خانه استخدام بانک ها نتایج استخدام بانک مسکن

نتایج استخدام بانک مسکن

زمان اعلام نتایج استخدام بانک مسکن 99
نتایج استخدام بانک مسکن 99
بانک مسکن تنها بانک تخصصی در حوزه مسکن و ساختمان است و در رتبه چهارم بانک های دولتی ارائه دهنده خدمات بانکداری خرد، سرمایه گذاری و تسهیلات مسکن می باشد. بسیاری از کارجویان، متقاضی کار در بانک های دولتی، از جمله بانک مسکن هستند. علاقه مندان واجد شرایط استخدام بانک مسکن برایاشتغال در این بانک، می توانند در آزمون ورودی آن شرکت نموده و درصورت کسب حدنصاب نمره لازم در مصاحبه، در شعب مختلف بانک مسکن مشغول به کار شوند. از این رو بانک مسکن برای جذب نیروهای مورد نیاز، به برگزاری آزمون کتبی و مصاحبه و یا بررسی رزومه ارسالی داوطلبان و گزینش آن ها می پردازد. آزمون بانک مسکن معمولا دارای دو مرحله کتبی و شفاهی بوده که نتایج آن نیز در دو مرحله اعلام خواهد می شود.

قدم بعدی داوطلبان، پس از شرکت در آزمون، انتظار برای اعلام نتایج می باشد و در صورت پذیرفته شدن، برای مرحله دوم استخدام یعنی مصاحبه حضوری، می بایست آمادگی های لازم را کسب نمایند.

پذیرفته شدن در مرحله آزمون اولیه و صرفا دعوت شدن به مصاحبه حضوری، به منزله پذیرش و استخدام نهایی نمی باشد.

زمان اعلام نتایج اولیه بانک مسکن 99

در سال های اخیر و در آخرین سال پذیرش نیروی انسانی توسط بانک مسکن، روش استخدام از طریق برگزاری آزمون بوده است. پس از برگزاری آزمون کتبی، نتایج اعلام خواهند شد که در صورت موفقیت متقاضی و کسب نمره قابل قبول، در لیست پذیرفته شدگان مرحله اول قرار گرفته و برای شرکت در مصاحبه حضوری دعوت خواهد شد. از آن جایی که آخرین دوره برگزاری آزمون استخدامی بانک مسکن به شهریور ماه سال 96 باز می گردد، نام نویسی داوطلبان آن، همزمان با زمان ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور انجام شده است، زمان اعلام نتایج بانک مسکن، یک ماه بعد در مهر ماه سال 96 بوده که یک سوم ظرفیت داوطلبان آزمون، پذیرفته شدند. به طور قطعی اطلاعیه دقیقی از زمان بندی برگزاری آزمون استخدامی در سال 99 وجود ندارد و در صورت برگزاری آزمون استخدامی توسط این بانک محتمل است که اعلام نتایج آن پس از یک بازه زمانی یک ماهه انجام پذیرد. شما کاربران گرامی، با مراجعه به کانال تلگرام مشاوره تحصیلی می توانید تمام اطلاعات مربوط به آزمون های استخدامی، زمان اعلام نتایج و … را، به محض انتشار دریافت نمایید.

به یاد داشته باشید که تنها متقاضیانی که در کلیه مراحل آزمون کتبی و همچنین مصاحبه حضوری پذیرفته شوند، شانس استخدام خواهند داشت و پذیرفته شدن در مرحله آزمون اولیه و صرفا دعوت شدن به مصاحبه حضوری، به منزله پذیرش و استخدام نهایی نمی باشد.

زمان اعلام نتایج نهایی بانک مسکن 99

چنانچه داوطلب، مراحل الزامی برای آزمون مرحله دوم که شامل مصاحبه آزمون استخدامی بانک مسکن 99 ، انجام معاینات پزشکی و ارائه مدارک می شود را با موفقیت پشت سر بگذارد و به امتیاز قابل قبول دست یابد، نتایج نهایی مشخص خواهد شد. طبق آخرین دوره برگزاری آزمون استخدامی (سال 96) این بانک، نتایج پس از گذشت مدت زمانی بر روی سایت استخدام بانک مسکن قرار گرفت. همچنین برای پذیرش قطعی متقاضی، برخورداری از سلامت روانی و فیزیکی، توانایی برای انجام شغل مورد تقاضا و عدم اعتیاد به مواد مخدر ضرورت دارد.

چنانچه در سال 99، توسط این بانک آزمون استخدامی برگزار گردد، نتایج نهایی آن، پس از مشخص شدن نتایج اولیه اعلام خواهد شد زیرا روند انجام مصاحبه و گزینش، زمان بر خواهد بود. برای آگاهی بیشتر از زمان بندی های استخدام بانک مسکن در سال 99 می توانید در کانال تلگرام آزمون های استخدامی، ما را همراهی کنید.

نحوه مشاهده نتایج استخدام بانک مسکن 99

در صورت مقرر شدن زمان اعلام نتایج از سوی بانک و مشابه بودن روند آن، با آخرین دوره برگزار شده، داوطلب می تواند در صورتی که سازمان سنجش مجری برگزاری آزمون باشد، مانند دوره پیشین از طریق سایت sanjesh.org اقدام به مشاهده نتایج خود نماید. درصورت برگزاری آزمون توسط خود سامانه بانک مسکن نیز لازم است داوطلب جهت مشاهده نتایج به سامانه bank-maskan.ir مراجعه نموده و از کد رهگیری که در زمان نام نویسی از سامانه دریافت کرده است، به پروفایل کاربری خود دسترسی پیدا کند.

باید خاطر نشان کرد که برای مشاهده نتایج حاصل از بررسی های رزومه و مصاحبه از سوی بانک، نیز داوطلبان می بایست به سایت استخدام بانک مسکن مراجعه نمایند و همچنین احتمال آن که نتایج نهایی نیز مانند نتایج اولیه به روش الکترونیکی از طریق سایت استخدام بانک مسکن منتشر شود وجود دارد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره بانک ها پیج استخدام بانک