خانه سامانه و سایت ورود به سایت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان | zaums.ac.ir

ورود به سایت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان | zaums.ac.ir

معرفی سایت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
ورود به سایت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان علاوه بر امور آموزشی و پژوهشی ، عهده دار خدمات درمانی و بهداشتی منطقه نیز می باشد. هفت دانشکده دندانپزشکی ، بهداشت ، توانبخشی ، پیراپزشکی ، پرستاری و مامایی ، پزشکی و سلامت خاش تحت نظارت این دانشگاه فعالیت می کنند. دانشگاه علوم پزشکی زاهدان جهت ارائه خدمات خود در بخش های آموزشی و درمانی ، سایتی را راه اندازی کرده است تا علاوه بر عرضه خدمات ، بتواند به واسطه آن اخبار و اطلاعیه های آموزشی ، بهداشتی و درمانی منطقه را نیز در اختیار عموم قرار دهد.

ارائه خدمات آموزشی به دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان از طریق سایتzaums.ac.ir انجام می پذیرد.

معرفی سایت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان

دانشجویان و کارمندان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان می توانند با مراجعه به سایت zaums.ac.ir از خدمات الکترونیکی مهیا شده در این سایت بهره مند شوند. با توجه به این که وظایف دانشگاه های پزشکی مانند سایر دانشگاه ها فقط معطوف به امور آموزشی نمی باشند ، از همین رو دانشگاه علوم پزشکی زاهدان نیز امکانات دیگری مانند نوبت بدهی به بیماران را برای بیمارستان های مختلف منطقه در دستور کار خود قرار داده است.

خدمات سایت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان

دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان می توانند پس از مراجعه به سایت و کلیک روی عبارت “سامانه سما” ، نسبت به پیگیری برخی از امور دانشجویی خود بپردازند. پس از کلیک روی لینک مربوطه و وارد نمودن شماره دانشجویی و کلمه عبور ، به حساب کاربری خود در سایت zaums.ac.ir منتقل می شوید. بخش هایی که می توانید از طریق این سامانه به آن ها دسترسی پیدا کنید عبارت اند از:

  • سیستم اتوماسیون تغذیه
  • سیستم مدیریت امور مالی دانشجویان
  • سیستم ارزشیابی اساتید
  • سیستم جامع اتوماسیون خوابگاه
  • و…

اساتید دانشگاه علوم پزشکی زاهدان نیز می توانند پس از مراجعه به سامانه سما ، نوع کاربری موجود در صفحه ورود سایت را به عنوان “استاد” تغییر داده و بعد از وارد کردن کد کاربری و کلمه عبور در کادرهای مربوطه ، به پروفایل کاربری خود دسترسی پیدا کنند.

برای کارکنان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان نیز امکان مشاهده و دریافت فیش حقوقی به صورت الکترونیکی وجود دارد. بدین ترتیب که پس از ورود به سایت دانشگاه و انتخاب گزینه “فیش حقوقی” از منوی “سیستم ها” ، وارد صفحه ای می شوید که دارای چند گزینه مختص ارائه خدمات به کارمندان می باشد. این لیست شامل موارد زیر است که با انتخاب هر یک از آن ها به سامانه مربوطه در سایت دانشگاه هدایت می شوید.

  • برنامه حقوق و دستمزد آذرخش
  • اتوماسیون اداری
  • فیش حقوقی بازنشستگان
  • سیستم نظام نوین مالی
  • سامانه سجاد (سامانه جامع اطلاعات درآمد)
  • فیش حقوقی شاغلین

دانشگاه علوم پزشکی زاهدان علاوه بر موارد فوق ، امکاناتی را نیز برای عموم مردم در نظر گرفته است. از همین رو ، افراد می توانند با مراجعه به سایت دانشگاه و بخش “نوبت دهی” ، نسبت به دریافت نوبت به تفکیک تخصص ، درمانگاه و نام پزشک مورد نظر خود اقدام نمایند.

دسترسی به “کتابخانه دیجیتال” از دیگر خدمات سایت دانشگاه علوم پزشکی زاهدن می باشد که کاربران پس از مراجعه به این بخش می توانند در منابع کتابخانه جستجو کنند ، منابع و کتاب های دیجیتالی موجود در سایت را دانلود نمایند و یا در صورت تمایل از خدمات “سامانه بانک اطلاعاتی جامع پایان نامه های علوم پزشکی” بهره مند شوند. شما همراهان گرامی می توانید با کلیک روی هر یک از لینک های موجود در مقاله ، به مسیر مورد نظر خود در سایت zaums.ac.ir هدایت شوید.


سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۲ نظر
  1. فاطمه

    سلام بفکربازنشستگان باشیدپاداش پایان خدمت مرحله دوم چیشدحضوری بیام پرداخت میشه

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود
      بهتر است از ارگان مربوطه موضوع را پیگیری نمایید.

دریافت مشاوره