خانه استخدام بانک ها زمان اعلام نتایج بانک تجارت ۱۴۰۲

زمان اعلام نتایج بانک تجارت ۱۴۰۲

زمان اعلام نتایج بانک تجارت ۱۴۰۲

بانک ها معمولا به دو روش اقدام به جذب نیرو می نمایند. روش اول که معمولا مورد توجه اکثر بانک ها می باشد برگزاری آزمون کتبی و مصاحبه حضوری است. اما گاها نیز ممکن است ارسال رزومه و سپس برپایی جلسه مصاحبه، شیوه ای باشد که بانک ها برای جذب نیروی انسانی مورد نظر خود به کار می گیرند. در هر یک از این روش ها، داوطلبان واجد شرایط استخدام بانک تجارت که در موعد مقرر نسبت به ثبت نام خود اقدام کرده اند، می توانند پس از اعلام نتایج اولیه و در صورت قبولی، خود را برای حضور در سایر مراحل استخدام آماده نمایند. در این مقاله قصد داریم اطلاعات جامعی را پیرامون زمان و نحوه اعلام نتایج استخدام بانک تجارت ارائه نماییم.

 

✅ لینک مستقیم اعلام تایج اولیه آزمون استخدامی بانک تجارتلینک مستقیم اعلام نتایح اولیه آزمون استخدامی بانک تجارت

 

نتایج اولی ازمون استخدامی بانک تجارت مورخ 27 اذر 1402 اعلام شد.

زمان اعلام نتایج استخدام بانک تجارت ۱۴۰۲

اعلام نتایج استخدام بانک تجارت در دو مرحله به صورت نتیجه اولیه و نتیجه نهایی و زمانی مشخص در دسترس داوطلبان قرار خواهد گرفت که در قسمت زیر شرح داده شده است.

زمان اعلام نتایج اولیه

نتایج اولیه استخدام بانک تجارت می تواند شامل نتایج آزمون کتبی و یا بررسی رزومه متقاضیان باشد که زمان و نحوه اعلام آن بستگی به شیوه جذب داوطلبان دارد. نتایج مرحله اول این آزمون حدود یک ماه پس از برگزاری آن درتاریخ 27 آذرماه 1402 از طریق سایت استخدام بانک تجارت منتشر گردید.

 

زمان اعلام نتایج نهایی (مصاحبه)

اشتغال در نظام بانکی کشور، تنها محدود به قبولی در آزمون کتبی و یا تایید رزومه و مدارک ارسالی داوطلبان نمی باشد، بلکه برگزاری مصاحبه حضوری، گزینش و انجام معاینات پزشکی دیگر مراحلی هستند که در انتظار پذیرفته شدگان مرحله اول می باشد. با توجه به این که انجام هر یک از مراحل فوق ممکن است چندین ماه به طول بیانجامد، نمی توان به صورت دقیق زمانی را برای اعلام نتایج آن عنوان کرد.

تا به این لحظه خبری مبنی بر زمان اعلام نتایج نهایی بانک تجارت در سال ۱۴۰۲ منتشر نشده است اما برای اطلاع از تاریخ دقیق اعلام نتایج نهایی این بانک در اسرع وقت می توانید به کانال تلگرام آزمون های استخدامی بپیوندید.

نحوه مشاهده نتایج استخدام بانک تجارت ۱۴۰۲

با برگزاری آزمون کتبی به عنوان اولین مرحله از استخدام در بانک تجارت، داوطلبان می توانند در موعد مقرر با مراجعه به سایت اختصاصی این بانک به نشانی tejaratbank.ir، مطابق با مراحل ذیل از نتایج آزمون با خبر شوند.

توجه داشته باشید در صورت حذف لینک مربوطه از صفحه ابتدایی سایت، از نشانی employ.tejaratbank.ir نیز می توانید استفاده نمایید.

  • ابتدا وارد سایت بانک تجارت به آدرس tejaratbank.ir شوید و بر روی “اعلام نتایج آزمون استخدامی” در قسمت چپ سایت کلیک نمایید.

مرحله اول اعلام نتایج اولیه ازمون استخدامی بانک تجارت

  • در این مرحله کد ملی، شماره تلفن همراه خود را به علاوه کد امنیتی وارد کرده و در نهایت کلید “مرحله بعد” را بفشارید.

مرحله دوم اعلام نتایج اولیه ازمون استخدامی بانک تجارت

  • کد تایید و کد امنیتی را درج و در نهایت کلید “مشاهده نتیجه” را بفشارید.

مرحله سوم اعلام نتایج اولیه ازمون استخدامی بانک تجارت

لازم به ذکر است، داوطلبانی که در مرحله آزمون کتبی موفق به کسب نمره قبولی شده باشند، می بایست مدارک مورد درخواست را از طریق سامانه ارسال نمایند و برای شرکت در مصاحبه آزمون استخدامی بانک تجارت، گزینش و معاینات پزشکی آماده شوند. پس از آن، شرکت کنندگان می توانند با گذشت مدت زمانی مشخص، نتایج نهایی پذیرش یا عدم پذیرش خود در استخدام بانک تجارت را در سامانه بانک به نشانی مذکور، مشاهده نمایند.

 

بنابراین همان گونه که گفته شد، داوطلبان واجد شرایط استخدام بانک تجارت می توانند پس از شرکت در آزمون کتبی، از طریق سایت استخدام بانک تجارت نتایج خود را را به صورت الکترونیکی مشاهده نمایند و در صورت مجاز شدن نسبت به حضور در جلسه مصاحبه این بانک اقدامات لازم را به انجام برسانند.

 

سوالات متداول

1- اعلام نتایج اولیه استخدام بانک تجارت ۱۴۰۲ در چه تاریخی اعلام می گردد؟

نتایج اولیه این آزمون در روز دوشنبه مورخ 27 آذر 1402 منتشر شد.

2- چگونه می توان نتایج استخدام بانک تجارت را دریافت نمود؟

شما می توانید با مراجعه به سامانه اصلی بانک تجارت به نشانی tejaratbank.ir، نتایج اولیه و نهایی خود را در زمان مشخص، مشاهده نمایید.

3- آیا به محض شرکت در مصاحبه آزمون استخدامی بانک تجارت نتایج نهایی قابل مشاهده می باشد؟

خیر، ممکن است در حد چند ماه، زمان اعلام نتایج نهایی استخدام بانک تجارت طول بکشد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۴ نظر
  1. مسلم

    سلام . نتایج بانک تجارت اومده؟ کدوم لینک باید چک کنیم برای اعلام نتایج؟

    • ایران مشاوره

      با سلام، شما با وارد شدن به صفحه اعلام نتایج بانک تجارت، و وارد کردن کدملی و کدامنیتی مربوطه قادر به مشاهده نتایج خواهید بود.

  2. شیوا

    برای دیدن اعلام نتایج باید وارد سامانه شد من نام کاربری را فراموش کردم چگونه میتونم دسترسی پیدا کنم؟؟

    • ایران مشاوره

      با سلام، شما با وارد کردن کدملی و کدامنیتی مربوطه، قادر به مشاهده نتایج خواهید بود.

مشاوره بانک ها پیج استخدام بانک