خانه تیزهوشان سایت ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم 1400 – 1401

سایت ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم 1400 – 1401

نحوه نام نویسی در آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم 1400 - 1401
سایت ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم 1400 – 1401

مدارس تیزهوشان از جمله مدارس پرطرفدار میان دانش آموزان هستند که داوطلبان برای تحصیل در این مراکز آموزشی مستلزم گذراندن آزمون ورودی می باشند. از این رو سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان هر ساله برای جذب دانش آموزان پرتلاش و برتر اقدام به برپایی این آزمون می نماید.

آزمون مدارس تیزهوشان هر ساله در مقاطع ششم به هفتم و نهم به دهم برای ورود دانش آموزان با استعداد به این مدارس برگزار می شد، اما در سال 98 آزمون دیگری تحت عنوان “آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم” به منظور پر کردن ظرفیت های خالی در مقطع هشتم برگزار شد تا دانش آموزان واجد شرایط ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم نیز شانس تحصیل در این مدارس را داشته باشند.

لینک مستقیم ورود به سایت ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم

hoosh8.medu.ir

دانش آموزان می توانند با مراجعه به سامانه سنجش و پذیرش تکمیل ظرفیت پایه هشتم به آدرس hoosh8.medu.ir، جهت ثبت نام در آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم اقدام نمایند.

سایت ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم 1400 – 1401

ثبت نام در آزمون مدارس تیزهوشان هفتم به هشتم به صورت مجزا از آزمون های تیزهوشان پایه های ششم و نهم اجرا می شود. افرادی که می خواهند در این آزمون نام نویسی کنند، می بایست به صورت اینترنتی و با در دست داشتن اطلاعات لازم نسبت به تکمیل فرم ثبت نام اقدام نمایند.

بنابراین متقاضیان بعد از مطالعه دفترچه ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم 1400 – 1401 و آشنایی با شرایط شرکت در امتحان، می توانند جهت نام نویسی از طریق سایت سنجش و پذیرش تکمیل ظرفیت پایه هشتم به نشانی hoosh8.medu.ir و یا azmoon.medu.ir اقدامات لازم را به انجام برسانند.

لازم به ذکر است که شما عزیزان می توانید برای اطلاع از زمان برگزاری آزمون مدارس تیزهوشان و زمان ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم 1400 – 1401 در اسرع وقت، به کانال تلگرام تیزهوشان ایران مشاوره بپیوندید. 

مراحل ثبت نام در آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم 1400 – 1401

داوطلبان واجد شرایط ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان که می خواهند در آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان پایه هشتم شرکت کنند، می توانند در زمان ثبت نام آزمون هشتم از طریق سامانه سنجش و پذیرش تکمیل ظرفیت پایه هشتم، نسبت به تکمیل فرآیند ثبت نام خود اقدام نمایند.

البته توجه نمایید که نام نویسی در آزمون تیزهوشان از طریق مراجعه به سایت ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان به دو آدرس azmoon.medu.ir و یا hoosh8.medu.ir صورت می گیرد. در مرحله اول یا به آدرس مستقیم ثبت نام به آدرس hoosh8.medu.ir مراجعه نمایید و یا در صورت استفاده از آدرس azmoon.medu.ir، بخش مربوط به “سمپاد پایه هشتم” را انتخاب کرده و بقیه مراحل لازم را مطابق با موارد ذیل انجام دهید.

  • به منظور ورود به صفحه شخصی، کد ملی و رمز عبور همگام خود را وارد کنید.
  • مرحله بعدی مربوط به بارگذاری عکس داوطلب می باشد. این عکس باید در ابعاد 200*300 یا 300*400 پیکسل و در قالب “JPG” باشد. همچنین عکس مورد نظر می بایست مربوط به سال جاری دانش آموز و دارای پس زمینه سفید باشد.
  • این مرحله شامل پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم درخواستی برای شرکت در آزمون می باشد. توجه کنید که واریز این وجه تنها به صورت اینترنتی و با کارت های عضو شبکه شتاب که دارای رمز دوم هستند، امکان پذیر است. (این وجه پس از پرداخت قابل استرداد نخواهد بود.) 
  • پس از تکمیل مراحل ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم 1400 – 1401 و پرداخت هزینه، سامانه یک “کد رهگیری” در اختیار شما قرار می دهد. توجه داشته باشید که باید این کد را تا پایان مراحل آزمون نزد خود نگه دارید.

حال دانش آموزان می بایست با مطالعه منابع آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم، خود را برای شرکت در این آزمون پر رقابت آماده سازند و سپس با دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم از طریق سایت ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان، در زمان برگزاری آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم سر جلسه حضور یابند.

 

سوالات متداول

1- چگونه می توان به سایت ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم مراجعه نمود؟

از طریق مراجعه به دو آدرس azmoon.medu.ir و یا hoosh8.medu.ir می توان وارد سامانه ثبت نام شد.

2- آیا ثبت نام آزمون تیزهوشان پایه های هشتم و نهم از طریق سامانه ای یکسان صورت می گیرد؟

خیر، ثبت نام آزمون های تیزهوشان پایه های هشتم و نهم از طریق سایت های مجاز انجام می شود.

3- آیا داوطلبان برای ثبت نام در آزمون تیزهوشان پایه هشتم می بایست هزینه پرداخت نمایند؟

بله، داوطلبان می بایست میزان مبلغی را که از طریق دفترچه اعلام می گردد، به عنوان هزینه ثبت نام پرداخت کنند.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۲ نظر
  1. Ariana

    سلام محتوا ازمون هشتم سال ۱۴۰۰-۱۴۰۱ چیه؟
    تحلیلی هست؟یا تحلیلی تحصیلی؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و وقت بخیر، طبق اخرین پذیرش، در صورت برگزاری ازمون تیزهوشان پایه هفتم به هشتم(تکمیل ظرفیت)، ۴۰ درصد از سوالات ازمون مربوط به استعداد تحصیلی از دروس پایه هفتم و ۶۰ درصد، سوالات استعداد تحلیلی می باشد.

مشاوره تیزهوشان پیج سمپاد