جذب دانشجو می کند. تنوع رشته های ارائه شده در این دانشگاه به قدری بالاست که کمتر رشته ای را می توان یافت که در این دانشگاه پیدا نشود. در سال های اخیر دانشگاه ها برای جبران ظرفیت های خالی برخی از رشته ها، و همچنین برای آسان تر شدن جذب دانشجویان اقدام به پذیرش دانشجو به دو صورت با آزمون و بدون آزمون می کند. برای تحصیل در یکی از رشته های بدون آزمون دانشگاه های علمی کاربردی لازم است از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی شاهرود اطلاع داشته باشید تا با اطلاعات کامل اقدام به ثبت نام و انتخاب رشته بپردازید. برای اطلاع از زمان  ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی و شرایط ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

نحوه پذیرش دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی

برای شرکت در دانشگاه های علمی کاربردی باید شرایطی را دارا باشید. از شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی و انتخاب رشته در این دانشگاه در مقطع کاردانی پیوسته داشتن دیپلم نظام قدیم برای دانشجویان محصل نظام قدیم و یا دیپلم سه ساله فنی حرفه ای و یا کاردانش ویا رشته های نظری(انسانی، تجربی، ریاضی و هنرستان )شرط لازم برای ثبت نام در دوره کارشناسی ناپیوسته رشته های بدون آزمون دانشگاه جامع علمی کاربردی داشتن مدرک کاردانی یا فوق دیپلم. دانشگاه علمی کاربردی قصرشیرین در دو مقطع کارشناسی ناپیوسته و کاردانی پیوسته و بدون آزمون اقدام به پذیرش دانشجو میکند.همان طور که می دانید پذیرش دانشجو در رشته های بدون آزمون در مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشگاه های علمی کاربردی قصرشیرین صرفا بر اساس سوابق تحصیلی و معدل کل دیپلم و با در نظر گرفتن سهمیه های مربوط به شاغلین و بومی و ایثارگران انجام می پذیرد. منظور از سهمیه شاغلین یعنی داوطلبانی که در دستگاه های اجرایی دولتی و غیر دولتی که مرتبط با رشته انتخابی در دانشگاه باشد مشغول به کارهستند.

زمان تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 

برای شرکت در تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی، داوطلبان برای انتخاب رشته در مقطع کاردانی این دانشگاه، ملزم به داشتن دیپلم و برای مقطع کارشناسی ناپیوسته باید دارای مدرک کاردانی باشند. متقاضیان باید توجه داشنه باشند که زمان تکمیل ظرفیت در آبان ماه سال جاری خواهد بود داوطلبان شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی با در دست داشتن مدارک لازم، می توانند اقدام به ثبت نام در رشته های بدون کنکور ابن دانشگاه نمایند و در رشته ی دلخواه خود ادامه تحصیل دهند. توجه داشته باشید که تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی درصورتی وجود خواهد داشت که در انتخاب رشته اصلی ضرفیت در نظر گرفته شده برای رشته ها خالی مانده باشد. طبق اعلام سازمان سنجش و آموزش کشور دانشگاه های علمی کاربردی در سه دسته گروه از رشته ها اقدام به جذب دانشجو می کنند که عبارتند از گروه صنعت، گروه کشاورزی و امور زراعی گروه مدیریت و گروه فرهنگ و هنر. درلیست رشته های گروه صنعت دانشگاه علمی کاربردی کلیه گرایش های فنی مهندسی وجود دارد.

برخی از رشته های دانشگاه علمی کاربردی در گروه صنعت

دانشگاه های علمی کاربردی در سال های اخیر رشته هایی را ارائه می کند که حتی بسیاری از دانشگاه های دیگر طی سال های متوالی نتوانسته اند این گونه رشته های مرتبط با صنعت را ارائه دهند. دانشگاه علمی کاربردی قصرشیرین در گروه صنعت، بیشتر رشته های گروه فنی و مهندسی را شامل می شود که همان طور که در دفترچه اعلام شده از سوی سازمان سنجش آمده است، رشته های مهندسی برق ، مهندسی عمران ، مهندسی مکانیک ، مهندسی شیمی ، مهندسی مواد ( متالوژی) و مهندسی کامپیوتر و IT مهندسی شهر سازی مهندسی معماری و… می باشد.

برخی از رشته های دانشگاه علمی کاربردی در گروه کشاورزی

اگر شاغل هستید و به دنبال ارتقای شغلی می باشید می توانید در صورت تمایل به تحصیل در رشته های گروه کشاورزی و امور زراعی دانشگاه علمی کاربردی می توانید به واحدهای دایر و موجود در قصرشیرین مراجعه فرمایید.با توجه به جمعیت روستایی کشور و نیاز مبرم این حوزه به افراد متخصص در زمینه دانش کشاورزی، دانشگاه علمی کاربردی قصرشیرین در ارتباط با رشته های گروه کشاورزی و امور زراعی تنوع رشته بسیار زیادی دارد حتی از دانشگاه سراسری نیز در این مورد بهتر عمل کرده است. بر اساس اعلام سازمان سنجش و آموزش کشور در دفترچه مربوط به دانشگاه های علمی کاربردی، بعضی از رشته های ارائه شده در شاخه مربوط به رشته های کشاورزی شامل رشته های  امور زراعی، امور دامی ، امور گلخانه ای، منابع طبیعی، دامپزشکی، شیلات ، صنایع غذایی و فراورده های گوشتی و علوم محیط زیست می باشد.

مدارک لازم جهت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

در این قسمت قصد داریم مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی در مقطع کاردانی و کارشناسی را ذکر کنیم. قبل از پرداختن به این موضوع لازم به ذکر است که در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بهمن ماه و اینکه آیا امکان تحصیل در رشته های پیراپزشکی علمی کاربردی وجود دارد؟ بر روی لینک های مربوطه کلیک نمایید.

از جمله مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مقطع کاردانی عبارتند از : اصل مدرک دیپلم – اصل کارت ملی – اصل شناسنامه – 6 قطعه عکس تمام رخ 4×3 – کارت پایان خدمت یا معافیت – اصل کاربرگ 103 (گواهی اشتغال به کار) با مهر و امضا بالاترین مقام مسئول – کپی صفحه اول دفترچه بیمه – آخرین فیش حقوقی یا آخرین حکم کارگزینی یا قرارداد معتبر (برای پذیرفته‌شدگان شاغل) – اصل کاربرگ 103 (فرم تاییدیه معدل) جهت فارغ‌التحصیلانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است. و از جمله مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مقطع کارشناسی عبارتند از : اصل یا گواهی موقت مدرک کاردانی – اصل کارت ملی – اصل شناسنامه – 6 قطعه عکس تمام رخ 4×3 – کارت پایان خدمت یا معافیت – اصل کاربرگ 103 (گواهی اشتغال به کار) با مهر و امضا بالاترین مقام مسئول – کپی صفحه اول دفترچه بیمه – آخرین فیش حقوقی یا آخرین حکم کارگزینی یا قرارداد معتبر (برای پذیرفته‌شدگان شاغل) -اصل کاربرگ 103 (فرم تاییدیه معدل) جهت فارغ‌التحصیلانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است.

جهت مطالعه دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی کلیک نمایید. 

لیست رشته های کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی قصرشیرین

  • کارشناسی حرفه ای حسابداری – حسابداری خدمات و تولیدات صنعتی
  • کارشناسی حرفه ای مدیریت کسب و کار
  • مهندسی فناوری اطلاعات – فناوری اطلاعات
  • مهندسی فناوری معماری – طراحی و نوسازی بافت های فرسوده
  • مهندسی فناوری مکانیک – تاسیسات حرارتی و برودتی
  • کارشناسی حرفه ای حقوق – حقوق ثبتی
  • مهندسی فناوری اطلاعات – فناوری اطلاعات
  • مهندسی فناوری تجهیزات پزشکی – اتاق عمل
  • مهندسی فناوری عمران – ساختمان سازی
  • مهندسی فناوری کنترل – ابزار دقیق

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی قصرشیرین

  • کاردانی حرفه ای مدیریت کسب و کار
  • کاردانی فنی برق – تاسیسات الکتریکی ساختمان
  • کاردانی فنی شبکه های کامپیوتری
  • کاردانی فنی مکانیک – تاسیسات مکانیکی ساختمان
  • کاردانی فنی مکانیک خودرو
  • کاردانی حرفه ای حسابداری – حسابداری صنعتی
  • کاردانی حرفه ای حسابداری – حسابداری مالیاتی
  • کاردانی حرفه ای حسابداری – حسابرسی
  • کاردانی حرفه ای مدیریت کسب و کار
  • کاردانی فنی نرم افزار – برنامه سازی کامپیوتری

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی قصرشیرین با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید. شماره تماس از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور  9099072938

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره