خانه اخبار تحصیلی پذیرش دانشجو دوره پسادکتری دانشگاه اصفهان 97

پذیرش دانشجو دوره پسادکتری دانشگاه اصفهان 97

پذیرش دانشجو دوره پسادکتری دانشگاه اصفهان 97
پذیرش دانشجو دوره پسادکتری دانشگاه اصفهان 97

معاون پژوهشی دانشگاه اصفهان گفت: این دانشگاه آمادگی دارد تا از میان دانش آموختگان نخبه دکتری، در 14 حوزه پژوهشی، دانشجوی پسا دکتری پذیرش کند.

به گزارش سرویس پژوهشی ایسنا، دکتر محمد ربانی در این خصوص گفت: دانشگاه اصفهان در رشته‌های مشاوره، روانشناسی، علوم‌تربیتی، اقتصاد، جغرافیا، فلسفه، زبان‌انگلیسی، زبان‌شناسی، زبان‌عربی، ریاضی، فیزیک، زمین‌شناسی، نانو‌فناوری، زیست شناسی، از میان دانش‌آموختگان نخبه مقطع دکتری دانشجوی دوره پسادکتری پذیرش می کند.

وی افزود: دانشگاه اصفهان علاوه بر رشته های موجود بیشتر علاقه‌مند است در حوزه های فناوری نوین دانشجوی پسا دکتری پذیرش کند.

معاون پژوهشی دانشگاه اصفهان تصریح کرد: دوره‌های پسا دکتری در دانشگاه‌های معتبر کشور به طور عام و در برخی رشته‌های خاص در دانشگاه‌هایی که به تازگی در رشته‌هایی به توانمندی رسیده‌اند، ایجاد می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: دوره‌های پسا دکتری می تواند در جذب دانش آموختگان دکتری و نخبگان و استفاده از توانایی این افراد در پروژه های مهم کشور کمک کند.

دوره پسا دکتری یک دوره صرفا پژوهشی است که منجر به مدرک نمی شود و زمانی که دانشجو دوره PHD را به پایان می رساند، در دوره پسا دکتری وارد می‌شود و طی آن با همکاری دانشگاه در اجرای پروژه تحقیقاتی مشارکت می کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره