خانه اخبار تحصیلی اعلام زمان مصاحبه دکتری پیام نور 97

اعلام زمان مصاحبه دکتری پیام نور 97

اعلام زمان بندی مصاحبه دکتری پژوهشگاه شاخص پژوه پیام نور 97

اعلام زمان مصاحبه دکتری پیام نور 97
اعلام زمان مصاحبه دکتری پیام نور 97

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره اعلام زمان مصاحبه دکتری پیام نور 97 با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.شماره تماس از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور – 9099072938

مرکز سازمان سنجش و آزمون دانشگاه پیام نور جزئیات و جلسه ارزیابی علمی معرفی شدگان دوره دکتری پژوهشگاه شاخص پژوه پیام نور 97 را اعلام کرد. لذا داوطلبان باید با در دست داشتن مدارک مورد نیاز در مدت زمان تعیین شده به دانشگاه مربوطه مراجعه نمایند. مصاحبه علمی، بررسی سوابق برای هر یک از داوطلب یک بار انجام می پذیرد و همچنین عدم مراجعه داوطلبان در زمان مقرر به منزله انصراف محسوب خواهد شد. داوطلبانی که در این مصاحبه شرکت نکرده باشند باید توجه نمایند که این مصاحبه مجددا برگزار نخواهد شد.

برنامه زمان بندی جلسات ارزیابی تخصصی

باید به اطلاع داوطلبان برسانیم که جلسات ارزیابی هر یک از رشته ها ، زمان و محل برگزاری جداگانه ای دارند. رشته جغرافیا و برنامه ریزی شهری در تاریخ 96/12/13 در مرکزسنجش و آزمون (اداره سنجش،فنی و آماری) ، رشته مدیریت دولتی –  منابع انسانی در تاریخ 96/12/14 در مرکز سنجش و آزمون برگزار خواهد شد. برای اطلاع از آدرس و شماره تلفن محل برگزاری جلسات ارزیابی تخصصی با مشاوران مرکز ایران مشاوره تماس بگیرید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

توجه داشته باشید در روز مصاحبه اصل و کپی کلیه مدارک مربوطه الزامی می باشد و پس از تاریخ ذکر شده ارائه مدارک به هیچ وجه امکان پذیر نخواهد بود.

مدارک مورد نیاز جهت شرکت در مصاحبه دکتری 

1- 2 قطعه عکس 4×3

2- اصل و کپی مدرک شناسنامه و کارت ملی

3- اصل و کپی کارت پایان خدمت آقایان

4- اصل و کپی مدارک ایثارگری ،جانبازان ،آزادگان و خانواده شهدا

5- اصل و کپی مدرک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد با درج معدل ( فارغ التحصیلان کارشناسی ناپیوسته باید اصل و کپی مدرک کاردانی و کارشناسی خود را با ریز نمرات دارای معدل ارائه دهند. اگر مدرک تحصیلی فاقد معدل باشد باید ریز نمرات خود را با مهر محل تحصیل ارائه دهید در غیر این صورت امتیازات داوطلب محاسبه نخواهد شد. )

6- اصل مدارک پژوهشی ( پایان نامه کارشناسی ارشد، مقاله و کتاب چاپ شده به همراه کپی جلد و صفحه مربوط به شناسنامه مقاله یا کتاب.)

7- اصل و کپی مدارک مربوط به آزمون های زبان انگلیسی ( با اعتبار حداقل 2 سال شامل :  IELTS ،TOEFLE IBT، TOEFLE، TOEFLE PAPE ، TOLIMO ، MCHE ،ETPNU ، MSRT )

8- پرداخت هزینه مصاحبه و کپی از فیش واریزی به مبلغ 80000 تومان

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره اعلام زمان مصاحبه دکتری پیام نور 97 با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.شماره تماس از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور – 9099072938

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره