خانه علمی کاربردی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۲

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۲

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۲

دانشگاه جامع علمی کاربردی یکی از دانشگاه های معتبر کشور است که تحت نظارت وزارت علوم فعالیت می کند و ارائه دهنده مجموعه ای از رشته های بدون آزمون می باشد. ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی در دو مقطع کاردانی (به صورت بدون آزمون بر اساس معدل دیپلم) و کارشناسی ناپیوسته (روش ترمی و بر اساس معدل کاردانی) انجام می پذیرد.

داوطلبان واجد شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی می توانند بدون در نظر گرفتن رشته تحصیلی خود در مقطع متوسطه، هر یک از رشته های ارائه شده در این دانشگاه را برای ادامه تحصیل انتخاب کنند. ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی به طور معمول دو نوبت در سال انجام می شود بنابراین متقاضیان می بایست با مراجعه به سایت sanjesh.org در موعد مقرر نسبت به دریافت و مطالعه دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی مهر یا بهمن ماه به نام نویسی بپردازند.

 

✅ لینک مستقیم ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی 1402 (نوبت مهر)

لینک مستقیم ثبت نام کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی
لینک مستقیم ثبت نام کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی

 

✅ لینک مستقیم ثبت نام بدون کنکور کاردانی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۲ (نوبت مهر)

ثبت نام بدون کنکور کاردانی ناپیوته علمی کاربردی

 

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی برای نیم سال اول (مهرماه) در مقطع کارشناسی ناپیوسته تا 15 شهریور ماه و در مقطع کاردانی تا 17 شهریور 1402 تمدید شد.

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 1402

همان طور که گفته شد، دانشگاه جامع علمی کاربردی در دو مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته در دو نیمسال مهر ماه و بهمن ماه دانشجو می پذیرد و هیچ گونه محدودیتی در رابطه با انتخاب رشته های غیرمرتبط با رشته تحصیلی برای داوطلبان وجود نخواهد داشت.

ثبت نام نیمسال اول

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی نیم سال اول به صورت اینترتی از طریق سایت سنجش صورت می گیرد که این عمل قرار بود امسال در مقطع کارشناسی ناپیوسته از 31 خرداد الی 7 تیر ۱۴۰۲ و در مقطع کاردانی از 18 الی 25 تیر 1402 انجام بگیرد با اینحال علارغم اعلام سازمان سنجش ثبت نام مقطع کارشناسی ناپیوسته به تعویق افتاد و تاریخ آن مطابق زمانبدی جدول می باشد.

لازم به ذکر است که انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی هم زمان با ثبت نام آن است و داوطلبان هنگام نام نویسی می بایست به انتخاب رشته نیز بپردازند.همچنین ثبتن نام این دانشگاه در مقطع کارشناسی ناپیوسته تا 15 شهریور تمدید گشته است.

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی مهر ماه ۱۴۰۲
مقطعزمان ثبت نام (مهلت اولیه)تمدید مهلتمهلت مجدد
کارشناسی ناپیوسته5 الی 11 شهریورماهتا 15 شهریور ماهمشخص نمی باشد
کاردانی ناپیوسته7 الی 13 شهریورماهتا 17 شهریور ماه

ثبت نام نیمسال دوم

پذیرش در رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بهمن ماه نیز صرفا بر اساس معدل مقطع متوسطه یا دوره کاردانی داوطلب انجام می شود. متقاضیان می بایست در موعد مقرر (نیمسال تحصیلی بهمن) اقدامات لازم جهت نام نویسی را به انجام رسانند.

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بهمن ماه دوره های کاردانی و کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی هنوز اعلام نشده است و به محض انتشار اخبار مربوطه، مقاله بروزرسانی خواهد شد.

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 1402

ثبت نام متقاضیان بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام خواهد شد. بنابراین متقاضیان بایستی با طی نمودن مراحل زیر برای انجام فرآیند نام نویسی اقدام نمایند.

  • ابتدا به سایت سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه نموده و بر روی “جامع علمی کاربردی” کلیک نمایید.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی

 

  • سپس بر روی لینک فعال “ثبت نام پذیرش دوره های کاردانی فنی و حرفه ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی مهر ماه سال تحصیلی ۱۴۰۲” (کاردانی ناپیوسته / کارشناسی ناپیوسته)” کلیک کنید.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی

  • مجدد لینک فعال “ثبت نام پذیرش دوره های کاردانی فنی و حرفه ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی مهر ماه سال تحصیلی ۱۴۰۲” (کاردانی ناپیوسته / کارشناسی ناپیوسته)” را بفشارید.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی

ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی

  • حال باید دکمه سریال اعتباری مربوطه را فشرده و سپس بر روی گزینه “تایید و ادامه” کلیک کنید.

ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی

  • اطلاعات خود را به درستی در فیلدهای زیر وارد نمایید و در آخر گزینه “تایید و ادامه” را انتخاب کنید.

ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی

  • تیک عبارت “ضمن مطالعه دقیق و آگاهی از شرایط و ضوابط، شماره پیگیری پرداخت را نیز یادداشت نموده ام” را فعال نموده و پس از آن کلید “ادامه روند پرداخت” را بفشارید.

ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی

 

  • اطلاعات کارت بانکی عضو شبکه شتاب خود را در کادر های مشخص شده وارد نموده و گزینه “پرداخت” را انتخاب نمایید.

ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی

 

  • مجددا به صفحه نخست بازگشته و کلید “تایید و ادامه – گام بعدی” را بفشارید.

ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی

  • و در نهایت سریال ثبت نام خریداری شده را در کادر مربوطه ثبت و بر روی گزینه “ورود به سیستم” ضربه بزنید.

ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی

اکنون می توانید با استفاده از اطلاعات فردی، اطلاعات تحصیلی و کد رشته محل های مورد نظر فرم ثبت نام خود را تکمیل نموده و انتخاب رشته کنید. فراموش نکنید که در پایان فرآیند نام نویسی، سیستم یک شماره پرونده 6 رقمی و یک کد پیگیری ثبت نام 16 رقمی را برای شما صادر می کند که لازم است آن ها را نزد خود نگه دارید. لازم به ذکر است که جهت ثبت نام در مقطع کارشناسی این دانشگاه نیز می بایست مراحلی مشابه مراحل فوق را طی نمایید.

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 1402

داوطلبان در صورت دارا بودن مدرک دیپلم هر رشته ای (رشته های نظری، فنی و حرفه ای و کاردانش)، امکان ثبت نام در مقطع کاردانی دانشگاه علمی کاربردی را خواهند داشت و متقاضیان رشته های نظری برای ثبت نام، نیازی به مدرک پیش دانشگاهی ندارند. همچنین علاقه مندان ثبت نام بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی در هر کدام از مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته، ملزم به دارا بودن شرایط عمومی و اختصاصی زیر نیز هستند.

شرایط عمومی

  • معتقد بودن به دین اسلام و یا یکی از ادیان بیان شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
  • عمل نمودن به احکام عملی اسلام (به شرط عدم تجاهر به نقص اسلام، اقلیت های دینی مندرج در قانون اساسی شامل این بند نمی شوند.)
  • عدم دشمنی با نظام جمهوری اسلامی ایران (در صورت داشتن سابقه دشمنی داوطلب، لازم است تغییر نظر وی احراز گردد.)
  • نداشتن سابقه عضویت در ساواک و فراماسونری و نداشتن فساد اخلاقی
  • عدم اعتیاد به مواد مخدر
  • نداشتن اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی در طول تحصیل یا در زمان اشتغال

شرایط اختصاصی مقطع کاردانی

  • داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (نظری، فنی و حرفه ای و کاردانش) یا دیپلم سه ساله نظام ترمی / سالی واحدی (نظری، فنی و حرفه ای و کاردانش) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای)
  • دارا بودن سایر شرایط اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی
  •  برخورداری از توانایی جسمی لازم متناسب با رشته های انتخابی
  • دارا بودن شرایط مربوط به وظیفه عمومی برای داوطلبان آقا

شرایط اختصاصی مقطع کارشناسی ناپیوسته

  • داشتن مدرک کاردانی پیوسته یا ناپیوسته و یا معادل آن، از دانشگاه ها و موسسه های آموزش عالی مورد تایید شورای عالی انقلاب فرهنگی، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و وزارت آموزش و پرورش برای شرکت در دوره کارشناسی ناپیوسته (مدارک داخلی تمامی مراکز و موسسات، غیر قابل قبول بوده و مدرک معادل محسوب نمی گردد. همچنین افرادی که تا پایان 31 شهریور ماه 1401 مدرک تحصیلی خود را دریافت کنند، می توانند اقدام به نام نویسی نمایند.)
  •  داوطلبان سهمیه آزاد می توانند برحسب ضوابط، بدون درنظر گرفتن عنوان مدرک کاردانی خود و براساس علاقه مندی به هر یک از رشته های تحصیلی، نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته اقدام نمایند. (داوطلبانی که بدون توجه به رشته تحصیلی و نوع مدرک کاردانی خود ثبت نام می کنند لازم است تمامی دروس پیشنیاز یا جبرانی رشته قبولی خود را با در نظر گرفتن گروه آموزشی مربوط و مطابق با سرفصل برنامه مصوب بگذرانند.)
  • دانشجویان مقطع کاردانی می بایست در صورت پذیرفته شدن، در زمان ثبت نام دانش آموخته شده باشند و مدرک فارغ التحصیلی خود را به مراکز آموزشی مربوطه ارائه نمایند.
  • دارا بودن سایر شرایط اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزش تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی
  • داشتن کارت معافیت یا پایان خدمت برای متقاضیان آقا

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۲

داوطلبان برای نام نویسی در این دانشگاه می بایست قبل از انجام اقدامات مربوطه از رشته هایی که قابلیت ثبت نام برای متقاضیان را دارند، اطلاع حاصل نمایند به همین جهت با کلیک بر روی لینک موجود در جدول زیر، می توانید از این موارد مطلع شوید. همچنین شما می توانید برای پاسخ به سوال آیا امکان تحصیل در رشته های پیراپزشکی علمی کاربردی وجود دارد؟ از لینک فعال موجود کمک بگیرید.

رشته های بدون کنکور کاردانی ناپیوسته علمی کاربردی مهر 1402 (به زودی فعال می شود)

دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 1402

یکی از نکات مهمی که در هنگام ثبت نام مورد تاکید قرار می گیرد، مطالعه دفترچه و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی جهت آگاهی ازشرایط و ضوابط و همچنین کد رشته های ارائه شده در واحد های مختلف دانشگاه علمی کاربردی می باشد. این فایل ها همزمان با آغاز مهلت نام نویسی از طریق سایت sanjesh.org منتشر می شود. هرچند این دفترچه در مقطع کاردانی یک روز زود تر و در تاریخ 6 شهریور ماه منتشر شد.

کاردانی ناپیوسته

کارشناسی ناپیوسته

حذفیات دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی ناپیوسته

حذفیات دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کارشناسی ناپیوسته

مدارک مورد نیاز ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۲

برای ثبت نام در مقطع کاردانی و یا کارشناسی بایستی تمامی مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی در دفترچه ثبت نام را به صورت کامل مطالعه نموده و فراهم نمایند. لازم به ذکر است که در صورت عدم وجود یکی از آنها روند نام نویسی با مشکل مواجه خواهد شد. بنابراین در ادامه به ذکر این موارد خواهیم پرداخت.

مدارک مورد نیاز ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 
کد ملی داوطلبملیت
مذهبکد اتباع
وضعیت جسمانیتلفن نام نویسی
عکس 3*4وضعیت نظام وظیفه
عنوان مدرک دیپلممعدل کتبی مدرک دیپلم
تاریخ فارغ التحصیلی داوطلب

نتایج بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی برای آن دسته از داوطلبانی که ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 1402 را انجام داده اند، به صورت اینترنتی از طریق سایت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اعلام می گردد که شما می توانید برای اطلاع از زمان انتشار این نتایج بر روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

 

سوالات متداول

1- ثبت نام دوره های بدون کنکور دانشگاه های علمی کاربردی ۱۴۰۲ چه زمانی انجام می گیرد؟

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی نیم سال اول در مقطع کارشناسی ناپیوسته تا 15 شهریور و درمقطع کاردانی تا 17 شهریورماه ۱۴۰۲ می باشد.

2- فرآیند ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های علمی کاربردی ۱۴۰۲ از چه طریق انجام می شود؟

ثبت نام دوره های این دانشگاه به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org صورت می گیرد.

3- چگونه می توان به لیست رشته های مورد نظر در دو مقطع کاردانی و کارشناسی دسترسی پیدا کرد؟

لیست رشته های ارائه شده از طریق این مقاله و دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی قابل دسترسی خواهد بود.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۳۷ نظر
  1. رضا

    سلام من لیسانس دارم آیا میشه برای لیسانس حقوق بنویسم

    • ایران مشاوره

      با سلام و وقت بخیر دوست عزیز
      در صورتی این کار امکان پذیر است که مشکل نظام وظیفه نداشته باشید.

  2. Morteza

    سلام خسته نباشید من لیسانس تاریخ از دانشگاه سراسری یزد دارم امکان ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی در رشته کارشناسی ایمنی بهداشت محیط زیست دارم یاخیر؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود
      شما دارای مدرک کارشناسی پیوسته می باشید و دانشگاه علمی کاربردی در مقطع کارشناسی ناپیوسته پذیرش انجام می دهد که نیاز به مدرک کاردانی دارد لذا شما امکان ثبت نام را نخواهید داشت.

  3. فرناز

    با سلام. ثبت نام دانشگاه ‌‌‌‌‌‌‌‌‌علمی کاربردی هنوز شروع نشده ؟ برای مقطع کاردانی به کارشناسی.
    و اینکه دانشگاه علمی کاربردی نجف آباد رشته کارشناسی مربی هنر کودک را امسال هم داره ؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و احترام، در حال حاضر زمان ثبت نام مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی مشخص نمی باشد.
      در حال حاضر دفترچه ی ثبت نام و انتخاب رشته منتشر نشده است و لیست رشته های ارائه شده در دفترچه قابل مشاهده می باشد.

    • ایران مشاوره

      با سلام و وقت بخیر دوست عزیز
      ذر خال حاضر ثبت نام دانشگاه های علمی کاربردی به تعویق افتاده است. با انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام نوع رشته ای که ارائه می شود مشخص شده و شما میتوانید ثبت نام خود را نیز انجام دهید.
      شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ایران مشاوره از آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید.

  4. لیدا

    سلام خسته نباشید کاردانی خلبانی بدون کنکور داریم در علمی کاربردی ؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود، بله؛ این رشته در دانشگاه علمی کاربردی ارائه شده و تمامی رشته های دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور هستند.

  5. محمد

    سلام و وقت بخیر
    کاردانی گرافیک دارم، تو مقطع کارشناسی میتونم مدیریت اداری بخونم؟

    • ایران مشاوره

      با سلام، مطابق با دفترچه ثبت نام کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی سال ۱۴۰۱، محدودیتی از بابت تغییر رشته وجود ندارد.

  6. مریم

    سلام من در حال گرفتن دیپلم نظری هستم آیا با دیپلم نظری سال آینده میتونم در رشته کشاورزی امور گلخانه ای دانشجو علمی کاربردی باشم ؟

    • ایران مشاوره

      با سلام، مطابق با دفترچه ثبت نام کاردانی ناپیوسته علمی کاربردی سال ۱۴۰۰، منعی از بابت ادامه تحصیل در این دانشگاه برای شما وجود ندارد.

  7. علیرضا سلیمی

    برای سال ۱۴۰۰ ثبت نام کارشناسی علمی کاربردی تقریبا چه تاریخ هست؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود، در حال حاضر اطلاعیه ای مبنی بر زمان ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی منتشر نشده است. جهت اطلاع از آخرینن خبرها می توانید عضو کانال تلگرام مشاوره تحصیلی شوید.

  8. زهرا

    سلام ببخشید دانشگاه علمی کاربردی ورودی بهمن ۹۹ بدون کنکور دارای مقطع کارشناسی پیوسته می باشد؟

    • ایران مشاوره

      با سلام، خیر مقطع کارشناسی پیوسته در هیچ کدام از دانشگاه های علمی کاربردی ارائه نمی شود.

  9. دنیا

    سلام من دیپلم تجربی دارم ایا میتونم ثبت نام کنم؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود، با توجه به شرایط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی در سال ۱۳۹۹، در صورت داشتن مدرک دیپلم مجاز به شرکت در مقطع کاردانی در رشته مورد نظر می باشید.

  10. محدثه

    سلام میخواستم بدون امسال کارشناسی ناپیوسته بدون ازمون ورودی بهمن داریم یا نه؟!

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود، تاکنون اطلاعیه ای مبنی بر ثبت نام کارشناسی ناپیوسته براساس سوابق تحصیلی در سال ۱۳۹۹ (بهمن ماه)، منتشر نشده است. جهت اطلاع از آخرین خبرها می توانید عضو کانال تلگرام مشاوره تحصیلی شوید.

  11. مهرداد

    سلام از کجا میتونم متوجه بشم رشته مورد نظرم رو کدوم مرکز آموزش علمی کاربردی ارائه میده

    • ایران مشاوره

      با سلام. با توجه به مطالب مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی سال ۱۳۹۸ می توانید از رشته های ارائه شده مطلع شوید. لازم به ذکر است دفترچه ی انتخاب رشته سال ۱۳۹۹ تا به این لحظه منتشر نشده است.

  12. رضا

    سلام روزتون بخیر
    بنده مدرک کاردانی نرم افزار دارم و میخواستم در همان رشته(نرم افزار) در مقطع کارشناسی ناپیوسته ادامه تحصیل بکنم.
    بین دانشگاه های بدون کنکور، کدوم دانشگاه کمترین هزینه رو برای مثطع کارشناسی ناپیوسته نرم افزار دریافت میکنه؟ لطفا راهنماییم بفرمایید.

    • ایران مشاوره

      با سلام، میزان شهریه ی هر ترم تحصیلی برای رشته ی نرم افزار کامپیوتر در دانشگاه های آزاد، ۱/۶۰۰/۰۰۰ الی ۲/۳۰۰/۰۰۰ تومان می باشد.

  13. من

    با سلام بنده ارشد آموزش ابتدایی هستم چطور میتوانم بدون کنکور دکترا بخونم راهنمایی میخوام

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود. جهت تحصیل در دوره دکترا می بایست در آزمون دکترا شرکت نمایید، لازم به ذکر است در صورتی که شرایط استعدا درخشان را دارا می باشید، می توانید بدون آزمون وارد مقطع دکترا شوید.

  14. سعید

    باسلام
    ببخشید آیا می شود با مدرک کاردانی علمی کاربردی کاردانی به کارشناسی را در دانشگاه دولتی خواند؟
    ممنون

    • ایران مشاوره

      با سلام ،
      بله؛ شما امکان شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی را دارید و درصورت قبولی در رشته مدنظر به ادامه تحصیل بپردازید و یا چنانچه این رشته از طریق سوابق تحصیلی پذیرش داشته باشد، با توجه به معدل مدرک کاردانی خود مجاز به نام نویسی در واحد دانشگاهی می باشید.

  15. رمضانی

    سلام ثبت نام حضوریه یا اینترنتی؟ میشه یه توضیحی درمورد ثبت نام کردنش بدید؟

    • ایران مشاوره

      با سلام ،
      درصورتی که قصد شرکت در مرحله تمدید پذیرش دوره های کاردانی ناپیوسته و یا کارشناسی ناپیوسته ورودی بهمن ماه را دارید ، می بایست حداکثر تا تاریخ ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ به واحد دانشگاهی مراجعه نمایید.

  16. دنیا

    سلام
    من دانشجوی ترم چهار بهداشت مدارس هستم آیا میتونم کارشناسی رو بهداشت عمومی بخونم؟

    • ایران مشاوره

      با سلام.
      در دانشگاه های علمی کاربردی شما می توانید در مقطع کارشناسی ناپیوسته تغییر رشته انجام دهید ، البته مطابق با شرایط اعلام شده اولویت پذیرش دانشگاه های علمی کاربردی در مقطع کارشناسی ناپیوسته با کسانی می باشد که از طریق رشته های مرتبط ثبت نام کرده باشند.

  17. مرتضی

    سلام
    دانشگاه علمی کاربردی ترم بهمن ۹۸ثیت نام داره ؟

    • ایران مشاوره

      با سلام.
      بر طبق آخرین اطلاعیه دانشگاه جامع علمی کاربردی در طی روزهای آینده دفترچه های ثبت نام دانشگاه برای پذیرش ترم بهمن از طریق سایت سازمان سنجش منتشر خواهد شد که می توانید اقدام به انتخاب رشته و ثبت نام کنید.

  18. milad

    سلام ایا دانشگاه علمی کاربردی ترم بهمن ۹۸ثیت نام داره ؟

    • ایران مشاوره

      سلام ، در حال حاضر اطلاعیه ای در رابطه با پذیرش دانشحو در دانشگاه های علمی کاربردی برای نیمه دوم سال ۱۳۹۸ ، منتشر نشده است . شما می توانید با عضویت در کانال تلگرام انتخاب رشته از اخبار مربوطه مطلع شوید .

دریافت مشاوره